Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen tunnin unilla pärjäät?

Vierailija
18.01.2015 |

Itse tarvitsen 7h yöunet, jotta jaksan olla skarppina töissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen 8 tunnin unet. Mutta nyt ei uni meinaa millään tulla eli vajaaksi jää pahemman kerran.

Vierailija
2/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän tuntia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtä yötä tarkoitat niin parissa tunnissa kerkiää lepäämään. Jos taas vaikka viikkoa niin 4-5 ainakin jos pitää työssä ajatella. Pidemmällä ajalla 6-8, mitä lähempänä kahdeksaa sen parempi.

Vierailija
4/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 tuntia normaalisti riittää. Mutta nyt vauva-aikana (ensimmäinen lapsi), olen tottunut 4-6 tunnin yöuniinkin. Tosin joskus päivisin pakko nukkua päikkärit samaan aikaan kuin vauvan.

Vierailija
5/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kahdentoista, jos entisiä aikoja ajattelee. Nykyisin en kyllä nuku kuin muutamia, enkä pärjääkään millään. Aamulla herään miltei itkien, kun aivan kuin ei olisi nukkunut ollenkaan, tänä aamuna viimeksi mietin. Uni ei vain silti tule uudestaan.

Vierailija
6/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja pilkkimistä sohvalla Emmeä odotellessa.

Vierailija
7/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti tarvitsen 8h, mutta pärjään 6-7h unilla tarvittaessa yhden päivän. Migreeni on taattu, jos liian lyhyet unet jatkuvat useamman päivän.

8/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6 tunnin unilla näkyy pärjäävän hyvin :) Tarvitsin ennen jopa 10 tuntia, mutta melatoniinin käyttö on kai parantanut unenlaatua niin paljon, että pärjään noin paljon vähemmällä. Silloin väsyttää, jos unet jäävät joskus alle kuuteen tuntiin. Minulla on käytössä reseptillä saatava pitkävaikutteinen melatoniini (Circadin), mikä teki öistäni paljon aikaisempaa parempia. Se tavallinen lyhytvaikutteinen melatoniini ei auttanut kuin pariksi tunniksi ja sitten valvottiin taas monta tuntia keskellä yötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän