Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:
"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "
Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!
Kommentit (237)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:47"]
Mun mies on just tuollainen. Kerrankin eräs naikkonen parkkeerasi ahterinsa mieheni syliin vaikka pöydän ympärillä oli kaikki muut tuolit vapaana. Sen verran vitutti, kun satuin paikalle, että piti lähteä vähän jäähylle. Mies juoksi perään ja sanoi, ettei ollut kehdannut kieltää istumasta syliin. Siis mikä vittu noita äijiä vaivaa, että ollaan niin lussukoita.
[/quote]
Meneehän tollanen oikeesti jo aika pitkälle, mutta olen itsekin joskus ollut jossain tilanteessa aidosti niin hämmästynyt, etten ole saanut sanaa suustani. Sitten hetken pääst tuntuu jo hölmöltä nostaa meteliä. Niinhän sitä moni nainenkin perustelee sitä miksi on antanut jonkun miehen suudella, kouria tai muuten lähennellä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:42"]
Mun mies on just tuollainen. Kerrankin eräs naikkonen parkkeerasi ahterinsa mieheni syliin vaikka pöydän ympärillä oli kaikki muut tuolit vapaana. Sen verran vitutti, kun satuin paikalle, että piti lähteä vähän jäähylle. Mies juoksi perään ja sanoi, ettei ollut kehdannut kieltää istumasta syliin. Siis mikä vittu noita äijiä vaivaa, että ollaan niin lussukoita.
[/quote]
Meneehän tollanen oikeesti jo aika pitkälle, mutta olen itsekin joskus ollut jossain tilanteessa aidosti niin hämmästynyt, etten ole saanut sanaa suustani. Sitten hetken pääst tuntuu jo hölmöltä nostaa meteliä. Niinhän sitä moni nainenkin perustelee sitä miksi on antanut jonkun miehen suudella, kouria tai muuten lähennellä.
[/quote]
Minua ihmetyttää se mikä naisia vaivaa, kun pitkän suhteen jälkeen yhtäkkiä itketään (täällä tai kavereille) ettei ole koskaan nauttinut seksistä miehensä kanssa? Kuinka vaikeata sen oman suun avaaminen on? Jos ei omalle kumppanille voi kertoa toiveistaan, niin tuskin se asia sitten on niin tärkeä, että siitä kannattaa myöhemminkään itkeä!
Opiskelukaverilla oli neljä lasta ja paljastui että sen mies touhusi sen pikkusiskon kanssa.
Erosivat. Nyt pikkusisko ja ex-miehensä ovat pari ja heillä on lapsi.
Sattuuhan näitä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:42"]
Näitä justiin. Siskolikka, joka ihailee isosiskoa perheineen miehineen kaikkineen tulee kusetuksi miehen toimesta, ja nyt kaikki huutaa verta lattaille.
Varsinaien, ja ainut, kusipää on aikuinen mies, joka ei joko osaa kohdata teinin ihastusta = hienotunteisesti käsitellen ohittaa tai letsoo teinin ihastusta = tunkee itseään esiin.
Toinen kusipää on isosisko, joka taivastelee menoa, eikä laita miestä lujille, kummasta on kyse. Eikä auta teiniä ymmärtämään, että tämä kaikki, idoli-ihailu aikuisten maailmaan, kuuluu elämään. Ja tosiaan, teini voi olla vaikka 18 vuotta vanha, mutta ei aikuinen, ei kokenut kaikkea.
[/quote]
Miten se teini on joutunut miehen kusettamaksi jos itse on ollut aloitteellinen? Toki jos tilanne on lähtenyt miehen aloitteesta, niin sitten tilanne on toinen. Aika jyrkkä kannanotto sulta kun ottaa huomioon, että tuskin olit paikalla.
Ihan turha tulla väittämään, ettei 17-vuotias tyttö voisi olla aloitteellinen. Kyllä näitä ihastuksia ja oman viehätysvoiman ja naisellisuuden testauksia on nähty. Niistä vielä voi jotenkin luikerrelle nätisti pois. Eri asia on ne kokeneempaa miestä sänkyynsä kaipaavat kiimaiset neidit. Osa etsii sitä "täydellistä" ensimmäistä kertaa ja osa vaan jänniä kokemuksia. Osaavat kyllä suoran toiminnan. Onneksi nykyään tuo oma rupsahtanut ulkonäkö ehkäisee tehokkaasti näitä ikäviä tilanteita ;)
Mies on pannut siskoasi. Ikäerohan vain kiihottaa, ite himoitsin just 18V nuorempaa neitiä tänään.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:37"]
En tiedä miksi sisko halusi hoitaa vauvaa, on se halunnu jo pidemmän aikaa. Kai vaan siks kun on sen täti, en tiedä. Ja en jaksa näitä provo todisteluja uskokaa tai olkaa uskomatta, ihan sama. en sanonut miehelle viestistä eilen heti just siks kun se oli musta niin outo ja tarvitsin aikaa jotenkin koota itteni ennenku sanon siitä. Mies tuli hetki sitten töistä ja suuttui "mitä sä meet lukee mun puhelinta" ja "en tiiä, meni varmaan väärään numeroon viesti" - jankkausta tuli ekaks ku tivasin, ja sitte se sanoi et ei oikeesti mitään vakavaa ja et puhutaan myöhemmin ja painui koiran kans lenkille. AP
[/quote]
Okei no aika outo reaktio. Lähtiköhän lenkille miettimään jotain hyvää selitystä vai onko lenkillä pakko käynä aina samaan aikaan tms muutenkin?
[/quote]
Mulle tuli mieleen, että olisivat flirttailleet tms ja sisko sanonut jotain, mitä katui myöhemmin.
Minulla oli aina hyvät välit pikkusiskooni ja oli vaikea uskoa, kun kuulin että hänellä oli ollut jotain säätöä nuprena poikaystäväni kanssa. Hänellä oli samaan aikaan oma poikaystävä. Tästä kertoi minulle äitini joka sitä paheksui kovasti. En käsitä mikä häntä oli motivoiunut, että oliko se vain jotain nuoremman sisaruksen huonoa itsetuntoa. Nyt kun olemme kumpikin naimisissa, olen huomannut hänen katsovan miestäni joskus ihastuneena. Luotan mieheen kyllä täysin, mutta en mä sitä edellistäkään tapausta ollut itse huomannut. Sisko onkin ainoa henkilö, jota kohtaan tunnen pientä varautuneisuutta, muuten en ole mustasukkaista tyyppiä.
[/quote]
No se vaivaa että sillä pimpillä kiristetään. Pillua saa jos kaikki menee hyvin. Jos taas nainen on miehelle suuttunut vähääkään, sitä pimppiä ei tipu. Näin se vaan on, turha vängätä vastaan. YKSI tyttöystävä oli joka ei kiristänyt pillun antamisella. Siinä olikin oikea nainen.
En voi muuta sano kuin että sääliksi käy, AP:n siskoa kuin myös AP:ta. Pahin mahdollinen stoori. Toivottavasti AP:n sisko ei oo liian herkkä, eikä saa mitään lopullista päähänsä. Se tästä vielä puuttuisi. Vaikka AP:lla on oikeus olla vihainen, paa kuitenkin huolehtien siskostas jos ees vähäänkän enää välität.
T: M37
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:47"]
[/quote]
No se vaivaa että sillä pimpillä kiristetään. Pillua saa jos kaikki menee hyvin. Jos taas nainen on miehelle suuttunut vähääkään, sitä pimppiä ei tipu. Näin se vaan on, turha vängätä vastaan. YKSI tyttöystävä oli joka ei kiristänyt pillun antamisella. Siinä olikin oikea nainen.
[/quote]
En tiedä sinusta, mutta itseäni ei ainakaan kiinnosta seksi eikä muukaan hellyys sellaisten ihmisten kanssa, jotka vituttaa. En todellakaan näe sitä kiristämisenä vaan normaalina reaktiona.
Jos mä oisin sun mies vaihtaisisin nopeeati lennosta siskoos, koska sinä et kunnioita kumpaakaan
Tämäjäinyt vähän kesken niin kuin Kauniit ja Rohkeat päivästä toiseen....
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:13"]
Ap on selkeä provo ja uskomatonta ettei aikaisemmat vastaajat sitä tajunneet. Mies oli ulkohommissa kun tekstari tuli, miks ei ap kysynyt heti mieheltä että mitä tämä tarkoittaa. Nyt mies on töissä eikä sille voi teitenkään soittaa ja kuten kuvioon kuuluu, niin siskoa ei mystisesti saada enää tavoitettua.
[/quote]
Ja sisko on huithapeli, jolle tuollainen hermoilija uskaltaa antaa vauvansa :) PROVOO!
J
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:47"]
Nyt kannattaa siruttaa mies.
[/quote]
:DD + life360.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:29"]
No mun pikkusisko on 17v lukiolais tyttö joten ei nyt tosiaankaan mitkään pano jutut tullu ihan mieleen :D Eikä muutenkaan. Oon aika varma että jotain on käyny vauvan kanssa josta ei uskalla sanoa eikä mieskään halua sanoa koska - voin myöntää - oon vauvan suhteen aika hysteerinen enkä mielellään anna hoitoon muille kun se nyt ei ole mikään helpoin tapaus vauvaksi muutenkaan. AP
[/quote]
Juu eihän 17v tytöllä ole panot mielessäkään... ei varsinkaan lukiolaisella
Olen minä täällä... Ei oikein jaksaisi kirjoittaa. Tai en oikein tiedä mitä kirjottaa kun ei edes tiedä mitä ajatella...itkettää vaan. Juu miestä tuli kovisteltua ja tulihan sieltä vastauksia, jonkunlaisia. Ei ollu vauvasta kyse kuten pelkäsin vaan siskosta. Sisko on ihastunut muka kuulemma mun mieheen ja he oli SUUDELLEET siskon aloitteesta ja mies ei MUKA ollu OSANNU siinä tilanteessa laittaa vastaankaan...ei saatana vitun pikku lumppu mun lasta ei näe enää ikinä ja tuo "mies".... vähättelee kaikkee miten muka ylireagoin ja ei tässä mitään ja PASKAT!! Tuo ei niin helpolla pääse. "Sisko" ei IHME KYLLÄ uskalla vastata puhelimeen edes. Eipä ihmetytä enää miksen minä kelvannu hakee vauvaa kylästä (mullei oo ajokorttia) vaan väkisin piti tekosyillä mun mies sinne saada!! Vittu haluan nyt niin eroon noista molemmista. Sori nyt vaan itkettää eikä oo järkevämpää sanottavaa. AP
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:26"]
Olen minä täällä... Ei oikein jaksaisi kirjoittaa. Tai en oikein tiedä mitä kirjottaa kun ei edes tiedä mitä ajatella...itkettää vaan. Juu miestä tuli kovisteltua ja tulihan sieltä vastauksia, jonkunlaisia. Ei ollu vauvasta kyse kuten pelkäsin vaan siskosta. Sisko on ihastunut muka kuulemma mun mieheen ja he oli SUUDELLEET siskon aloitteesta ja mies ei MUKA ollu OSANNU siinä tilanteessa laittaa vastaankaan...ei saatana vitun pikku lumppu mun lasta ei näe enää ikinä ja tuo "mies".... vähättelee kaikkee miten muka ylireagoin ja ei tässä mitään ja PASKAT!! Tuo ei niin helpolla pääse. "Sisko" ei IHME KYLLÄ uskalla vastata puhelimeen edes. Eipä ihmetytä enää miksen minä kelvannu hakee vauvaa kylästä (mullei oo ajokorttia) vaan väkisin piti tekosyillä mun mies sinne saada!! Vittu haluan nyt niin eroon noista molemmista. Sori nyt vaan itkettää eikä oo järkevämpää sanottavaa. AP
[/quote]
Nice try.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:34"]
No vaikka mies on kuinka lässykkä, osaa halutessaan varmasti kieltäytyä suudelmasta eikä kukaan suutele ihan salama kirkkaalta taivaalta. :/
Olen ap pahoillani.
[/quote]
Näin. Ja miksi mies piilotteli asiaa päivän? Ja vielä suuttui kun näit viestin. Tunteet tuskin on yksipuoliset.
[/quote]
Vai oiskohan ollut vihainen itselleen kun ei osannut tytötä torjua? Arvasi, että AP vetää kilarit myös miehelleen ja halusi siksi vaieta koko homman unohduksiin. Purki sitten vihansa vaimoon, kun tämä oli mennyt toisen puhelinta luvatta urkkimaan.
Miten AP:n mies on vastuussa häneen kohdistuneesta ahdistelusta? Ei ollut oikein, että yritti salata homman. Mutta JOS kyse oli vain tytön yhdestä suudelmasta, niin tavallaan ymmärrettävää. Nyt meni yhden nuoruuden ihastuksen/himojen takia yksi avioliitto ja sisarusten välit.