Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:

Vierailija
12.01.2015 |

"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "

Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän  ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!

Kommentit (237)

Vierailija
41/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:41"]

Teettekö tahallaan tuon nyt? Tollasen pahaa mieltä provosoivan ja vainoharhaiseksi minut saavan kommentoinnin? :((

Ei olla siskon kanssa mitenkään läheisiä joten en sen henk.koht asioista tiedä, ehkä sekstaakin mistäs minä tiiän eikä niin kiinnostakaan, mutta hei, mulla ja siskolla ja siskolla ja miehellä samoin ikäeroa melkeen 15 vuotta.. että repikää siitä. Ei ollut muita viestejä. AP

[/quote]

Ette ole läheisiä mutta sisko on lapsen kummi ja annat hänen hoitaa tätä? O_o

[/quote]

No läheisiä ja läheisiä, mitä se nyt tarkottaa kellekkin.. Ei siis silleen läheinen kun vaikka mun ystävät joiden kans keskustelen ihmissuhde asioista jne mutta kuitenkin kuten sanoin ainoa sisarukseni ja tottakai rakas ja kyllä on lapsen kummi, mitäs outoa siinä on? Olen melkeen puolet häntä vanhempi ja eletty esim lapsuus ihan erillään kun muutin jo pois kotoa kun sisko oli ihan pieni  ja aina molemmilla omat juttunsa ja eri elämän tilanne joten ei nyt mitenkään niin läheisiksi olla päästy tulemaan, entä sitten? AP

[/quote]

No sitä vaan että mikset niitä läheisiä ystäviä ottanut kummiksi? Eihän puolituntematonta sisarusta oteta vaan siksi koska on verisukua, eihän?

Itse en vauvaa antaisi ihmiselle jonka kanssa en ole läheinen, edes päiväksi.

[/quote]

Lapsella on viisi kummia, mun sisko, molemmat parhaat ystäväni ja toisen parhaan ystävän mies + miehen puolelta sen paras ystävä. Mutta tää nyt ei kuulunu tähän. AP

Vierailija
42/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
44/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:29"]No mun pikkusisko on 17v lukiolais tyttö joten ei nyt tosiaankaan mitkään pano jutut tullu ihan mieleen :D Eikä muutenkaan. Oon aika varma että jotain on käyny vauvan kanssa josta ei uskalla sanoa eikä mieskään halua sanoa koska - voin myöntää - oon vauvan suhteen aika hysteerinen enkä mielellään anna hoitoon muille kun se nyt ei ole mikään helpoin tapaus vauvaksi muutenkaan. AP
[/quote]
Voi kuule tuon ikäisenähän sitä pistetään nuoruuden innolla menemään ;) kaikki on uutta ja kaikkea tulee kokeiltua,myös seksin saralla.

Vierailija
45/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ap nyt vähän hellittää tuon vauvapaniikinkin kanssa. Siis kirjalliset hoito-ohjeet ja ruokailuohjeet 7 kk ikäiselle yhden päivän takia. :D

Vierailija
46/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävä kyllä jos tulet tänne tekemään aloituksen että siskosi laittoi miehelle epäilyttävän viestin heti kun mies pääsi kotiin niin kyllä siitä tulee mieleen muitakin vaihtoehtoja kuin onko vauvalle käynyt jotain. Kyllähän sinä sen tiesit jos olet ennenkin palstalla ollut.

Vierailija
48/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selkeä provo ja uskomatonta ettei aikaisemmat vastaajat sitä tajunneet. Mies oli ulkohommissa kun tekstari tuli, miks ei ap kysynyt heti mieheltä että mitä tämä tarkoittaa. Nyt mies on töissä eikä sille voi teitenkään soittaa ja kuten kuvioon kuuluu, niin siskoa ei mystisesti saada enää tavoitettua. 

Vierailija
49/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:09"]

Miehes saanu tiukkaa teinipimperoa. Omas on jo niin lörpsääntynyt. Ja jos te ette oo läheisiä siskos kaa nii miks annoit vauvas sille hoitoon?

[/quote]

Voi että ärsyttää kun aina tää menee av:lla näihin pillu sitä pillu tätä - juttuihin. Ihan ku ei elämässä tai parisuhteessa muuta ois kun pillun tila! Kyllä annoin hoitoon viimein kun halusi pitkän maanittelun jälkeen ja kuitenkin ihan tolkun ihminen käsittääkseni ja lupasi soittaa heti jos tulee jotain kysyttävää. Eikä asu kaukana. Oma sisko kuitenki ja vauvan täti. Minäkö siis tässä nyt oonkin tehny jotain väärin? Sekin tyypillistä av:ta. AP

Vierailija
50/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä alapeukuttamista noissa kummeissakin sitten jonkun mielestä oli?!

Vierailija
51/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:13"]

Ap on selkeä provo ja uskomatonta ettei aikaisemmat vastaajat sitä tajunneet. Mies oli ulkohommissa kun tekstari tuli, miks ei ap kysynyt heti mieheltä että mitä tämä tarkoittaa. Nyt mies on töissä eikä sille voi teitenkään soittaa ja kuten kuvioon kuuluu, niin siskoa ei mystisesti saada enää tavoitettua. 

[/quote]Juurikin näin. Mulla soi hälytyskellot jo otsikon luettuani. Tarina ei tule koskaan selviämään meille muille.

Vierailija
52/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap mutta selittelet liikaa, 5/10 :/

Vierailija
53/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muka kysynyt mieheltäsi kun tämä tuli lumitöistä vai lähtikö muka suoraan siitä töihin?

Vierailija
54/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:09"]

Miehes saanu tiukkaa teinipimperoa. Omas on jo niin lörpsääntynyt. Ja jos te ette oo läheisiä siskos kaa nii miks annoit vauvas sille hoitoon?

[/quote]

Voi että ärsyttää kun aina tää menee av:lla näihin pillu sitä pillu tätä - juttuihin. Ihan ku ei elämässä tai parisuhteessa muuta ois kun pillun tila! Kyllä annoin hoitoon viimein kun halusi pitkän maanittelun jälkeen ja kuitenkin ihan tolkun ihminen käsittääkseni ja lupasi soittaa heti jos tulee jotain kysyttävää. Eikä asu kaukana. Oma sisko kuitenki ja vauvan täti. Minäkö siis tässä nyt oonkin tehny jotain väärin? Sekin tyypillistä av:ta. AP

[/quote]

Kukaan ei usko, että et olisi heti mieheltä kysynyt. Tätä käsitellään provona lähinnä, siksi.

Vierailija
55/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet ettet saa kysyttäessä rehellistä vastausta, niin valehtele miehellesi että olet puhunut siskosi kanssa puhelimessa ja hän tunnusti kaiken. Sitten pysyt sanattomana kivikasvona ja annat miehen selitellä. Eiköhän miehen reaktio ja sanomiset paljasta mistä on ollut kyse.

Jos siskosi viesti liittyi säpinään miehesi kanssa, niin aivan varmasti lähiaikoina heidän välillään tulee olemaan lisää tekstailua/soittelua.

Vierailija
56/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole tenyt mitään väärää, kyllä 17-vuotias osaa jo vauvan kanssa olla. Ja kun oli kuitenkin tuttukin, niin en kyllä yhtään syyllistä sinua siitä, että annoit vauvasi hoitoon. Mutta tuo viesti sitten. Itse ymmärtäisin viestin myös niin, että heillä on ollut jotain sutinaa keskenään ja siskoasi asia vaivaa. Mutta voihan tietysti olla, että viesti on mennyt miehellesi vahingossa. Toisaalta olisi sitten outoa, ettei miehesi olisi asiasta mitään sanonut tai ihmetellyt. Mutta en tietenkään tunne miestäsi enkä siskoasi, joten vaikea tähän on varmaa vastausta antaa. Omaan korvaani viesti kuulostaa selvästi siltä, että jotain salaista on näiden kahden välillä ollut.

Vierailija
57/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes saanut nuorta pimpuraa

Vierailija
58/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:41"]

Teettekö tahallaan tuon nyt? Tollasen pahaa mieltä provosoivan ja vainoharhaiseksi minut saavan kommentoinnin? :((

Ei olla siskon kanssa mitenkään läheisiä joten en sen henk.koht asioista tiedä, ehkä sekstaakin mistäs minä tiiän eikä niin kiinnostakaan, mutta hei, mulla ja siskolla ja siskolla ja miehellä samoin ikäeroa melkeen 15 vuotta.. että repikää siitä. Ei ollut muita viestejä. AP

[/quote]

Ette ole läheisiä mutta sisko on lapsen kummi ja annat hänen hoitaa tätä? O_o

[/quote]

No läheisiä ja läheisiä, mitä se nyt tarkottaa kellekkin.. Ei siis silleen läheinen kun vaikka mun ystävät joiden kans keskustelen ihmissuhde asioista jne mutta kuitenkin kuten sanoin ainoa sisarukseni ja tottakai rakas ja kyllä on lapsen kummi, mitäs outoa siinä on? Olen melkeen puolet häntä vanhempi ja eletty esim lapsuus ihan erillään kun muutin jo pois kotoa kun sisko oli ihan pieni  ja aina molemmilla omat juttunsa ja eri elämän tilanne joten ei nyt mitenkään niin läheisiksi olla päästy tulemaan, entä sitten? AP
[/quote]

Sitten ei ole sitä sisäänrakennettua stoppia ettei ole sopivaa siskon miestä vokotella. Mene ja tiedä, mutta luulen että siskosi on ihastunut mieheesi. Ei muuten ole mitään syytä jäädä turisemaan pariksi tunniksi lasta hakiessa. Jos eivät kerran ole läheiset ja niin eri ikäluokkaakin. Ei pitäisi olla paljon jutun juurta. Voi olla parhaassa tapauksessa, että siskosi on iskenyt miestäsi ja mies torjunut. Huonossa tapauksessa jotain paljon intiimimpää. Älä ole sokea ap.

Vierailija
59/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kysyä niiltä erikseen. Selitysten täytyy olla yhteneväiset...

Vierailija
60/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ehkä se sun siskos on oikeesti pelehtiny miehes kans? Toi viesti vois viitata sellaseen. Tai ei välttämättä mitään oo tapahtunu (mitään fyysistä) mutta siskos ois ehkä ihastunu miehees? Ja miehes ei niinkään tai sitten kummatkin on antaneet vihreetä valoa ja ehkä tapahtunu jotain koskettelua? Tai ihan seksiäkin? Tai toi viesti voi olla myös jotain aivan muutakin.. Mutta hieman epäilyttää.

Eikä se, että on 17v, tarkoita, etteikö harrastaisi jo tuossa iässä seksiä. Ja monille kelpaa vallan mainiosti reippaasti vanhempikin mies.

Terveisin itsekin 17vuotias (kohta 18v) nainen ja tunnen vetoa useinkin vanhempiin 28-35vuotiaisiin miehiin. Ikäisiini 17 -noin 23vuotiaisiin POIKIIN en taasen lainkaan tunne mitään seksuaalista kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi