Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkusiskoltani tuli mieheni puhelimeen tällainen viesti:

Vierailija
12.01.2015 |

"Ääh niin vaikeeta... Unohda koko juttu?! Silti, mä en.. ;( "

Onko tuo teistä jokseenkin outo? Meidän vauva 7kk oli ekaa kertaa kummitätillään eli siskollani hoidossa, sillä ei oo kokemusta vauvoista yhtään ennestään ja silti halusi nyt hoitaa ja annettiin.. Oli melkein koko päivän  ja kaikki meni kuulemma ihan hyvin vaikka panikoin etukäteen ja siskokin kuulemma jännitti. Mies haki vauvan sitten siskoltani ja pari tuntia sen jälkeen miehen puhelin piippas, mies oli ulko hommissa joten luin viestin kun näin ruudulta lähettäjän ja arvelinkin asian liittyneen tuohon hoito keikkaan. Jos vauvalle on jotain sattunut, eikö miehen ois ollu reilua kertoa siitä mulle?!! Vaikka sisko oiskin vannottanu olla kertomatta? Mulle sisko ei uskaltais ite sanoo koska vastustin tuota hoitoa alunperinkin mutta mies on sellanen helvetin lässy löperö eikä näköjään edes luotettava! Ai että suututtaa!! En aio antaa vauvaa siskolle hoitoon enää mutta mitä mieltä, antasitteko miehen kuulla kunniansa myös?!

Kommentit (237)

Vierailija
21/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot Pyydä jatkossa kokematon innokas lapsenhoitaja ensin teille hoitamaan vauvaa esim pariksi tunniksi ainakin muutamaksi kerraksi. Sä voit vaikka siivoilla ja kuitenkin voit seurata sivusta miten hoitaja pärjää ja tietty samalla näyttää ja kertoa mistä vauva pitää ja koska ruoka-aika jne.. Täysin kokematon ottaisi varmasti mielellään neuvoja vastaan esim jo ruuan syöttämisestä voi tulla mieleen montakin kysymystä (maitotuotteet, soseet vrt palaset > tukehtuminen jne).

Vierailija
22/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:42"]Mutta ap, soitapa siskollesi ja kysy tai sitten kysyt mieheltäsi. He sen asian tietävät ja voit lopettaa vaihtoehtojen miettimisen.

[/quote]

Peesaan, ainoastaan sisko ja miehesi tietävät mistä on kysymys. Jos asia oikeasti vaivaa sinua, kysy sitä heiltä äläkä palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:41"]

Teettekö tahallaan tuon nyt? Tollasen pahaa mieltä provosoivan ja vainoharhaiseksi minut saavan kommentoinnin? :((

Ei olla siskon kanssa mitenkään läheisiä joten en sen henk.koht asioista tiedä, ehkä sekstaakin mistäs minä tiiän eikä niin kiinnostakaan, mutta hei, mulla ja siskolla ja siskolla ja miehellä samoin ikäeroa melkeen 15 vuotta.. että repikää siitä. Ei ollut muita viestejä. AP

[/quote]En sinuna välittäisi palstahullujen kommenteista, heidän elämänsä on vaan niin tylsää ja turhaa, että heidän pitää keksiä tikustakin draamaa. Nuo vastausviestit kertovat aika paljon vastaajista ja heidän omasta moraalistaan.

Vierailija
24/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö tahallaan tuon nyt? Tollasen pahaa mieltä provosoivan ja vainoharhaiseksi minut saavan kommentoinnin? :((

Ei olla siskon kanssa mitenkään läheisiä joten en sen henk.koht asioista tiedä, ehkä sekstaakin mistäs minä tiiän eikä niin kiinnostakaan, mutta hei, mulla ja siskolla ja siskolla ja miehellä samoin ikäeroa melkeen 15 vuotta.. että repikää siitä. Ei ollut muita viestejä. AP

[/quote]Tämän palstan perusteella tuo miehesi ja siskosi ikäero vain lähentää heitä...

Vierailija
25/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan vaan tullut väärälle henkilölle viesti? 

Vierailija
26/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi mitä tekstasri tarkoitti.

Todennäköisesti kyse on jostain mitättömästä pikkujutusta, jonka teini-ikäinen siskosi on ottanut turhan vakavsti.

Jos ipana on kunnossa niin kaikki on hyvin. 17-vuotias sopii lapsenvahdiksi, monet synnyttävät sen ikäisinä, jopa Suomessa.

Vierailija
27/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:43"]

Ot Pyydä jatkossa kokematon innokas lapsenhoitaja ensin teille hoitamaan vauvaa esim pariksi tunniksi ainakin muutamaksi kerraksi. Sä voit vaikka siivoilla ja kuitenkin voit seurata sivusta miten hoitaja pärjää ja tietty samalla näyttää ja kertoa mistä vauva pitää ja koska ruoka-aika jne.. Täysin kokematon ottaisi varmasti mielellään neuvoja vastaan esim jo ruuan syöttämisestä voi tulla mieleen montakin kysymystä (maitotuotteet, soseet vrt palaset > tukehtuminen jne).

[/quote]

Ruoka ajat ja hoito ohjeet laitoin mukaan joten kyllä se ne tiesi, mietin vaan liekkö noudattanu kun on jotenkin niin hällä väliä tyyppi muutenkin ;( On se meillä käyny vauvaa kattomassa ja "hoitamassa" toki aiemmin mmutta nyt halus ihan itsenäisesti ja onhan se tietty kummi ja mun ainut sisarus siis vauvan ainoa täti. Eli haluan antaa mahdollisuuden niiden suhteelle.

Koitin äsken soittaa siskolle asiasta mutta se ei vastannu. Kai pitää kysyä mieheltä kunhan se tulee töistä. AP

Vierailija
28/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan munkin siskon mies yritti mua, kun olin 17-vuotias ja siskoni miehineen 30-vuotiaita. Ja olivat olleet yhdessä vuosia, ei siis ollut mikään tuore poikaystävä. En olisi KOSKAAN miehestä uskonut, että sellaista alentuisi tekemään, mutta niin se vaan sitten meni... 

Vierailija
29/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän sinisilmäinen, tai jotain?

t. 17v

Vierailija
30/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ette ole läheisiä mutta sisko on lapsen kummi ja annat hänen hoitaa tätä? O_o

Vierailija
31/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut toi ei nyt viittaa mitenkään lapsenhoitoon..Enneminkin esim tunteisiin toista kohtaa. Selvästihän siinä lukee että unohda,hänkin yrittää unohtaa vaikka ei tule siinä onnistumaan.

Vierailija
32/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:58"]

[/quote]

[/quote]

No läheisiä ja läheisiä, mitä se nyt tarkottaa kellekkin.. Ei siis silleen läheinen kun vaikka mun ystävät joiden kans keskustelen ihmissuhde asioista jne mutta kuitenkin kuten sanoin ainoa sisarukseni ja tottakai rakas ja kyllä on lapsen kummi, mitäs outoa siinä on? Olen melkeen puolet häntä vanhempi ja eletty esim lapsuus ihan erillään kun muutin jo pois kotoa kun sisko oli ihan pieni  ja aina molemmilla omat juttunsa ja eri elämän tilanne joten ei nyt mitenkään niin läheisiksi olla päästy tulemaan, entä sitten? AP

Vierailija
35/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt tiukasti siltä siskoltas, pakkohan tuo on saada selville. Sanot, että tiedät jotain, mutta haluat kuulla senkin version asiasta. Eiköhän tuon ikäinen vielä sen verran aikuista säikähdä, jos puhut jämäkästi.. :)

Vierailija
36/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:58"]

[/quote]

[/quote]

No läheisiä ja läheisiä, mitä se nyt tarkottaa kellekkin.. Ei siis silleen läheinen kun vaikka mun ystävät joiden kans keskustelen ihmissuhde asioista jne mutta kuitenkin kuten sanoin ainoa sisarukseni ja tottakai rakas ja kyllä on lapsen kummi, mitäs outoa siinä on? Olen melkeen puolet häntä vanhempi ja eletty esim lapsuus ihan erillään kun muutin jo pois kotoa kun sisko oli ihan pieni  ja aina molemmilla omat juttunsa ja eri elämän tilanne joten ei nyt mitenkään niin läheisiksi olla päästy tulemaan, entä sitten? AP

[/quote]

No sitä vaan että mikset niitä läheisiä ystäviä ottanut kummiksi? Eihän puolituntematonta sisarusta oteta vaan siksi koska on verisukua, eihän?

Itse en vauvaa antaisi ihmiselle jonka kanssa en ole läheinen, edes päiväksi.

Vierailija
37/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
38/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:55"]

Ootko vähän sinisilmäinen, tai jotain? t. 17v

[/quote]

Miten niin?

Sinäkö sitten oisit panemassa siskos 30+ ikäistä puolisoa lapsenhoitokeikan ohessa heti kun tilaisuus tulis, vai mitä tarkoitat ap:n sinisilmäisyydellä? Ihme porukkaa todellakin täällä..

Vierailija
39/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:55"]

Ootko vähän sinisilmäinen, tai jotain? t. 17v

[/quote]

Miten niin?

Sinäkö sitten oisit panemassa siskos 30+ ikäistä puolisoa lapsenhoitokeikan ohessa heti kun tilaisuus tulis, vai mitä tarkoitat ap:n sinisilmäisyydellä? Ihme porukkaa todellakin täällä..

[/quote]

Ei ole ollenkaan tavatonta että 17 v pikkusisko ihastuu aikuiseen mieheen. Näitä tapahtuu. En tarkoita mitään panemista, voihan olla että sisko on möläyttänyt olevansa ihastunut ja tuolla viestillä nyt yritti tökerösti paikkailla sitä.

Vierailija
40/237 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes saanu tiukkaa teinipimperoa. Omas on jo niin lörpsääntynyt. Ja jos te ette oo läheisiä siskos kaa nii miks annoit vauvas sille hoitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi