Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe syksy 2021

Liirumlaarum
01.11.2021 |

Keskustelua amk syksyn valintakokeesta 2021

Kommentit (1474)

Vierailija
641/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opintopolussa on käyttökatko!!!

Jaa kyllä mä siellä olen kirjautuneena ja päivittelen sivua. 

Vierailija
642/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli LAB

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

66,99/80 tekniikan alan kokeesta ja opiskelupaikka tuli ei-ensikertalaisena. :)

Vierailija
644/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lab/lahti sosionomi ja tradenomi tulokset tulleet minulle, englanti hylätty. Hieman ärsyttää!

Tosissaanko pitää ottaa yhteyttä kouluun, että saisi tietää osioiden pisteet. Olisi kiva tietää mitkä oli heikkoudet ja mitkä osiot meni hyvin, seuraavaa hakua ajatellen.

Vierailija
645/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivut kuormittui :D

Vierailija
646/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näy LAB! Hain sosionomi monimuoto ja verkko, en tosin ensisijaisena, mut silti ei näy mitään 😳 kaikista paitsi ekasta hakukohteesta on vaan hävinneet kaikki varasijatiedot. Plaah tätä odottamisen tuskaa 😅

Vierailija
647/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan ottaa paikan vastaan? Kaikkien paikkojen tulokset tulleet, silti ei ole kohtaa missä voisin ottaa paikan vastaan. Pääsin siis 3. hakutoiveelleni, joka on itselleni mieluisin. Olen kuitenkin 7. varasijalla vaihtoehtoon 2, ja pelkään että pääsen siihen, jos en saa otettua 3. paikkaa nopeasti vastaan...

Vierailija
648/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAB Ensihoidon alin hyväksytty pistemäärä on ollut 77,57, mutta kun en ole ensikertalainen niin mun 78,5 ei riitä kuin varasijoille... Metropolia ja Laurea vielä tulematta.

Vierailija
649/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokaskas kirjoitti:

Milloin saan ottaa paikan vastaan? Kaikkien paikkojen tulokset tulleet, silti ei ole kohtaa missä voisin ottaa paikan vastaan. Pääsin siis 3. hakutoiveelleni, joka on itselleni mieluisin. Olen kuitenkin 7. varasijalla vaihtoehtoon 2, ja pelkään että pääsen siihen, jos en saa otettua 3. paikkaa nopeasti vastaan...

Syksyn yhteishaussa ei voi ottaa vastaan alempaa, jos on hyväksytty ylempään.

Vierailija
650/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelokaskas kirjoitti:

Tiedän sen. Minut on hyväksytty siihen 3. ja kakkoseen olen varasijalla. Pohdin sitä, milloin saan otettua tuon 3. paikan vastaan, koska kaikki tulokset hakemiini kohteisiin on julkaistu. 😁

Vierailija
651/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lab/lahti sosionomi ja tradenomi tulokset tulleet minulle, englanti hylätty. Hieman ärsyttää!

Tosissaanko pitää ottaa yhteyttä kouluun, että saisi tietää osioiden pisteet. Olisi kiva tietää mitkä oli heikkoudet ja mitkä osiot meni hyvin, seuraavaa hakua ajatellen.

Voi pahus. :((

Mutta tosissaan, pisteitä ei saa muualta kuin koulusta.

Vierailija
652/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, että onko tuo varasija -jono kaikille yhteinen? Tarkoitan siis ensikertalaisia ja ei-enskoja. Vai onko ei-enskoille oma jono ja jos oon varasijalla 4, niin 4 ei-enskaa pitää perua oman paikkansa, että voisin päästä. En löydä tähän vastausta mistään.

Vierailija
653/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelokaskas kirjoitti:

Missään yhteishaussa ei voi ottaa.

Vierailija
654/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelokaskas kirjoitti:

Tiedän sen. Minut on hyväksytty siihen 3. ja kakkoseen olen varasijalla. Pohdin sitä, milloin saan otettua tuon 3. paikan vastaan, koska kaikki tulokset hakemiini kohteisiin on julkaistu. 😁

Sitten kun kaikkien kaikki tulokset on julkaistu.

Vierailija
655/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hakijapalvelut@lab.fi tuolta ainakin keväällä tarvitsi kysellä, miten pisteet olivat jakautuneet.

Vierailija
656/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hakijapalvelut@lab.fi tuolta ainakin keväällä tarvitsi kysellä, miten pisteet olivat jakautuneet.

Laitoin just XAMK iin viestiä ja kyselin osioiden pisteitä, saattaa hetkinen kestää vastauksen saamisessa, outoa ettei osioiden pisteitä voida automaattisesti laittaa Opintopolkuun siinä samalla kun laittavat yhteispisteet, aika iso joukko varmaan kysyy niitä kuitenkin

Vierailija
657/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Diakin tulokset viipyy 💩

Vierailija
658/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, että onko tuo varasija -jono kaikille yhteinen? Tarkoitan siis ensikertalaisia ja ei-enskoja. Vai onko ei-enskoille oma jono ja jos oon varasijalla 4, niin 4 ei-enskaa pitää perua oman paikkansa, että voisin päästä. En löydä tähän vastausta mistään.

Riippuu siitä keitä siellä on sisällä. Jos kaikkien jonosta on ensikertalaisiakin, kenen tahansa poistuminen pienentää sun varasijaasi. Jos sieltä on otettu vain ei-ensikertalaisia, pitää perujienkin olla niitä.

Vierailija
659/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ilmeisesti ole korkeakouluun ja minä kuulun niihin 😢.

Vierailija
660/1474 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön aikana ilmestyi tuo valintakoerivi tuonne opintopolkuun. Koko vapaapäivä mennyt ihan harakoille, kun istunut vaan kännykkä kädessä päivitellen vauva-palstaa ja opintopolkua. Alkaa usko loppua, että tuleeko minulle tuloksia tänäänkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi