Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Odottavan aika on piinallisen pitkä... No reilu viikko niin tiedetään varmasti 😅 vaikka ei tässä hetkessä lohduta, olis parempi että kaikki tulis samaan aikaan niin ei tulis tämmöistä kuumotusta!
Pääsin sisään Savoniaan, vaikka olin varma etten pääse enkun takia.
Näkyykö jostain paljo saanut pisteitä kustakin osiosta?
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö opintopolussa mikäli enkku hylätty?
Näkyy tietenkin.
Miltä varasijalta mahdollista päästä ensihoitajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kaupungista, ensikertalaisuudesta ja siitä, ovatko muut kaupungit jo sijoitelleet paikkansa. Se tapahtuu tuntemattomalla aikajänteellä ennen julkaisua.
Mulla näkyy ainoastaa LAB ensihoito, Metropolia ensihoito ja röntgenhoito ei näy, eikä myöskään Laurean th,sh päiväopetukset
Xamk sh monimuoto, inessä ollaan!! Jeeeee!!
Vierailija kirjoitti:
AMK ensihoitaja Lahteen varasija 15, ei ensikertalainen
Ei taida olla mahdollisuuksia?
Huonolta näyttää. Sinne otetaan 30 opiskelijaa, joista 24 paikkaa on varattu ensikertalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kaupungista, ensikertalaisuudesta ja siitä, ovatko muut kaupungit jo sijoitelleet paikkansa. Se tapahtuu tuntemattomalla aikajänteellä ennen julkaisua.
Lahteen varasija 13? Ei ensikertalainen
En päässyt. Hain xamkiin sosionomiksi. Varasijalla tosin mut niin korkealla et ei taida olla toivoa
Käyttäjä40993 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vakituinen työ lähihoitajana vanhuspuolella, mutta olen tätä työtä niin korvia myöten täynnä. Hain sairaanhoitajan monimuotokoulutukseen niin tuon koulutuksen myötä laajenisi mahdollisuudet töiden suhteen. Olen kuitenkin ensimmäisessä hakutoiveessa varasijalla 31, kaksi pykälää noussut sija. Aika huonot mahdollisuudet päästä koska ei-ensikertalaisille on vain 10 paikkaa.
Tiedän tunteen sama tilanne mulla. Itse varasijalla 5 terkkariks. Ei kiinnosta lähärin työ enää
Täällä sama homma. Ja Xamkista sain paikan 👍
Tulis nyt edes joku näkyviin, mua mietityttää siitä kokeesta se koko enkun osio että menikö edes läpi... luulen että ei 😅 tai sit pitää lotota myös! Mutta kun saisi siis tietää jonkun tuloksen niin näkis onko mennyt läpi ja kannattaako edes odottaa tuloksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahteen varasija 13? Ei ensikertalainen
Sanoisin, että häviävän pieni todennäköisyys päästä. Ei-ensikertalaisia otetaan vain muutama per ryhmä. Aika epätodennäköistä, että noin moni heistä jättäisi jo saadun paikkansa vastaanottamatta. Alkaa olla ensikertalaisellekin nuo 10+ varasijat sellaisia, joilta aika epätodennäköistä päästä sisään. Toki mikään ei ole varmaa ennen kuin olikohan 17.12. johon asti on mahdollista varasijalta päästä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En päässyt. Hain xamkiin sosionomiksi. Varasijalla tosin mut niin korkealla et ei taida olla toivoa
Paljon pisteitä ja mones oot jonossa?
onko yliopistoista tullut tuloksia ?
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole kuin jotain yksittäisiä avoimen väyliä.
Vierailija kirjoitti:
Tulis nyt edes joku näkyviin, mua mietityttää siitä kokeesta se koko enkun osio että menikö edes läpi... luulen että ei 😅 tai sit pitää lotota myös! Mutta kun saisi siis tietää jonkun tuloksen niin näkis onko mennyt läpi ja kannattaako edes odottaa tuloksia!
Laita pisteistäsi pyyntö koululle, mulle vastattiin XAMKn (hakijapalvelut@xamk.fi) tänään puolessa tunnissa ja sain osioiden pisteet
Jonossa ollaan....
Millaisilla pisteillä pääsi Metropoliaan Fyssariksi ensikertalaisena ? Tai muihin kouluihin ?
Vierailija kirjoitti:
AMK valintakokeella ei voi hakea yliopistoon.
AMK ensihoitaja Lahteen varasija 15, ei ensikertalainen
Ei taida olla mahdollisuuksia?