Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:

Vierailija
12.01.2015 |

"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "

Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän  ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!

Kommentit (237)

Vierailija
201/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani sun puolesta.. Vaikka olisit provoilija, tai vaikka et olekaan..
On sulla nössykkä mies! :(

Vierailija
202/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä nyt väliä siskoosi. Huolehdi myös, ettei miehesikään ole tekemisissä hänen kanssaan. Pidät miehellesi kunnon puhuttelun. Tuollainen käytös ei todellakaan ole soveliasta aikuiselle. Tiedän, että olet ihan rikki. Kaksi sinulle läheistä ihmistä on pettänyt sinut pahimmalla mahdollisella tavalla. 

Toivon, että saatte asianne järjestykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:36"]Tuntuu, että ehkä se sun siskos on oikeesti pelehtiny miehes kans? Toi viesti vois viitata sellaseen. Tai ei välttämättä mitään oo tapahtunu (mitään fyysistä) mutta siskos ois ehkä ihastunu miehees? Ja miehes ei niinkään tai sitten kummatkin on antaneet vihreetä valoa ja ehkä tapahtunu jotain koskettelua? Tai ihan seksiäkin? Tai toi viesti voi olla myös jotain aivan muutakin.. Mutta hieman epäilyttää.

Eikä se, että on 17v, tarkoita, etteikö harrastaisi jo tuossa iässä seksiä. Ja monille kelpaa vallan mainiosti reippaasti vanhempikin mies.

Terveisin itsekin 17vuotias (kohta 18v) nainen ja tunnen vetoa useinkin vanhempiin 28-35vuotiaisiin miehiin. Ikäisiini 17 -noin 23vuotiaisiin POIKIIN en taasen lainkaan tunne mitään seksuaalista kiinnostusta. [/quote] Miksi sä olet muka nainen mutta vastakkainen sukupuoli samassa iässä poika? Kyllä se niin on että aika moni näistä joihin sä vetoa tunnet pitää sua ihan vielä tyttösenä :D

[/quote]

Varmasti pitääkin monet mua tyttösenä, se on ok, ei mua haittaa. Kutsun tuon ikäisiä pojiksi juurikin siitä syystä, kun pojat kehittyy yleensä paljon myöhemmässä junassa mitä tytöt. Ja eikös tästä ole ihan lukuisia tutkimuksiakin olemassa. Ei toki saa yleistää, eikä päde jokaiseen. Mutta tosiaan, sen takia käytin sanaa POIKA tuossa asiayhteydessä. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
204/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulla kuinka kunniansa?

ota nyt ensin ihan rauhassa selvää mikä se asia on.

juttele.

älä heti hyökkää.

rauhassa vaan. Vauvalla ilmeisesti kaikki hyvin? 

Rauhoita mielesi ihan ekas.

voi olla siskon jotain omia solmuja, mitä on jutellut.

Vierailija
205/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tarina oli tosi, otan osaa. Varsinainen neropatti tuo siskosi, hyvänä kakkosena miehesi. Älä jää yksin noiden asioiden kanssa.

Vierailija
206/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:21"]Mies meni siskon luokse ja nyt he miettivät miten kertovat apeelle tilanteen. Tästä oli joskus aikasemmin ketju "Olen raskaana siskon aviomiehelle".
[/quote]
Jep jep

Vierailija
207/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuhlata aikaa yhtään mieheen joka koitti livistää tilanteesta kusettamalla heti alkuunsa ja selvästi tuntee vetoa kun olisi voinut tilanteen puhua auki. Haloo, pieni vauva ja sisko yhtälö on aika huono homma. Ihmetyttää nämä vatipäät joiden mielestä naisen pitää sietää mitä tahansa paskaa aikuiselta mieheltä, pitää myönnytellä ja puhua, mitä lööperiä vai? Ja sinisilmäiset tottakai, että väärään numeroon viesti :).

Et voi luottaa kumpaankaan, tekeekö jotain uudestaan ja mikä on totuus, onko ollut jo aiemmin jotain. Onko siskosi ainoa jonka kanssa pelehtimisestä on vain jäänyt kiinni? Noita lipeviä ukkoja löytyy ja edessäsi on paljon tuskaa mikäli nyt noin heppoisesti päästät tilanteesta. Mitään armoa kusiaisille. Mitä siskoosi tulee, käske painua helvettiin. Mulle kävi päinvastoin. Siskon mies vokotteli ja sehän kaadettiin mun niskaani. Sen jälkeen ei ollut paluuta enkä ole ollut vuosiin tekemisissä valehtelijoiden kanssa. Joten kyllä todennäköisesti ukkosi on ollut avoimin mielin ja häkeltynyt kun nuori tyttö heittäytynyt tilanteeseen. Katumusta ei liioin löydy siitä, että lähtee menemään kun haluaa peitellä tuntemuksiaan sulta tai yritti viimeiseen asti keksiä lisää valheita.

