Poliisikoira löysi kadonneen lapsen elossa lumikasasta Lapsi oli leikkinyt lumitunnelissa, joka romahti.
POLIISIKOIRA nousi sankariksi löytämällä lumen alle hautautuneen lapsen lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Korpilahdella Keski-Suomessa. Asiasta kertoi Poliisikoirayhdistys Facebook-sivullaan maanantaina.
Alakouluikäinen lapsi katosi lauantai-iltana ja omaiset hälyttivät viranomaiset etsintöihin mukaan. Lapsi oli nähty viimeksi kotipihassaan kello 19 aikaan, ja sakeasti pyryttänyt lumi oli peittänyt lapsen jäljet.
Sisä-Suomen poliisilaitos toi paikalle myös koirapartion Jyväskylästä, mukaan lukien poliisikoira Kuhan. Kun muut partiot tekivät etsintöjä Korpilahden keskustan suuntaan, koirapartio suoritti etsintää kodin lähistöllä.
Poliisikoira löysi kadonneen lapsen elossa lumikasasta - Kotimaa | HS.fi
Kommentit (16)
Aivan ihana asia ! Arvokas joulu perheelle kun lapsi löydettiin.
Näin kävi myös minulle lapsena Lapissa. Onneksi veljeni löysi minut melkeen heti kun aura pukkasi minua monta metriä lumen alla .Ei siitä kirjoitettu lehdessä.Ei silloin ollut myöskään samaa turvaverkkoa kuin nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI HITOSSA kaikki aina KOPIO näitä uutisia!
Siksi että moni on laiska avaamaan artikkelin ja lukemaan .
Millainenkohan tulevaisuus tuollakin lapsella on kun on jo noin pienenä poliisien kanssa tekemisissä!
Ihana uutinen <3
Lisää tällaisia uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen <3
Lisää tällaisia uutisia.
Eli lapset, mars, leikkimään aurauskasoihin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen <3
Lisää tällaisia uutisia.
Sinun tukinta "tällaisista uutisista" on outo. On kysymys iloisista uutisista. Capichi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana uutinen <3
Lisää tällaisia uutisia.
Sinun tukinta "tällaisista uutisista" on outo. On kysymys iloisista uutisista. Capichi?
Lapsia ei voi löytyä lumikasoista elävinä (eikä kuolleina), jolleivät he ensin mene niihin leikkimään. On kaikkea muuta kuin ihana uutinen, että lapsi oli vähällä kuolla. Verstehen Sie?
Sitä ihmettelen ettei aikuisille tullut mieleen etsiä siitä lapsen lumilinnan romahduttaneesta lumikasasta kadonnutta lasta ennen kuin koira kiinnostui kasasta.
Ihanaa on että lapsi löytyi elossa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen ettei aikuisille tullut mieleen etsiä siitä lapsen lumilinnan romahduttaneesta lumikasasta kadonnutta lasta ennen kuin koira kiinnostui kasasta.
Sehän kerrottiin poliisien päivityksessä. Kasaa oli tutkittu koiran kanssa tarkkaan jo kertaalleen ilman tulosta. Mitään ei näkynyt eikä koirakaan löytänyt mitään.
Jos ei ole käsitystä mistä etsiä, olisi koko kasa pitänyt lapioida matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi myös minulle lapsena Lapissa. Onneksi veljeni löysi minut melkeen heti kun aura pukkasi minua monta metriä lumen alla .Ei siitä kirjoitettu lehdessä.Ei silloin ollut myöskään samaa turvaverkkoa kuin nykyaikana.
Mitä oikein sekoilet? Tietenkään ei kirjoitettu, kun sut löysi veli heti eikä kukaan koskaan saanut edes tietää asiasta. Ei soitettu poliisia. Luuletko että se on uutinen? Ihan samalla tavalla poliisi olisi etsinyt silloinkin, jos olisit kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kerrottiin poliisien päivityksessä. Kasaa oli tutkittu koiran kanssa tarkkaan jo kertaalleen ilman tulosta. Mitään ei näkynyt eikä koirakaan löytänyt mitään.
Jos ei ole käsitystä mistä etsiä, olisi koko kasa pitänyt lapioida matalaksi.
Näin itse tekisin, jos lapseni olisi kadoksissa. Lapioisin kaikki kotipihan lähellä olevat lumikasat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein sekoilet? Tietenkään ei kirjoitettu, kun sut löysi veli heti eikä kukaan koskaan saanut edes tietää asiasta. Ei soitettu poliisia. Luuletko että se on uutinen? Ihan samalla tavalla poliisi olisi etsinyt silloinkin, jos olisit kadonnut.
Sinähän se sekoilet. Kirjoitin että silloin ei ollut samanlaista turvaverkkoa kuin nykyään , Siisi ihan totean että nyt on paremmin asiat kuin ennen vanhaan. Enkä ollut lumen alla kuin muutaman minuutin.
En mitenkään odottanut että tämä minun tapaus olisi ollut uutinen. Mikä hemmetti teitä vaivaa ? Olette ihan sekopäitä.
Lapsi sinne tänne yksi vähemmän joten ei haittaa
MIKSI HITOSSA kaikki aina KOPIO näitä uutisia!