Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lihava nainen

Vierailija
21.12.2014 |

Olen noin 10kg ylipainoinen,laihduttanut 30kg..Miettinyt tässä voiko iso nainen olla seksikäs esim seksikkäillä alusvaatteilla? Ja toinen mieltä askarrattanut kysymys kun ylipainoinen nainen ratsastaa tuntuuko miehestä että tukehtuu sen painon alla :)Siis ei sillä että että joku oisi valittanut päinvastoin miehiä on aina riittänyt,myös 30kg isompana..:)Kuha vain mietiskelen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miesten näkökulmaa kaipailisin enemmänkin,myös naiset saa tottakai kommentoida :)

Vierailija
2/7 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on seksikäs, kun on sinut itsensä ja painonsa kanssa, oli niitä kiloja sitten 50 tai 120

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vastaus. Ei juurikaan vaikuta! Olen ollut painossa 45-88kg aikuisena. 

Vierailija
4/7 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on toki totta,mutta usein miettinyt et jos jotain pitsihepenettä ostasin..että näytänkö naurettavalta vaiko seksikkäältä :)

Vierailija
5/7 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:09"]

Niin se on toki totta,mutta usein miettinyt et jos jotain pitsihepenettä ostasin..että näytänkö naurettavalta vaiko seksikkäältä :)

[/quote]

Sanoisin, että sekä naurettavalta että kuvottavalta. Paska ei muutu kullaksi vaikka sen lahjakääröön kätkisi.

Vierailija
6/7 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten nähnyt sellaisen näyn ja sata varmana sanot ettei heppi toimi?

Vierailija
7/7 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla seksikäs ja mitä seksiin tulee nii kokemuksenperusteella iso nainen tuntuu paremmalle sängyssä ku laiha. En oo koskaan ollu nii ison tytön kans että olisin tuntenu oloni naisen alla tukahduttavaksi, turha luulo siis. Oon ollu vähä päälle 100kg kans. Kokemusta noin 100 naisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi