Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:
"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "
Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!
Kommentit (237)
Noista kummeista ja niiden alapeukuista:
Liika on liikaa!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:23"]Minkäikäisiä olette ap?! Sisko 17, sinä varmaan 20? Tekstisi kuulostaa ihan lapselliselta. Mies ja sisko pussas, byhyy, get over it, teillä on nyt lapsi huollettavana joten elämä jatkuu. Unohda nuo draamailut ja kasva aikuiseksi.
[/quote]
Draamailut? Tuollaisenhan unohtaa helposti...
Kyllä mulle olisi ongelma isolla oolla, jos tuollaista tapahtuisi. Tuollaista todella tapahtuu ja joskus se johtaa paljon pidemmälle. Valitettavasti tiedän tapauksia.
Jos se meni siskolles, nyt meet tekee yllätyskäynnis, soitat oven takana miehelles ja kuuntelet oven läpi soiko siellä, sit vaan rynnäköllä sisään.
No vaikka mies on kuinka lässykkä, osaa halutessaan varmasti kieltäytyä suudelmasta eikä kukaan suutele ihan salama kirkkaalta taivaalta. :/
Olen ap pahoillani.
Siskolle taisi mennä. .taisit menettää miehen nyt.
Mikään ei ole niin loukkaava kuin nainen toiselle naiselle.
Lässyn lässyn lää. V.ttu että oot sinisilmänen. Niin vannoit alkuunkin kuinka ko juttu liittyy vauvaan, ja sille on sattunu jotain ja blaa blaa. Siinä vaiheessa sulle jo kerrottiin ettei varmana ole kyse siitä. No. Nyt kävi ilmi että siskos ja äijäs on siellä nuoleskelleet. Ties vaikka muutaki. Sinä, eikä kukaan muukaan ole ollut näkemässä mitä siellä loppujen lopuks tapahtu ja KENEN ALOITTEESTA. Miksei ukkos valehtelis lisää kun sen taidon näyttää osaavan. Eikai tollanen vässykkä sulle myöntäis vaikka ois siskoos käyny painelee. Sehän suojelee sua!
Vaikka miehesi ja siskosi päätyisivät yhteen, uskon että saisitte asiat toimimaan. Aina tunteille ei vaan voi mitään. Mies tuskin suhteen vuoksi hylkäisi lastanne. Eikä sinustakaan varmasti tuntuisi niin pahalta antaa lasta hoitoon omalle siskolle kuin aivan vieraalle naiselle. Istukaa kaikki yhdessä kahvipöydän ääreen ja puhukaa tilanteesta avoimesti. Voihan kyseessä olla vain ohimenevä ihastus, mutta vaikka olisi vakavampaakin, kaikki varmasti järjestyy.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:00"]
Jospa mies on käyny jyystämässä jo pitemmän aikaa, kun olit paksuna ja synnytyksen jälkeen, monet pettää silloin, kun oma muija ei pysty antaa vekotinta.
[/quote]
Miksi kirjoitat tämmösiä? Vaikka tekis kuinka mieli provoilla, älä pliis tee noin. Mieti nyt vähän. Mä oon aika hajalla jo ilman tämmösiäkin juttuja nyt ja mulla on vauva josta pitää huolehtia. AP
[/quote]
Tunnen valtavaa myötätuntoa sinua ap kohtaan! Mutta silti et saa sulkea silmiäsi totuudelta. On mahdollista, että miehesi olisi pannut myös muita tai siskoasi. Älä sulje silmiä, vaikka tekeekin kipeää. voimia ja tsemppiä vauvan kanssa. Voisitko lähteä kotoa esim vanhemmillesi tai hotelliin vauvan kanssa jotta saisit olle hetken rauhassa mieheltäsi?
Täytyyhän sitä siskoa panna jos se niin haluu. Ja mieheshän panee, muuten sisko loukkaantuu.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:34"]
No vaikka mies on kuinka lässykkä, osaa halutessaan varmasti kieltäytyä suudelmasta eikä kukaan suutele ihan salama kirkkaalta taivaalta. :/
Olen ap pahoillani.
[/quote]
Näin. Ja miksi mies piilotteli asiaa päivän? Ja vielä suuttui kun näit viestin. Tunteet tuskin on yksipuoliset.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:29"]
No mun pikkusisko on 17v lukiolais tyttö joten ei nyt tosiaankaan mitkään pano jutut tullu ihan mieleen :D Eikä muutenkaan. Oon aika varma että jotain on käyny vauvan kanssa josta ei uskalla sanoa eikä mieskään halua sanoa koska - voin myöntää - oon vauvan suhteen aika hysteerinen enkä mielellään anna hoitoon muille kun se nyt ei ole mikään helpoin tapaus vauvaksi muutenkaan. AP
[/quote]
Huoh..Kyllähän 17-vuotiaalla on jo seksi hyvinkin vahvasti mielessä. Itse aloin masturboimaan ala-asteella. Yläasteella ja lukiossa oli aina seksi mielessä koko ajan. Ekan kerran munaa sain vasta tosin 21-vuotiaana. :D
[/quote]
Jep, lukion tunnit oli aika tuskaa kun pojat himotti. Voi niitä aikoja.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:28"]Tää aloitus on ihan samaa sarjaa sen sängyn takaa löytyi vieras kännykkä -jutun kanssa!
[/quote]
hyvä yritys! mut ei löytynyt sängyn vaan kaapin takaa.
sori pakko korjata, ottaa päähän te jotka joka ketjussa huudatte provo provo. muuta sanottavaa teillä ei olekkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:38"]
Vaikka miehesi ja siskosi päätyisivät yhteen, uskon että saisitte asiat toimimaan. Aina tunteille ei vaan voi mitään. Mies tuskin suhteen vuoksi hylkäisi lastanne. Eikä sinustakaan varmasti tuntuisi niin pahalta antaa lasta hoitoon omalle siskolle kuin aivan vieraalle naiselle. Istukaa kaikki yhdessä kahvipöydän ääreen ja puhukaa tilanteesta avoimesti. Voihan kyseessä olla vain ohimenevä ihastus, mutta vaikka olisi vakavampaakin, kaikki varmasti järjestyy.
[/quote]
Mitä sä nyt selität, oikeasti?!
Ap, rauhoitu. Nyt ihan aikuisten oikeasti pistä kone kiinni ja mene nukkumaan, älä lietso itseäsi yhtään enempää mihinkään raivoisaan mielentilaan kun (?) oot vauvan kanssa kahdestaan siellä. OIKEASTI. Vetoan teihin muihinkin, älkää kirjoittako tähän ketjuun enää. Joo voi olla että olen hysteerikko, mutta mulle tuli tosi paha ja ahdistava olo, tietyistä syistä menneisyydessäni.
Ootko noin sinisilmänen? Hohhoijaa
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:46"]Teini on pyytänyt kysymään sinulta jotain tai suunnittelee jotain, sanonut siitä miehellesi. Ehkä kysynyt mieheltäsi kesätyöpaikkaa lastenhoitajananne tai jotain muuta vastaavaa? Nyt peruu. En usko että mitään seksijuttuja, koska yli 30-v. miehet ovat teinien mielestä ikäloppuja eivätkä tod mitään ensisijaisia päiväunikohteita.
Kysele mieheltä mitä siskolle kuuluu, mistä he puhuvat noin ihan yleisesti. Ehkä mies paljastaa mitä siskolla oli mielessä.
[/quote]
Voi elämä....