Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v tyttö ja 25v mies?

Vierailija
12.01.2015 |

Mitä mieltä tämän ikäisten seurustelusta? Sallitteko?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 01:20"]

Tapasin nykyisen avomieheni/kihlattuni 17vuotiaana, hän oli silloin 26vuotias. Yli 4vuotta seurustelua takana, olemme asuneet siitä 3½ vuotta yhdessä eikä loppua näy. :) Riippuu mielestäni ihan kummankin ihmisen kypsyydestä, yhteensopivuudesta ja rakkaudesta, loppujenlopuksi ikä on vain numeroita. Kliseistä mutta totta.

[/quote]

Ihanaa toi nuoren ihmisen teksti "eikä loppua näy" ja "Ikä on vain numeroita". Onhan se vielä tossa iässä ja niin kauan, kun iän kertyessä alkaa kertyä myös terveysongelmia ja tulla ihan kunnollisia ikääntymismuutoksia, kuten ulkonäön muuttuminen, reuma- ja nivelongelmat, 2-tyypin diabetes, sydän- ja verisuonitaudit, harmaantuminen, lihominen, kaljuuntuminen, virtsanpidätyskyvyn katoaminen ja impotenssi jne. Ikääntyminen tosiasiassa on ei numeroita -vaan vanhenemista, valitettavasti.

[/quote]

Tästäkin kommentista aistii sen, että kirjoittaja antaa ymmärtää vain sen miehen vanhenevan, tyttöhän on pysyy muuttumattomana, ei tule reumaa, ei pilluvaivoja, ei söpää eikä vanhuutta.

Jumalauta, nainen vanhenee 25 vuoden jälkeen vuodessa kaksi vuotta ja kolmenkympin jälkeen jo kolme vuotta.

Vierailija
62/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika kamalaa kun itse on vielä nuori 70v niin mies on jo ikäloppu 79v :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 01:55"]

Tapasin nykyisen avomieheni/kihlattuni 17vuotiaana, hän oli silloin 26vuotias. Yli 4vuotta seurustelua takana, olemme asuneet siitä 3½ vuotta yhdessä eikä loppua näy. :) Riippuu mielestäni ihan kummankin ihmisen kypsyydestä, yhteensopivuudesta ja rakkaudesta, loppujenlopuksi ikä on vain numeroita. Kliseistä mutta totta.

[/quote]

Ihanaa toi nuoren ihmisen teksti "eikä loppua näy" ja "Ikä on vain numeroita". Onhan se vielä tossa iässä ja niin kauan, kun iän kertyessä alkaa kertyä myös terveysongelmia ja tulla ihan kunnollisia ikääntymismuutoksia, kuten ulkonäön muuttuminen, reuma- ja nivelongelmat, 2-tyypin diabetes, sydän- ja verisuonitaudit, harmaantuminen, lihominen, kaljuuntuminen, virtsanpidätyskyvyn katoaminen ja impotenssi jne. Ikääntyminen tosiasiassa on ei numeroita -vaan vanhenemista, valitettavasti.

[/quote]

Tästäkin kommentista aistii sen, että kirjoittaja antaa ymmärtää vain sen miehen vanhenevan, tyttöhän on pysyy muuttumattomana, ei tule reumaa, ei pilluvaivoja, ei söpää eikä vanhuutta.

Jumalauta, nainen vanhenee 25 vuoden jälkeen vuodessa kaksi vuotta ja kolmenkympin jälkeen jo kolme vuotta.

[/quote]

Miten ihmeessä sä tulkitsit nuo yleisimmät vanhenemisoireet koskemaan vain miehiä, kun mainitsin siinä YHDEN AINOAN AINOASTAAN MIEHIÄ KOSKEVAN ONGELMAN :D

Ja vaikka miehet kuinka haluavat uskotella pysyvänsä pidempään nuorina kuin naiset, niin tosiasia on se, että nelikymppisissä miehissä on paljon enemmän sairaita ja kansanterveydellisistä ongelmista kärsiviä yksilöitä, kuin naisissa. Se vaan johtuu siitä tosiasiasta, että naiset huolehtivat itsestään paremmin kuin miehet, joilla on tapana uhmata kaikkia terveyssuosituksia ja sokeasti uskoa, peiliin katsomatta, että he välttyvät vanhenemisen aiheuttamilta muutoksilta, "toisin kuin noi naiset" ;)

Vierailija
64/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 01:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten ihmeessä sä tulkitsit nuo yleisimmät vanhenemisoireet koskemaan vain miehiä, kun mainitsin siinä YHDEN AINOAN AINOASTAAN MIEHIÄ KOSKEVAN ONGELMAN :D

Ja vaikka miehet kuinka haluavat uskotella pysyvänsä pidempään nuorina kuin naiset, niin tosiasia on se, että nelikymppisissä miehissä on paljon enemmän sairaita ja kansanterveydellisistä ongelmista kärsiviä yksilöitä, kuin naisissa. Se vaan johtuu siitä tosiasiasta, että naiset huolehtivat itsestään paremmin kuin miehet, joilla on tapana uhmata kaikkia terveyssuosituksia ja sokeasti uskoa, peiliin katsomatta, että he välttyvät vanhenemisen aiheuttamilta muutoksilta, "toisin kuin noi naiset" ;)

[/quote]

niinpä ja jokainen suomalainen paksuniskainen keski-ikäinen siansilmäinen tappijalkamies uskoo olevansa naisten silmissä George Clooneyn klooni, vain siksi että he ovat samanikäisiä.

Vierailija
65/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v ei ole vielä mies

Vierailija
66/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:43"]

Entä 18v ja 40v?

[/quote]

Aika kevyttä, 67v ja 12v on ehkä parempi.

[/quote]  

Mutta ehdottomasti pahin on 16v ja 25v

Vierailija
67/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen 30v mies, jos teillä jotka ymmärrätte tosirakkauden perään on lapsia (pojat ja tytöt käyvät) mielellään +12vee niin voisin tutustua mielelläni, sillä ei ikinä tiedä mistä tosirakkaus löytyy!

Vierailija
68/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v. ja mies 27v. kun ruvettiin seurustelemaan.  Yhdessä oltiin 13 vuotta, siitä naimisissa 9.  Suhde päättyi ihan muista syistä kuin ikäerosta tai minun iästäni johtuvista. Toisilla toimii, toisilla ei, ikä ei varmaan ole se ratkaiseva tekijä.

Vierailija
69/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:05"]

. Vaikka olisi yksittäisiä poikkeustapauksia, niin suurin osa tällaisista suhteista, vaikka teini olisi täysi-ikäinenkin, on hyväksikäyttöä ja tytöt inhoaa näitä miehiä jälkeenpäin.

[/quote]

Tää on ihan totta, mulle on kaikki ne kaverit kertoneet samaa, jotka olivat nuorena vanhempien miesten kanssa.

Niistä melkein kaikki on myös maininneet pakottamiset esim. anaaliseksiin, sitomisiin yms.

Sen takia olen alkanut inhota niitä miehiä, jotka saalistavat nuoria tyttöjä, ne on melkein kaikki päävikaisia.
[/quote]

Mun tapauksessa siis mies väitti, että oli exänsä kanssa harrastanut seksiä 3 kertaa päivässä ja hän odotti minulta samaa. Olin niin naiivi, että kuvittelen, että se on yleisesti parisuhteissa näin, että nainen suostuu seksiin monta kertaa päivässä. Kyllä inhosin vanhempaa exää ja itseänikin tämän "suhteen" jälkeen.

Vierailija
70/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe siinä mitään ongelmaa. Yhtä kokeneita ovat varmaan tai monessa tapauksessa mies se kokemattomampi ja useimmiten mies se heikoilla oleva altavastaaja, ellei tyttö ole vähälahjainen tai mielenterveysongelmainen. Oman kokemuksen mukaan selvästi nuoremmat kiinnostujat ovat usein hieman molempia ja eivät sitten herätäkään omaa kiinnostusta, vaan enemmän sääliä. Niille perushienoille taas ei sitten ole itse tarpeeksi 'kemiallinen' ja jännittävä. Siitä on kyllä pitkä aika, kun noin nuorten kanssa on ollut tekemisissä suuremmin. 

-Mies 29v-

Vierailija
71/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perhana, onko Mies29v tehnyt paluun? Eikö sun pitänyt jättää tää palsta?

Vierailija
72/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä on 8 vuotta ikäeroa. Tavattiin ja alettiin seurustella kun olin juuri täyttäny 18. Ei se ikä vaan ihmiset.

Vierailija
73/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:03"]

Hei! Olen 30v mies, jos teillä jotka ymmärrätte tosirakkauden perään on lapsia (pojat ja tytöt käyvät) mielellään +12vee niin voisin tutustua mielelläni, sillä ei ikinä tiedä mistä tosirakkaus löytyy!

[/quote]

Tosirakkautta ei voi estää ja mitään ei voi menettää, kannattaa ainakin kokeilla!

Siis te, joilla on lapsia, ja ikä on teille vain numero, mitään ette voi menettää!

Vierailija
74/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:41"]

No perhana, onko Mies29v tehnyt paluun? Eikö sun pitänyt jättää tää palsta?

[/quote]Tein vaivihkaa paluun uuden vuoden aattona muistaakseni. Voin toki tehdä uuden katoamistempun myöhemmin. 

-Mies 29v-

Vierailija
75/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:31"]Entä jos tyttö 16v, ammattikoululainen ja mies 22v töissä käyvä kaikin puolim kunnollinen mies? [/quote]Silti se 16 Vee on tyttönen jonka tarttee elää ilman parisuhdetta! [/quote] Miksi tarvisi elää ilman parisuhdetta? Kaipaisin pientä selitystä tähän:) Mielestäni paljon rennompaa elää parisuhteessa kuin olla yksin...

[/quote]  ehtii seurustella vaikka aloittaisi 20 vuotiaana. ensiksi koulut käydä hyvin

Vierailija
76/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:30"]

Miks turhaan odotella jos löytää jo nuorena sen oikean, kyllä se ikäero jossain vaiheessa tasoittuu. Jos se on se oikea niin se henkinen yhteys löytyy ja tietää heti että tää se on ja pysyy. Jossei ihmiset hyväksy ja ymmärrä se on niiden oma vika!

[/quote]  nuorena moneen kertaan vaihtuu,

Vierailija
77/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:38"]Itse olen alkanut 13veenä seurustelemaan 18v miehen kanssa (no hate!!) vanhemmille oli ok ja suhde toimi hyvin. Tämä suhde kuitenkin päättyi melkein 3 vuoden yhdessä olon jälkeen. Nykyään itse olen 16 (melkein 17) ja mies 22v ja suhde toimii paremmin kuin edellinen :)

[/quote]

Olen varmaan kamala kalkkis, mutta naurattaa kuulla tällaisia juttuja "suhteen toimivuudesta" yms. kun "suhteen" toinen osapuoli on vasta päässyt ala-asteelta ja on nykyisessäkin "suhteessa" vasta 16.

-N25

Vierailija
78/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso ikää...

Vierailija
79/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:44"]

Mulla ja mun miehellä on 8 vuotta ikäeroa. Tavattiin ja alettiin seurustella kun olin juuri täyttäny 18. Ei se ikä vaan ihmiset.

[/quote]

Aika suuri ero on jo 16-v ja 18-v välilläkin, vaikka on ne 18-vuotiaatkin aika teinejä vielä, mutta jopa tuossa kahdessa vuodessa kasvaa aika paljon.

Vierailija
80/89 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:34"]

En näe siinä mitään ongelmaa. Yhtä kokeneita ovat varmaan tai monessa tapauksessa mies se kokemattomampi ja useimmiten mies se heikoilla oleva altavastaaja, ellei tyttö ole vähälahjainen tai mielenterveysongelmainen. Oman kokemuksen mukaan selvästi nuoremmat kiinnostujat ovat usein hieman molempia ja eivät sitten herätäkään omaa kiinnostusta, vaan enemmän sääliä. Niille perushienoille taas ei sitten ole itse tarpeeksi 'kemiallinen' ja jännittävä. Siitä on kyllä pitkä aika, kun noin nuorten kanssa on ollut tekemisissä suuremmin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Öh, ai että aikuinen mies on altavastaaja suhteessa alaikäisen teinin kanssa? Kyllä se vastuu vaan sillä aikuisella on, oli tyttö kuinka kaunis tahansa ja vaikka olisi liuta edellisiä poikaystäviä takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi