Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:

Vierailija
12.01.2015 |

"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "

Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän  ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!

Kommentit (237)

Vierailija
221/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikea kultakimpale. Toivottavasti osaa sentään äidillesi sanoa ei, jos sattuu käymään niin, että äitisi iskee huulensa häneen..

Vierailija
222/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulustele ensin miehesi ja sitten pikkusiskosi. Jos tarinat ovat identtiset, unohda koko juttu! Jos tarinoissa on eroa, tutki lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivaa nyt kunnolla niiltä, että tekikö ne muutaki ku pussas.

Vierailija
224/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaile miestä erolla ja kaikella mahdollisella, jos ei kerro koko totuutta ja tutki se puhelin uudestaan, et onko muita viestejä.

Vierailija
225/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:26"]

Olen minä täällä... Ei oikein jaksaisi kirjoittaa. Tai en oikein tiedä mitä kirjottaa kun ei edes tiedä mitä ajatella...itkettää vaan. Juu miestä tuli kovisteltua ja tulihan sieltä vastauksia, jonkunlaisia. Ei ollu vauvasta kyse kuten pelkäsin vaan siskosta. Sisko on ihastunut muka kuulemma mun mieheen ja he oli SUUDELLEET siskon aloitteesta ja mies ei MUKA ollu OSANNU siinä tilanteessa laittaa vastaankaan...ei saatana vitun pikku lumppu mun lasta ei näe enää ikinä ja tuo "mies".... vähättelee kaikkee miten muka ylireagoin ja ei tässä mitään ja PASKAT!! Tuo ei niin helpolla pääse. "Sisko" ei IHME KYLLÄ uskalla vastata puhelimeen edes. Eipä ihmetytä enää miksen minä kelvannu hakee vauvaa kylästä (mullei oo ajokorttia) vaan väkisin piti tekosyillä mun mies sinne saada!! Vittu haluan nyt niin eroon noista molemmista. Sori nyt vaan itkettää eikä oo järkevämpää sanottavaa. AP

[/quote]

Voi kauheutta! Kysyitkö mieheltäsi saiko hän erektion siskoasi hinkatessa? Minusta siinä kulkee säädyllisyyden raja että jos kalu jäykistyy. Pelkään pahoin että miehesi antoi tämän tapahtua.

Vierailija
226/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi ap! mun pakko tiputtaa sut maanpinnalle, ihan sun itsesi parhaaksi. syytät koko ajan tilanteesta vaan siskoas. yritä herätä todellisuuteen, sun mies on ihan yhtä syyllinen. ei sun sisko pysty miestä väkisin suutelemaan.

Vierailija
227/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suunnittelee sulle yllätystä! Miettineet kylpylälomaa sulle ja miehelles. Siskos olisi hoitanut lasta sen aikaa, mutta onkin tullut toisiin ajatuksiin.

Vierailija
228/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:21"]

anteeksi ap! mun pakko tiputtaa sut maanpinnalle, ihan sun itsesi parhaaksi. syytät koko ajan tilanteesta vaan siskoas. yritä herätä todellisuuteen, sun mies on ihan yhtä syyllinen. ei sun sisko pysty miestä väkisin suutelemaan.

[/quote]

Niinhän minä syytin sitä myös? Ja haukuin että vitun lässykkä kun meni mukaan siihen?! Mutta sisko on se joka teki aloitteen sitä en epäile. Mutta siis PASKOJA MOLEMMAT ja nyt en siedä kumpaakaan silmissäni ja oikeesti oon ihan hajalla tästä! Mies häipyi kaverilleen sanoi et parempi et hän menee nyt hetkeks pois kun huusin ja itkin vaan.. Vauvakin ihmettelee, nyt mun on pakko rauhottua!! Mollottaa tossa tissillä ja sen pitäs jo nukkua.........AP

Vierailija
229/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskos sietäis saada turpaanvedon, törkee muija.

Vierailija
230/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kiusatko ap:ta! Vauvan äiti on muutenkin herkillä. Sulje nyt ap kone ja mene vauvan kanssa nukkumaan. Huomenna kaikki on paremmin.

Vierailija
231/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:29"]

No mun pikkusisko on 17v lukiolais tyttö joten ei nyt tosiaankaan mitkään pano jutut tullu ihan mieleen :D Eikä muutenkaan. Oon aika varma että jotain on käyny vauvan kanssa josta ei uskalla sanoa eikä mieskään halua sanoa koska - voin myöntää - oon vauvan suhteen aika hysteerinen enkä mielellään anna hoitoon muille kun se nyt ei ole mikään helpoin tapaus vauvaksi muutenkaan. AP

[/quote]

Huoh..Kyllähän 17-vuotiaalla on jo seksi hyvinkin vahvasti mielessä. Itse aloin masturboimaan ala-asteella. Yläasteella ja lukiossa oli aina seksi mielessä koko ajan. Ekan kerran munaa sain vasta tosin 21-vuotiaana. :D

Vierailija
232/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:21"]

[/quote]

Niinhän minä syytin sitä myös? Ja haukuin että vitun lässykkä kun meni mukaan siihen?! Mutta sisko on se joka teki aloitteen sitä en epäile. Mutta siis PASKOJA MOLEMMAT ja nyt en siedä kumpaakaan silmissäni ja oikeesti oon ihan hajalla tästä! Mies häipyi kaverilleen sanoi et parempi et hän menee nyt hetkeks pois kun huusin ja itkin vaan.. Vauvakin ihmettelee, nyt mun on pakko rauhottua!! Mollottaa tossa tissillä ja sen pitäs jo nukkua.........AP
[/quote]
Siis syytät siskoasi ja olet varma, että hän teki aloitteen??" Muutama viesti aikaisemmin sanoit että sun siskoa ei kiinnosta miehet... Eiköhän se ole sun miehesi joka muna kovana on yrittänyt käyttää alaikäistä hyväksi.

Vierailija
233/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus on ihan samaa sarjaa sen sängyn takaa löytyi vieras kännykkä -jutun kanssa!

Vierailija
234/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:50"]

Tässähän ei ole mitään epäselvää. 17-v. tiukka pimppi vastaan 32-v synnyttänyt römpslöntti. Jokainen, kyllä, AIVAN JOKAINEN (myös sinun) mies valitsee tietenkin nuoremman ja tiukemman pimpukan.

Case Closed.

[/quote]

Ja että kokemusta on? :)

Vierailija
235/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:21"]

[/quote]

[/quote]

menikö kaverille vai siskolle? :0

Vierailija
236/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:21"]

Mies meni siskon luokse ja nyt he miettivät miten kertovat apeelle tilanteen.

[/quote]

Ei se mitään, koira raportoi ap:lle mitä sisko ja mies puhuivat.

[/quote]

Joo, nyt kissat veke täältä, että koira pääsee raportille!

Vierailija
237/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:21"] anteeksi ap! mun pakko tiputtaa sut maanpinnalle, ihan sun itsesi parhaaksi. syytät koko ajan tilanteesta vaan siskoas. yritä herätä todellisuuteen, sun mies on ihan yhtä syyllinen. ei sun sisko pysty miestä väkisin suutelemaan. [/quote]   Niinhän minä syytin sitä myös? Ja haukuin että vitun lässykkä kun meni mukaan siihen?! Mutta sisko on se joka teki aloitteen sitä en epäile. Mutta siis PASKOJA MOLEMMAT ja nyt en siedä kumpaakaan silmissäni ja oikeesti oon ihan hajalla tästä! Mies häipyi kaverilleen sanoi et parempi et hän menee nyt hetkeks pois kun huusin ja itkin vaan.. Vauvakin ihmettelee, nyt mun on pakko rauhottua!! Mollottaa tossa tissillä ja sen pitäs jo nukkua.........AP [/quote] Siis syytät siskoasi ja olet varma, että hän teki aloitteen??" Muutama viesti aikaisemmin sanoit että sun siskoa ei kiinnosta miehet... Eiköhän se ole sun miehesi joka muna kovana on yrittänyt käyttää alaikäistä hyväksi.

[/quote]

En minä ole sanonut ettei mun siskoa kiinnosta miehet vaan että en tiedä enkä välitä tietää hänen mahd. seksi elämästään ja että ajatus mun miehestä ja siskosta on aivan absurdi jo siksiKIN että ikäeroa on niin paljon! Ja vielä lisäks tietysti kaikki muut syyt. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan