Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Miten voikin olla ettei mikään ole julkaissut vielä mitään mihin olen hakenut. Monimuoto tradenoni Metropolia, Laurea ja Haaga-Helia. Hermo menee!!
Onneksi olkoon. Mikä oli pisteesi?
Kemi muistaakseni 33 ja Rovaniemi 45, molempiin heittämällä oisin ilman tota enkkua päässy 😬
Laurea ja jamk ei tietoja vielä. Xamk varasijalla.
Karelia pisteet tuli ja pääsin sisään 65. Pisteellä SH monimuoto :) minimipisteet 41
Muistatteko, minkä verran enkusta sai pisteitä oikeasta vastauksesta suunnilleen? Mulla loppui aika pahasti kesken. Oon yrittänyt tsempata itseäni ajattelemalla, että jos ne vähät vastaukset mitä ehdin laittaa oli oikein, niin se voisi riittää. Enkussa kun on niin pieni pisteraja osion läpäisyyn. Ihan hirveää tämä odottaminen, kun ei edes tiedä meneekö koe läpi!
Vierailija kirjoitti:
Onko Seamkista kuulunut kellekään vielä mitään? En uskalla edes avata opintopolkua, pelkään englannin hylsyä niin hitokseen paljon 😂
Eipä näy vielä tuloksia. Eikä myöskään Vamkiin. Mua pelottaa matikka ja päättely tms. mikä se nyt olikaan. :D
Alanvaihtaja kirjoitti:
Muistatteko, minkä verran enkusta sai pisteitä oikeasta vastauksesta suunnilleen? Mulla loppui aika pahasti kesken. Oon yrittänyt tsempata itseäni ajattelemalla, että jos ne vähät vastaukset mitä ehdin laittaa oli oikein, niin se voisi riittää. Enkussa kun on niin pieni pisteraja osion läpäisyyn. Ihan hirveää tämä odottaminen, kun ei edes tiedä meneekö koe läpi!
Varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata, mutta tsemppinä: ite vastasin tyyliin 4 kohtaan enkun osiosta (miinuspisteiden pelossa) ja itellä riitti tämä että pääsi läpi siitä ja kouluun pääsin :)
Pääsin sisään Kareliaan, sosionomi monimuoto, 69.32 pisteellä 😊 minimipisteet 60.27. Onnea kaikille valituille!
Vierailija kirjoitti:
Alanvaihtaja kirjoitti:
Varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata, mutta tsemppinä: ite vastasin tyyliin 4 kohtaan enkun osiosta (miinuspisteiden pelossa) ja itellä riitti tämä että pääsi läpi siitä ja kouluun pääsin :)
Kiitos! Minäkin vastasin jotain 4-6 kohtaan. Niistä oli kohtalaisen hyvä fiilis. Toivotaan, että tunne oli oikea.
Vierailija kirjoitti:
Tunti sitte tuli sähköpostiin ilmotus että pääsin kouluun, Xamk Mikkeli sosionomi monimuoto
Onko sulla tietoa paljon oli hakijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunti sitte tuli sähköpostiin ilmotus että pääsin kouluun, Xamk Mikkeli sosionomi monimuoto
Täältä löytyy
https://yle.fi/uutiset/3-12102237
Xamk sh monimuoto ei vielä tuloksia...
Kauankohan pysyy kirjautuneena tuolla opintopolussa jos ei päivitä sivua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blääh, sit kyttäilemään nouseeko varasijat.. ei tärpännyt paikka :(
Töitä hakemaan vain sitten. Sulla on 2. asteen tutkinto kuitenkin.
Sama kohtalo täälläkin. Se on ruvettava työnhakuun.... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xamkin hakijatilastojen mukaan 504
Miksiköhän varasijatieto on hävinnyt osasta kouluista kokonaan nyt kun tuo amk-rivi on tullut
Kareliassa varasija 5, fyssari. Mutta koska en oo ensikertalainen, niin en tiiä voiko nousta tuolta 😭
Miksi opintopolussa on käyttökatko!!!