Vierailija
208/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku yön yli ja anna sitten anteeksi! Varaudu myös siihen mahdolliseen tilanteeseen, että miehesi jäykistynyt pippeli on jo vieraillut pikkusiskosi posliinipimperossa. Silti, anna anteeksi.

Vierailija
209/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mun siskoa ole pannut mutta todellakin tuo suuteleminen tai siis siihen mukaan meneminen jo on TODELLAKIN AIVAN liikaa!! Ja yritti "suojella" siskoani (ja itteensä) valehtelemalla eka siitä. AP

Vierailija
210/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei ole pantu, kauan ukkos viipy siellä?

Vierailija
211/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen niin pahoillani puolestasi! Mun mies ja ystava pettivat mua. Tiedan, etta susta tuntuu ihan kamalalta.. Yrita kuitenkin rauhoittua, ja puhu jollekin jos pystyt. Yrita antaa anteeksi, jo itsesi takia. Pohjalta paase vain ulos. 

Vierailija
212/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, juuri tuolta mitä miehes sanoikin se viesti kuulosti. Siis siskos on ehkä siinä vähän lähennellyt ja mies häkeltynyt ja ensin ei oo oikeen tienny mitä tekee ku sisko alkanu pussaa. Siks sisko lähetti hiukan nolona sen viestin mut halus siin vielä tehdä selväksi et on edelleen lämpimänä jos ukkelis haluukin kokeilla. Niin mä sen viestin heti ajattelinkin mut toivoin sun puolesta et ois ollu jotain muuta. Voi kökkö. Voimia.

Vierailija
213/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nuo keskenään sillain duunaavat sukulaiset tajua, että he vahingoittavat välillisesti myös sitä vauvaa. Siinä syödään vauvan turvallista ja viihtyisää kasvuympäristöä. Ei vauva voi valita, toisin kuin aikuiset. Pitäisi olla vauva-ajokortti vanhemmuuteen, näköjään myös sukulaisten olisi syytä suorittaa tutkinto.

Vierailija
214/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:56"]

[/quote]

No ei todellakaan mitään panoaikoja, kunhan haki vauvan ja sitäpaitsi SEN VERRAN sentään luotan omaan mieheen, aikuinen selvä järkinen mies ja toinen vielä ihan teini, ei jestas... Luotin siskoonkin, aivan turhaan näemmä.

Mun mies vaan on sellanen JOOJOO tyyppi, pehmee lässyttäjä joka ei osaa sanoo kunnolla kellekkään ei, siksi se ei osannu siskookaan estää suutelemasta, ETTEI VAAN TUU PAHA MIELI. Voi helvetti kun oon vihanen!!!!!

AP

Vierailija
215/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies on käyny jyystämässä jo pitemmän aikaa, kun olit paksuna ja synnytyksen jälkeen, monet pettää silloin, kun oma muija ei pysty antaa vekotinta.

Vierailija
216/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot on saatanasta.

Vierailija
217/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:56"]

[/quote]

No ei todellakaan mitään panoaikoja, kunhan haki vauvan ja sitäpaitsi SEN VERRAN sentään luotan omaan mieheen, aikuinen selvä järkinen mies ja toinen vielä ihan teini, ei jestas... Luotin siskoonkin, aivan turhaan näemmä.

Mun mies vaan on sellanen JOOJOO tyyppi, pehmee lässyttäjä joka ei osaa sanoo kunnolla kellekkään ei, siksi se ei osannu siskookaan estää suutelemasta, ETTEI VAAN TUU PAHA MIELI. Voi helvetti kun oon vihanen!!!!!

AP
[/quote]

Naiivius on hyvä hyve.

Vierailija
218/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:56"]

[/quote]

AP

[/quote]

tästä voisi muut lukijat ottaa opikseen, että älä ota mieheksesi pehmeää lässyttäjää. mielemmin lassukka kuin lässykkä.

Vierailija
219/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että miehestä on kilpailua. Sillä saa paremman kohtelun.

Vierailija
220/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:00"]

Jospa mies on käyny jyystämässä jo pitemmän aikaa, kun olit paksuna ja synnytyksen jälkeen, monet pettää silloin, kun oma muija ei pysty antaa vekotinta.

[/quote]

Miksi kirjoitat tämmösiä? Vaikka tekis kuinka mieli provoilla, älä pliis tee noin. Mieti nyt vähän. Mä oon aika hajalla jo ilman tämmösiäkin juttuja nyt ja mulla on vauva josta pitää huolehtia. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän