Salatut/suojatut tiedot
Mitä syitä voisi olla,että miehellä on salatut tiedot siis osoite yms?
Kommentit (13)
Yhdellä sukulaisella on turvakielto sinnikkään stalkkerin takia.
http://www.maistraatti.fi/fi/Palvelut/kotikunta_ja_vaestotiedot/Turvakielto/
Voi olla vaikka minkälaisia syitä ja toisaalta taas ei sitten mitään syytä. Minä olen laittanut salaiseksi katuosoitetiedot. En vain halua että tarkka kotiosoitteemme on yleisesti saatavilla, paikkakunta näkyy. Ja jos ei osaa meille kylään muuten niin puhelinnumeron saa tiedustelusta ja voi soittaa ja kysyä tarkan osoitteen.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:35"]Ei tykkää stalkkerimuijista?
[/quote] Ei taida saada ihan noin helposti ainakaan ilman poliisin/oikeuden apua.
Sun tapaisille tapauksille se on laittanu ne salaan
Täällä meillä ei saa tietoja salaiseksi ihan tuosta vaan. Ko mies selitti minulle että saisin omat tietoni salaisiksi näyttämällä oikeuden päätöksiä pahoinpitelyistä. Ap
Enkä usko,että pakoilisi jotain naista, ei ainakaan exää. Voiko olla esim todistanut jotain rikollista vastaan tai uhkailtu tms? Ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:39"]
Voiko olla salainen osoite?
[/quote]
Voi olla, sen voi tehdä täällä kuka vain... http://www.maistraatti.fi/fi/Palvelut/kotikunta_ja_vaestotiedot/Tietojen-luovutuskiellot/
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:43"]
Täällä meillä ei saa tietoja salaiseksi ihan tuosta vaan. Ko mies selitti minulle että saisin omat tietoni salaisiksi näyttämällä oikeuden päätöksiä pahoinpitelyistä. Ap
[/quote]
En tiedä nykykäytäntöä, minä olen kirjallisesti kieltänyt osoitetietojeni luovuttamisen vuonna kirves ja kivi ja ilman minkäänlaista uusintaa ovat aina pysyneet salaisina. Ei ole tosiaankaan mistään turvasyystä vaan ihan oma hakemus. Viranomaiset saavat tietysti kaikki tietoni, mutta liiketoiminta esim. vakuutusyhtiöt ja yksityishenkilöt niitä ei saa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 17:43"]
[/quote]
Tietyt tiedot saa salaisiksi ihan kuka vaan ilman mitään syytä. Tuosta maistraatin linkistä voi katsoa.
Emme siis asu Suomessa ja täällä tiedot on vaikea saada salaisiksi esim näyttelijöitä tai muita artisteja löytyy julkisista rekistereistä. Mietin vain miksi miehellä salaiset, naisen ymmärrän paremmin juuri pahoinpitelevä mies jne.
Hän on salainen agentti nro. 007 ja puoli.
Ei tykkää stalkkerimuijista?