Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:

Vierailija
12.01.2015 |

"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "

Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän  ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotain säätöä sun miehen kanssa.

Vierailija
2/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmänkin, että ne on pannu, ja se pitöis unohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan voi liittyä mihin tahansa. Ehkä laittoi vahingossa viestin miehellesi.

Vierailija
4/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän siellä nyt sitten oikein onkaan hoidettu.. Just saying...

Vierailija
5/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen avta lukenut että ekana ei tule mieleen että vauvalle olisi jotain käynyt. Ehkä niiden välillä kävi jotain, ehkä niillä on salasuhde :o

Vierailija
6/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä miehen pitäisi kuulla kunniansa? Sun pitäisi kuulla kunniasi kun meet toisen puhelinta kattomaan.

Vierailija
7/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kyllä tullu ekana mieleen,että viesti oli tarkoitettu jollekin toiselle,laittoi sen vahingossa miehes numeroon

Vierailija
8/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lapselle on sattunut jotain hoidossa ollessaan tai sitten siskollasi on miehesi kanssa sutinaa.

Vierailija
9/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sisaresi on vaikka kysynyt mieheltäsi tämän käydessä ns. miesnäkökulmaa esim. joltain mieheltä saamaansa viestiin tai jotain?

Vierailija
10/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat siskolles ja kysyt?

Vierailija
11/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun pikkusisko on 17v lukiolais tyttö joten ei nyt tosiaankaan mitkään pano jutut tullu ihan mieleen :D Eikä muutenkaan. Oon aika varma että jotain on käyny vauvan kanssa josta ei uskalla sanoa eikä mieskään halua sanoa koska - voin myöntää - oon vauvan suhteen aika hysteerinen enkä mielellään anna hoitoon muille kun se nyt ei ole mikään helpoin tapaus vauvaksi muutenkaan. AP

Vierailija
12/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möläyttänyt miehellesi jonkun sammakon ja katuu nyt sanojaan?

Vierailija
13/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun pikkusisko on 17v lukiolais tyttö joten ei nyt tosiaankaan mitkään pano jutut tullu ihan mieleen

Juu, kuka sit nyt 17-vuotiaana vielä mitään seksiä ois ikänä harrastellut, krhm...

Vierailija
14/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ollut muita viestejä?

Vierailija
15/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ei ole mikään "tyttö" enää...

Vierailija
16/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on puhunut susta. Siskosi on pyytänyt sanomaan sulle jotain ja sitten alkoikin pelottaa miten sä siihen suhtaudut. Oletko kenties päällepäsmäri?

Vierailija
17/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa en antaisi 17 vuotiaalle hoitoon. 

Vierailija
18/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö tahallaan tuon nyt? Tollasen pahaa mieltä provosoivan ja vainoharhaiseksi minut saavan kommentoinnin? :((

Ei olla siskon kanssa mitenkään läheisiä joten en sen henk.koht asioista tiedä, ehkä sekstaakin mistäs minä tiiän eikä niin kiinnostakaan, mutta hei, mulla ja siskolla ja siskolla ja miehellä samoin ikäeroa melkeen 15 vuotta.. että repikää siitä. Ei ollut muita viestejä. AP

Vierailija
19/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö tahallaan tuon nyt? Tollasen pahaa mieltä provosoivan ja vainoharhaiseksi minut saavan kommentoinnin? :((

Ei olla siskon kanssa mitenkään läheisiä joten en sen henk.koht asioista tiedä, ehkä sekstaakin mistäs minä tiiän eikä niin kiinnostakaan, mutta hei, mulla ja siskolla ja siskolla ja miehellä samoin ikäeroa melkeen 15 vuotta.. että repikää siitä. Ei ollut muita viestejä. AP

Vierailija
20/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa suurin osa täällä on! Teidän mielestä ap:n mies olisi käynyt kyntämässä siskoa vauvaa hakiessaan ja vauva olisi ilmeisesti tyytyväisenä leikkinyt vieressä... Hohhhoijaa. En olisi edes ajatellut tuota vaihtoehtoa vaikka olen av:n juttuja lukenut 14 vuotta. Mutta ap, soitapa siskollesi ja kysy tai sitten kysyt mieheltäsi. He sen asian tietävät ja voit lopettaa vaihtoehtojen miettimisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi