Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ja tunteet sekaisin

Vierailija
02.11.2021 |

Olen tapaillut nyt 1,5kk ajan miestä, todella mukava ja huumorintajuinen ja osaa keskustella eri asioista. Yli kolmekymppinen.

Menin perjantaina hänen luokseen, vietettiin hauska ilta ja kaikki meni hyvin. Minun oli tarkoitus olla hänen luonaan koko vkl, mutta lauantaina aamupäivällä keskustelu meni syvälliseksi ja mies päätti avautua.

Kertoi, että on velkaantunut pahasti, velkaa yli 60t ja makselee nyt erissä pois. Maksuaika kuitenkin niin pitkä että esim asuntolainan saaminen seuraavaan 10 vuoteen vaikuttaa mahdottomalta. Asuu nytkin pienessä vuokrayksiössä, oletin tämän johtuvan siitä että haluaa säästää kuluissa tms.

Eikä tässä vielä kaikki. Hänellä on myös käräjöinti kesken entisen avopuolisonsa kanssa. Mies myöntää olleensa "vähän väkivaltainen", syytteenä 3 eri pahoinpitelyä. Mies myös kertoi käyvänsä tällä hetkellä asiasta säännöllisesti terapiassa koska ymmärtää että reagoi riitatilanteissa väärin.

Lähdin lauantaina päivällä pois miehen luota, alkoi ahdistaa niin paljon. Tavallaan halusin tietää tavallaan en. Nyt en tiedä mitä ajatella. Haluaisin jatkaa hänen kanssaan niin ihana hän on, mutta kyllähän väistämättä jo tuo pelkkä velkaantuminen vaikuttaa tulevaisuuteen, joskus kuitenkin tarkoitus perustaa perhe ja hankkia koti ym. Olen myös puhunut tuosta väkivalta-asiasta kaverini kanssa joka sanoi että tuomiota ei ole vielä tullut, mutta mies kuitenkin jo myönsi teot minulle eikä väittänyt niitä keksityiksi.

Mies on antanut minulle aikaa miettiä asioita, haluaisi jatkaa tapailua mutta ymmärtää myös jos tämä oli minulle liikaa.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks just tää?

Vierailija
62/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esität tuon asian ihan niin kuin se velkaantuminen olisi se pahempi juttu. Raha on vain rahaa, mutta väkivalta, herätys?!?

Ehkä ajattelen asiaa niin, että velat eivät häviä mutta väkivaltaisuus voi korjaantua terapian avulla :)

Se väkivaltaisuus korjaantuu hänelle vaan siten että pääsee pieksemään naista. Terapia ei taida auttaa yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten myös ihan suoraan manipuloivan ihmisen pelikirjasta tuo entisten kumppanien syyttely ja alentaminen ja todistelu, kuinka nykyinen on niin ihana ja sopiva ja rakastettava toisin kuin ne edelliset.

Vierailija
64/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole terapia purrut, jos vielä syyttää exää hakkaamisesta. Toisaalta jotain miehen sitoutumisesta itsensä muuttamiseen kertoo sekin, että meni terapiaan vain koska exä sinne pakotti. Juokse!

Vierailija
65/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten myös ihan suoraan manipuloivan ihmisen pelikirjasta tuo entisten kumppanien syyttely ja alentaminen ja todistelu, kuinka nykyinen on niin ihana ja sopiva ja rakastettava toisin kuin ne edelliset.

Entiset naapurit edusti tällaista paria. Vaimoke oli täysin vietävissä ja yritti "parantaa" tekemällä tälle juopolle pari lasta. Kiitoksena sai milloin nyrkistä, milloin terävälineestä. Älysi vasta verenhukan jälkeen hakea eroa.

Vierailija
66/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän tavallaan. Tuntuu että AP sulla on läheisriippuvuus tuohon mieheen.

Vierailija
67/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärrän tavallaan. Tuntuu että AP sulla on läheisriippuvuus tuohon mieheen.

Ap tarvisi myöskin (osaavaa!) terapeuttia.

Vierailija
68/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esität tuon asian ihan niin kuin se velkaantuminen olisi se pahempi juttu. Raha on vain rahaa, mutta väkivalta, herätys?!?

Ehkä ajattelen asiaa niin, että velat eivät häviä mutta väkivaltaisuus voi korjaantua terapian avulla :)

Velathan nimenomaan häviävät, maksamalla. Terapian onnistumisen kanssa taas voi olla vähän niin ja näin, itse en uskaltaisi lotota.

Totta, mutta ajatus siitä että vähän yli kolmekymppisenä pitäisi odottaa vielä 10 vuotta että voisi ottaa talolainan... Oltaisiin silloin lähempänä 45v.

Mies kertoi, että exänsä osasi aina viiltää häntä ihon alle ja sai hänet siksi "sekoamaan ja käymään käsiksi" että tällaista ei ole ollut ennen eikä jälkeen tätä kyseistä ihmistä. En tiedä, tuntuu hieman että yritti syyttää eksänsä luonnetta/käytöstä tästä..

Ja sinä uskoit?

En kai nyt voi lähtökohtaisesti epäilläkään suoraan kaikkea kun itse kuitenkin kertoi.

Kertoi myös että exällään takana myös toinen väkivaltainen suhde aiemmin, että jotenkin exä sitten olisi kai syyllinen käytöksellään kun näin käynyt jo 2 kertaa.

Millainen voisi olla sellainen käytös, joka saisi väkivallattoman ihmisen pahoinpitelemään toisen?

Vierailija
69/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko ap päätyä elättämään sinua pahoinpitelevää miestä ja pelätä henkesi edestä, kun lopulla saat voimia lähteä suhteesta?

Vai kannattaisiko nyt vain siirtyä eteenpäin miehen kaltaisesta ihmissaastasta?

Tämä nyt saa asian kuulostamaan todella pahalta. Ei tilanne nyt välttämättä ole ihan tuo. Olivat yhdessä vuosia joten jos esim kerran vuodessa on tuollaista tapahtunut niin en sitten tiedä.

Kerran vuodessa on ok pahoinpidellä kumppani? 

Vierailija
70/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velathan nimenomaan häviävät, maksamalla. Terapian onnistumisen kanssa taas voi olla vähän niin ja näin, itse en uskaltaisi lotota.

Totta, mutta ajatus siitä että vähän yli kolmekymppisenä pitäisi odottaa vielä 10 vuotta että voisi ottaa talolainan... Oltaisiin silloin lähempänä 45v.

Mies kertoi, että exänsä osasi aina viiltää häntä ihon alle ja sai hänet siksi "sekoamaan ja käymään käsiksi" että tällaista ei ole ollut ennen eikä jälkeen tätä kyseistä ihmistä. En tiedä, tuntuu hieman että yritti syyttää eksänsä luonnetta/käytöstä tästä..

Ja sinä uskoit?

En kai nyt voi lähtökohtaisesti epäilläkään suoraan kaikkea kun itse kuitenkin kertoi.

Kertoi myös että exällään takana myös toinen väkivaltainen suhde aiemmin, että jotenkin exä sitten olisi kai syyllinen käytöksellään kun näin käynyt jo 2 kertaa.

Millainen voisi olla sellainen käytös, joka saisi väkivallattoman ihmisen pahoinpitelemään toisen?

Erittäin hyvä pointti

Vierailija
71/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kertonut millaisia tilanteet ovat tarkemmin sitten olleet miten eksä on tämän aiheuttanut?

Vierailija
72/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te uskotte näitä provoja?

Vierailija
73/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten neuvoisit ap kaveriasi, joka tapailisi velkaantunutta naisenhakkaajaa, joka syyttää teoistaan exää?

Kehottaisitko jatkamaan suhteessa vai pakenemaan?

Vierailija
74/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työläisellä ovat tunteet ja pää aina sekaisin.

Vierailija
75/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis käytännössä mies sanoo että hakkaa vain ärsytettynä. Eli kunhan varot tarkkaan ärsyttämästä niin hän ei ehkä käy päälle. Kuka hullu lähtee tuollaisella diilillä suhteeseen? Minä voin sanoa, että lähes jokainen meistä osaa huonolla hetkellä olla aivan h*lvetin ärsyttävä ja se ei ole minkään valtakunnan tekosyy väkivaltaan.

Sitäpaitsi sinä puhuit lapsista. Minä väitän, että moni vanhempi allekirjoittaisi lausahduksen, että yksikään ihminen ei pääse niin ihon alle niin kuin oma lapsi. Älä ikinä, ikinä tee lapsia ihmisen kanssa josta kuoriutuu provosoituna väkivaltainen hullu. Koska ne lapset kyllä tosissaan provosoi, etenkin uhmaikäiset ja teinit.

Vierailija
76/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis käytännössä mies sanoo että hakkaa vain ärsytettynä. Eli kunhan varot tarkkaan ärsyttämästä niin hän ei ehkä käy päälle. Kuka hullu lähtee tuollaisella diilillä suhteeseen? Minä voin sanoa, että lähes jokainen meistä osaa huonolla hetkellä olla aivan h*lvetin ärsyttävä ja se ei ole minkään valtakunnan tekosyy väkivaltaan.

Sitäpaitsi sinä puhuit lapsista. Minä väitän, että moni vanhempi allekirjoittaisi lausahduksen, että yksikään ihminen ei pääse niin ihon alle niin kuin oma lapsi. Älä ikinä, ikinä tee lapsia ihmisen kanssa josta kuoriutuu provosoituna väkivaltainen hullu. Koska ne lapset kyllä tosissaan provosoi, etenkin uhmaikäiset ja teinit.

Kiitos tästä lapsinäkökulmasta, en osannut edes ajatella asiaa noin. -AP

Vierailija
77/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen ihminen löytää aina syyn väkivallalle. Toinen ärsyttää tahallaan tai tahattomasti, on ollut huono päivä, väsyttää, töissä on hankalaa, ihan mitä vaan.

Vierailija
78/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen ihminen löytää aina syyn väkivallalle. Toinen ärsyttää tahallaan tai tahattomasti, on ollut huono päivä, väsyttää, töissä on hankalaa, ihan mitä vaan.

Tämä on täysin totta

Vierailija
79/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta itses ku vielä voit

Vierailija
80/93 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet helmen löytänyt. Onnea vaan.

Onnea todellakin ap 😅 kuulostaa aivan samalta kuin eräs mies jota tapailin ja tuli ilmi samanlainen tarina. Paitsi siihen vielä lisäksi paljastui että henkilö oli osittain edunvalvonnan alainen. Siis onnistui esittää tavallaan aivan eri henkilöä muutaman viikon. Sitten kävi ilmi että hänellä on joku holhooja 😅😅 ja lähes 30v mies kyseessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän