Nainen, miksi pidät silmät kiinni seksin aikana?
Kommentit (57)
Kun peittää silmät nautinto lisääntyy (tutkittu juttu)
Keskityn tuntemuksiin ja usein myös fantasioin. En kuvittele mieheni tilalle toista vaan itseni tilalle toisen.
Mä en kyllä pidä silmiä kiinni, jos kumppani on oikeesti kiihottava. Tällä en tarkoita täydellistä kroppaa tms vaan sitä, että on oikeesti kemiaa, joka saa haluamaan seksiä juuri kyseisen miehen kanssa. Sitten taas exän kanssa piti fantasioida silmät kiinni kun ei niin sytyttänyt.
En siis halua väittää että silmiä kiinni pitävillä ei yleensä olisi kemiaa miehensä kanssa, tai että heidän seksielämänsä olisi epätyydyttävä. Näin vaan omalla kohdallani. :)
Mä en pidä silmiä kiinni. Tai riippuu tapauksesta, mutta tähän mennessä ainakin kaikki kumppanit on ollu upeeta katsottavaa. En tarkota mitään adonista, vaan on ihanaa kattoa toisen reaktioita ja kattoa syvälle silmiin. Tosin orgasmivaiheessa varmaan oon silmät kiinni, en tiiä, en oo miettiny. Musta jo pelkkä seisokin kattominen on kiihottavaa, ja se molemminpuolinen himo silmissä on... aaah <3
Mut sit jos ollaan semmosessa asennossa, etten nää mimestä, vaan lakanat/seinän/katon, niin sit oon varmaan silmät kiinni. En tosiaan tiiä, enkä kyllä aio tarkkailla itteäni ton suhteen, keskityn mieluummin siihen tilanteeseen (äh, kuitenkin ihan varmasti ens kerralla mietin tätä ja tarkkailen, että mites ne silmät nyt onkaan...).
Luulin että olen ainoa joka tekee näin!Mielelläni pidän silmät kiinni jos mies päällä,siinä saa jotenkin enemmän keskityttyä itse aktiin.Kaikki ylimääräinen vain häiritsee ja halut lopahtaa...
Jostain kumman syystä nyt eksyin tänne lukemaan tätä!? Olen siis mies ja tässä mielipiteeni.
Jos nainen on päällä, pidän silmäni kiinni koska keskityn nauttimiseen ja välillä se katsekontakti on vain kiusallinen. Toki välillä on kiva katsoa niitä silmiä tai ihailla naisen kehoa siinä samalla. Vaikka olisit täydellinen kropaltasi tai pullea, en usko että yksikään mies ajattelisi "Onpas tuo lihava ja ällö!" Sehän veisi heti fiiliksen ja laskisi k**lin samantien. En ainakaan itse ole ikinä pystynyt kyseiseen ajatukseen jos pystyisin - et olisi siinä juuri nyt alasti.
Jos olen itse päällä suljen silmäni koska keskityn nauttimiseen. Jos pidän auki, koitan edes vähän lukea naisen naamasta/eleistä että nautitko sinä siitä mitä teen vai olenko ihan hukassa toimieni kanssa.
Mikään ei ole ihananmpaa ja anna hyvää fiilistä, kuin katsoa miten saat toisen nauttimaan siitä mitä teet hänelle.
Itse ainakin henkilökohtaisesti loukkaantuisin jos toinen osapuoli miettisi kauppakuittia kun minä yritän parhaani mukaan saada hänelle orgasmia.
Se antaa sellasen kuvan että ei voisi vähempää kiinnostaa koko akti, niin miksi ees lähdit mukaan siihen?
Fantasioida saa aina esim. kuumista julkkis miehistä, näyttelijöistä yms. Mutta jos mielessäsi pyörii exä tai naapurin Reiska ja ilman sitä et saa orgasmia ni oletkohan ihan oikean miehen kanssa ja kuinka vaisua teidän seksi oikein on? Onko teidän välillänne silloin minkäänlaista kemiaa?
Pidän silmiä kiinni lähempänä orkkua, silloin keskityn joka ikiseen tuntemukseen, kosketukseen ja ääneen. Orkun tullessa en pysty olemaan silmät auki vaikka olen tätäkin yrittänyt ihan mielenkiinnosta monta kertaa. Sama kuin aivastuksessa (sehän on kuin pieni orkku), niin silmät menevät väkisilläkin kiinni.
Olen todella huono miettimään muita asioita rakastellessa jos olen puuhassa täysillä mukana. Pitkässä suhteessa tulee kuitenkin kertoja, että en alun alkaenkaan pääse juttuun mukaan ja silloin en edes yritä keskittyä omaan hyvään, vaan huolehdin miehestä ja hänen saamisestaan. Silloin pidän silmät auki ja pelaan vaikka katseellani miehen kanssa. N39
pop[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:15"]
Jostain kumman syystä nyt eksyin tänne lukemaan tätä!? Olen siis mies ja tässä mielipiteeni.
Jos nainen on päällä, pidän silmäni kiinni koska keskityn nauttimiseen ja välillä se katsekontakti on vain kiusallinen. Toki välillä on kiva katsoa niitä silmiä tai ihailla naisen kehoa siinä samalla. Vaikka olisit täydellinen kropaltasi tai pullea, en usko että yksikään mies ajattelisi "Onpas tuo lihava ja ällö!" Sehän veisi heti fiiliksen ja laskisi k**lin samantien. En ainakaan itse ole ikinä pystynyt kyseiseen ajatukseen jos pystyisin - et olisi siinä juuri nyt alasti.
Jos olen itse päällä suljen silmäni koska keskityn nauttimiseen. Jos pidän auki, koitan edes vähän lukea naisen naamasta/eleistä että nautitko sinä siitä mitä teen vai olenko ihan hukassa toimieni kanssa.
Mikään ei ole ihananmpaa ja anna hyvää fiilistä, kuin katsoa miten saat toisen nauttimaan siitä mitä teet hänelle.
Itse ainakin henkilökohtaisesti loukkaantuisin jos toinen osapuoli miettisi kauppakuittia kun minä yritän parhaani mukaan saada hänelle orgasmia.
Se antaa sellasen kuvan että ei voisi vähempää kiinnostaa koko akti, niin miksi ees lähdit mukaan siihen?
Fantasioida saa aina esim. kuumista julkkis miehistä, näyttelijöistä yms. Mutta jos mielessäsi pyörii exä tai naapurin Reiska ja ilman sitä et saa orgasmia ni oletkohan ihan oikean miehen kanssa ja kuinka vaisua teidän seksi oikein on? Onko teidän välillänne silloin minkäänlaista kemiaa?
[/quote]Ohis: miten tänne eksyit lukemaan ja mitä keskeytit? :-D Kirjoituksesi oli kuitenkin hyvä, lisää vain miehetkin vastaamaan!
Voin kyllä hetkeksi sulkea silmät mutta mä rakastelen yleensä silmät auki. Mikään ei ole upeampaa kuin nähdä kumppanin nautinto!
tuntoaisti intensifioituu jos ei tule näköärsykkeitä. silmien kautta tulee aivoihin 80% kaikesta informaatiosta.
ihan normaalia nauttia silmät kiinni.
En pidä. Haluan nähdä oman ihanan mieheni ja nauttia hänen kanssaan :)
Onko teillä oikeasti asiat noin huonosti että pakko fantasioida että laukeaa tai nauttii oman miehen kanssa ???
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 08:30"]
Onko teillä oikeasti asiat noin huonosti että pakko fantasioida että laukeaa tai nauttii oman miehen kanssa ???
[/quote]
No näinpä. Sinänsä loogista, että nainen saa vaikeammin orgasmin panemisesta ja että silmät kiinni auttaa keskittymään (mihin?), mutta se että jos nainen ylipäätään saa orgasmin ja sitten kun katsoo omaa miestä ja on tämän kanssa katsekontaktissa yhdynnässä niin eipä tule orgasmia? Huh huh.
Mitäs jos miehet sanoisivat ettei saa orkkua jos katsoo teitä seksin aikana?
Pidän silmät kiinni samasta syystä kuin telkkarinkin. Mun pitää keskittyä. Ajattelen sitä, miltä minusta tuntuu, miltä mies tuntuu, keksin seksikkäitä skenaarioita jne, ihan vain jotta saisin orgasmin. Minullakin on siis se ongelma, että ajatus harhailee helposti jos silmät ovat auki tai jos televisio möykkää taustalla. Telkkarista alan varsinkin herkästi kuuntelemaan dialogia, joten se on suljettava tai laitettava äänettömälle. Ja mun mies tietää kyllä, että mun keskittymistä häiritsee mm. just noi tv:n äänet, eikä ole milloinkaan valittanut suljetuista silmistä.
Kyllähän orgasmin hankkiminen varmaan joillekin naisille on niin mekaanista, että se tulee kuin hissi tilatessa. Minulta se ei vain onnistu kovinkaan helposti ja tämä on minulle ainoa keino.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:31"]En halua nähdä miehen naamaa. Vaikka se on ihan komea, niin sängyssä sen naama on jotenkin kamalan näköinen. Verisuonet pullistelee ja näyttää kuin ukko olisi kuolemaisillaan. Nautinto ei paista kasvoilta lainkaan.
[/quote]
Juuri näin. Mua alkaa muuten naurattaa sen ilmeet ja siihen se tunnelma sitten latistuisi.