Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En usko mieheni selitystä, miksei se halua seksiä

Vierailija
11.01.2015 |

Väittää siis syyn olevan se, että emme ole niin lämpimissä väleissä, että haluaisi. Mutta emme ole nytkään missään riidassa. Joten se on tekosyy. T ällölättäpylly

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan halua pohtia kanssani, mikä on todellinen syy? Ap

Vierailija
2/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta... mitä? Ette ole lämpimissä väleissä? Mutta yhdessä kuitenkin? Öh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Vierailija
4/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ongelma?

Vierailija
5/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis käyttäytyy ihan mukavasti mielestäni, emmekä ole riidoissa. Kuitenkaan ei siis halua seksiä, koska emme ole mielestään riittävän lämpimissä väleissä. Ap

Vierailija
6/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo ole selvä peli. Eli muu naine mielessä. Ei terve mies seksistäkieltäydy, oli välit kuinka viileät tahansa. Käy testeissä...

Vierailija
7/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:05"]No eiköhän tuo ole selvä peli. Eli muu naine mielessä. Ei terve mies seksistäkieltäydy, oli välit kuinka viileät tahansa. Käy testeissä...
[/quote] Sitä minäkin. Mutta jos se ei ole terve? Se on todennäköisempää. Ap

Vierailija
8/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tavallaan ymmärrän. Oma mies sanonut jotain tuon suuntaista joskus ja kun muutin omaa käyttäytymistä huomaavaisemmaksi ja annoin muutakin läheisyyttä enempi niin nyt menee jo paremmin. Yritä siis olla mukava ja lopeta se nalkutus :)

Vierailija
9/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:08"]Mä tavallaan ymmärrän. Oma mies sanonut jotain tuon suuntaista joskus ja kun muutin omaa käyttäytymistä huomaavaisemmaksi ja annoin muutakin läheisyyttä enempi niin nyt menee jo paremmin. Yritä siis olla mukava ja lopeta se nalkutus :)
[/quote] jep, jotain sellaista se tarkoitti. Mutta on se nyt perseestä, että mies voi kiristää seksillä olemaan nalkuttamatta. Etenkin kun mies on sanonut perseeni olevan ällö. Vaikkei se siis enää ole, kun olen sen verran jo kyykännyt mutta silti. Millä mä voin miestä kiristää? Ap

Vierailija
10/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:05"]

No eiköhän tuo ole selvä peli. Eli muu naine mielessä. Ei terve mies seksistäkieltäydy, oli välit kuinka viileät tahansa. Käy testeissä...

[/quote]

joo sehän tarkoittaa suoraan sitä, että on muut naiset mielessä jos vain ei seksi kiinnosta? Suosittelisin vaihtamaan miestä tai puhumaan avoimesti hänen kanssaan asiasta. :))

Vierailija
11/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin miestäsi. Oma mies oli jatkuvasti töissä joten etäännyin hänestä ja olin todella yksinäinen. Tämän takia en myöskään halunnut miestä seksuaalisesti. Sitten kun taas vietimme aikaa läheisesti ilman seksuaalisia toimia, vain vierekkäin oloa haleja ja pusuja. Haluni palasivat taas.

Vierailija
12/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte kysyny mieheltäsi että miten sitä läheisyyttä voisi parantaa, kaipa sen miehenkin pitää ottaa vastuu omasta puolestaan. Ja mitä se "lämpimät välit" hänen mielestään tarkoittaa. On vaikea toista miellyttää jos toinen odottaa jotain muuta kuin itse ajattelee.

Vierailija
13/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se mielestäsi kiristämistä jos miehesi EI TEE MIELI seksiä kanssasi kun teillä ei mene hyvin? Minkä ihminen sille voi jos ei tee mieli jotain. Jos itsesi ei tekisi mieli harrastaa seksiä miehesi kanssa koska hän nalkuttaisi tai teillä ei menisi kovin hyvin niin harrastaisitko pakosta silti? Kannattaisi nyt miettiä mielummin sitä miten korjata asia kuin miten kiristää miestä.

Vierailija
14/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti aika lirissä parisuhteesi kanssa siellä? Jos miehesi sanoo, että teidän välit eivät ole tarpeeksi lämpimät, niin silloin sinun pitäisi alkaa tekemään jotakin jos muutosta haluat. Tänne valittaminen tuskin auttaa vaan puhu miehesi kanssa miksi hän näin tuntee. Kysele hänen ehdotuksensa mitä voisitte tehdä, miten etenisitte ja mikä olisi hänen mielestään hyvä tilanne. Kuuntele miestäsi kerrankin.

Jos miehesi on sanonut sinulle rumasti, niin nostat asian esiin siinä samalla - ainakin jostakin edellisestä viestistäsi näin muistelen. Miten sinä voit haluta seksiä miehen kanssa jos hän kohtelee sinua ylimalkaisesti ja pitää seksiä kanssaan jonkinlaisena palkintona? Veikkaan, että teillä on aika paljon ongelmia muutenkin, molemmilla... Yritä myös saada itsesi vähän positiivisemmaksi ja miettisin sinuna myös omaa osuuttasi nöihin vaikeuksiin. Ainainen valituksesi täällä tästä samasta asiasta alkaa jo tympiä kun et näytä asialle mitään kuitenkaan tekevän.

Vierailija
15/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:16"]Siis onko se mielestäsi kiristämistä jos miehesi EI TEE MIELI seksiä kanssasi kun teillä ei mene hyvin? Minkä ihminen sille voi jos ei tee mieli jotain. Jos itsesi ei tekisi mieli harrastaa seksiä miehesi kanssa koska hän nalkuttaisi tai teillä ei menisi kovin hyvin niin harrastaisitko pakosta silti? Kannattaisi nyt miettiä mielummin sitä miten korjata asia kuin miten kiristää miestä.
[/quote] minä olen itse asiassa harrastanut nuorena seksiä tämän samaisen miehen kanssa monta kertaa, vaikka en olisi halunnut. Koin että se on tyttöystävän velvollisuus. Olen aika pakkomielteinen tässä asiassa, myönnettäköön. Ap

Vierailija
16/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja mies ei halua puhua asiasta, se on mielestään saman asian rasittavaa jauhamista. Muuten se kyllä on seurassani ihan mielellään, kunhan oleminen ei sisällä mitään parisuhdetoimintaa tai siitä puhumistakaan. Ap

Vierailija
17/17 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä mitään häviä jos koitat olla mukavampi? Jos taas et tee mitään niin voi kyllä sanoa jo melkein hyvästit tuolle suhteelle