Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huvittavinta mitä kissasi on tehnyt

Vierailija
11.01.2015 |

-kaatoi roskiksen, levitteli roskat ympäriinsä ja meni itse roskapönttöön nukkumaan

-harrastaa pelottelupyrähdyksiä: Valitsee kohteensa(esim. Mamman jalka) ottaa tiiviin katsekontaktin kohteeseen. Pyöristää selän ja hännän kyttyrälle, pörhistää karvat ja tekee harkitun syöksyn sivuttain pomppien suoraan kohti. Sitten sujahtaa häntä pitkänä piiloon. Tämä toistetaan niin monta kertaa kuin tarve vaatii tai vain alkaa kyllästyttää.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissakaksikko leikkii tilaisuuden tullen semmoista, että toinen menee paperipussiin tai pahvilaatikkoon ja toinen yrittää arvailla kuka siellä on.

Vierailija
42/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen väliin pidin yöpöydällä aina tuopillista (huom. puoli litraa) vettä öisin. Kun kissa kolmantena aamuna läpsäsi sen tuopin naamalleni nukkuessani tajusin luopua siitä.. Hyvin herää kuitenkin puoleen litraan viileää vettä! 

 

Kissa pelkää ihan tajuttomasti imuria! Se sietää imurointia ainoastaan minun toimestani.. Kerran ollessani salilla oli mies imuroinut ja kissa paniikissa ripuloinut keittiön työtasolle :DD Vaikka mies kirosi kissan alimpaan helvettiin en voinut olla nauramatta.

 

Se availee keittiönkaapit yöllä jos niitä ei ole lukinnut ja syö mitä tahansa saa tassuihinsa. Viimeyönä meni mantelirouhetta ja kissojen namupaloja. Aiemmin on kelvannut myös esim. makaroni ja riisi.. Pyrkii yleensä saamaan auki sen kaapin jossa on kitekat ruokapussit, niitä on aamulla sitten syötynä 2-3kpl lattialla, toisella puolella asuntoa kuin missä keittiö on..

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
44/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istun esimerkiksi sängyllä katsomassa TV - ohjelmia läppäristäni kissan vieressä, se alkaa aina kynsimään liikkuvaa Gordon Ramsayta tai mitä sitten katsonkaan :D

Vierailija
45/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-vainaalla oli tapana tunkea vessaan kaveriksi mukaan. Toisinaan yritti syliin istumaan, monesti yritti punkea selkäni taakse pytylle. Olikohan tarkoitus päästä itse pyttyyn kylpemään? Se kyllä tykkäsi käydä suihkussa, joten ehkä se luuli vessanpytyn olevan kissojen kylpyamme.

Vessan jälkeen alkoi hänen lempileikkinsä, vedellä lotraaminen. Hanasta tulevaa vettä vaanitaan ja läpsitään tassulla. Ja tietysti puolitahallaan pyllähdetään sinne altaaseen istumaan. Tiskaaminen oli myös hieman haasteellista, kun eräs olisi halunnut tiskialtaaseenkin vedellä leikkimään.

Samainen kattimatti myös piiloutui komeroihin ja laatikoihin. Lempparipaikka oli vaatekaappi, mutta kaikkiin komeroihin ja laatikoihin piti vähintään kerran yrittää itsensä tunkea. Samoin kenkiin, pipoihin ja laukkuihin yms.

Vierailija
46/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kissani tekee,just näitä samoja juttuja kuin teidänkin kissat.Tässä vähän lisähauskaa,Simons kissasta höhöö........   https://www.youtube.com/results?search_query=simon%27s+cat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:45"]

Mä luulin, että kyse oli huvittavista asioista. Onko se muka oikeasti huvittavaa, jos kissa rikkoo tavaroita, levittää roskakorin sisällön ympäriinsä tai herättää aamulla mätkimällä naamaan?

[/quote]

On. 

Vierailija
48/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:45"]

Mä luulin, että kyse oli huvittavista asioista. Onko se muka oikeasti huvittavaa, jos kissa rikkoo tavaroita, levittää roskakorin sisällön ympäriinsä tai herättää aamulla mätkimällä naamaan?

[/quote]

On. 

[/quote]

Olisiko sekin huvittavaa, jos lapsi tekisi samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:45"]

Mä luulin, että kyse oli huvittavista asioista. Onko se muka oikeasti huvittavaa, jos kissa rikkoo tavaroita, levittää roskakorin sisällön ympäriinsä tai herättää aamulla mätkimällä naamaan?

[/quote]

On. 

[/quote]

Olisiko sekin huvittavaa, jos lapsi tekisi samalla tavalla?

[/quote]

ei olisi lapsen kohdalla huvittavaa,koska lapsi tekisi noin saadakseen huomiota,itsepäisyyttään,ärsyttääkseen,tai muista itsekkäistä syistä.Kissan kohdalla homma toimii koska kissa lähestyy asiaa leikkimisen,leikin,hauskuutttamisen näkökulmasta.

Vierailija
50/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissallani oli kerran maha sekaisin ja huomasin, että laatikolta lähtiessä kissallani oli kakkaa hännässä ja karvoissa. Huudahdin jotain, ettei kissa lähtisi kauemmaksi ja kissani säikähti. Kakat lensivät kaaressa seinille ja lattialle...

Ja tiedän kyllä, että kissan ripuli ei ole mikään naurun asia :( raukkaparka.

Kissani myös noutaa hiuspompuloita <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ei olisi minusta ainakaan hauskaa jos lapsi tekisi samoin, mutta en pidäkään lapsista vaan kissoista

Vierailija
52/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa kissani pelko mm sitrushedelmiä, imuria ja muita kovaäänisiä kodinkoneita kohtaan. Kissani on tuntenut itsensä mm kuiva-ainekaappiin imuroinnin ajaksi... Nykyään odotan, että kissa on vaatehuoneessa ennenkö alan imuroida.

Jos nukun pitkään, kissani kävelee ylitseni sängyssä ja maukuu ja purista.

Kissani ymmärtää ainakin vähän puhetta :D esimerkiksi jos kysyn, onko hänellä nälkä. Tai jos kerron, että ulkona on lintuja. Tulee katsomaan.

Yleensä kun puhun kissalleni kissaa, hän vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:12"]

Kissallani oli kerran maha sekaisin ja huomasin, että laatikolta lähtiessä kissallani oli kakkaa hännässä ja karvoissa. Huudahdin jotain, ettei kissa lähtisi kauemmaksi ja kissani säikähti. Kakat lensivät kaaressa seinille ja lattialle... Ja tiedän kyllä, että kissan ripuli ei ole mikään naurun asia :( raukkaparka. Kissani myös noutaa hiuspompuloita <3

[/quote]

joo ei kissan ripuli oikein paljon naurata mutta laitoin ylä peukun,hiuspampuloille

Vierailija
54/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa istuu aina jääkaapissa ja jäähyttelee kuumia tunteitaan. Saattaa olla jopa 45min ja sitten vasta pois kaapista. On vierailla aina näkemisen arvoisia ilmeitä kun käyvät jääkaapilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani tykkää saunoa.

Vierailija
56/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:12"]

Kissallani oli kerran maha sekaisin ja huomasin, että laatikolta lähtiessä kissallani oli kakkaa hännässä ja karvoissa. Huudahdin jotain, ettei kissa lähtisi kauemmaksi ja kissani säikähti. Kakat lensivät kaaressa seinille ja lattialle... Ja tiedän kyllä, että kissan ripuli ei ole mikään naurun asia :( raukkaparka. Kissani myös noutaa hiuspompuloita <3

[/quote]

joo ei kissan ripuli oikein paljon naurata mutta laitoin ylä peukun,hiuspampuloille
[/quote]
Ei minua se ripuli siis naurattanut, vaan paskat seinällä :/

Vierailija
58/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
59/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:26"]

Kissani tykkää saunoa.

[/quote]

joo meilläkin,taisi olla ensimmäinen kissa,joka meillä asusteli.Sillä oli tapana tulla meidän kanssa saunomaan.Istuskeli ala lauteilla ja nautiskeli,tykkäsi myös suihkusta.Oli kyllä erikoinen persooona.

Vierailija
60/64 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui pari päivää sitten: kissa oli päättänyt tehdä tarpeensa makuuhuoneeni lattialle ja kovin näppärästi päätti vielä peittää ulosteensa lattialle pudonneeseen paitaani. Jäi kiinni itse teosta, kun palasi rikospaikalle peittämään jätöstä uudestaan. Kun osasin sitten laskea yhteen yksi plus yksi ja kiljaisin kovaan ääneen, että mitä ihmettä kissa luulee touhuavansa, lähti juoksemaan karkuun. Löysin sen lopulta televisiotason takaa pari tuntia myöhemmin. :D Siivotessani kissa numero kaksi tuli sitten ihmettelemään viereen ja yritti paita/paskakasaa käpälöidä tassullaan ja kiskoa sitä paitaa siitä mukaansa. (huomio: kahdesta kissasta nuorempi on 6-vuotias ja tämä on toinen kerta, kun koskaan on kumpikaan tehnyt tarpeensa lattialle)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan