Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Vierailija kirjoitti:
XAMK tulokset tulleet, sisään ensikertalaisena Ensihoitaja AMK pisteillä 78,39, alin hyväksytty 70,88!
Ja mie olin ihan varma et se englanti ois mennyt hylkyyn, oli kyllä niin hankala vaikka englanti mulle normaalisti helppoa onkin.
Itse hain samaan, ykkösenä kuitenkin Labin enska. Muuten pisteet olis riittänyt mut enkun takia hylsy. Varasijalla 8 todistuksella sinne ja labiin 2. Lähellä mutta kaukana
Pisteillä oisin päässy Lapin amk sh, mut enkku hylsy. Todistuksella en pääse kun liian kauan valmistumisesta.
Kyllä harmittaa ihan tosissaan! 🤯
Turun amk sosionomiksi alin hyväksytty 71.38..
Omat pisteet 56 eli päin helvettiä meni tänäkin vuonna. Onnea paikan saaneille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XAMK tulokset tulleet, sisään ensikertalaisena Ensihoitaja AMK pisteillä 78,39, alin hyväksytty 70,88!
Ja mie olin ihan varma et se englanti ois mennyt hylkyyn, oli kyllä niin hankala vaikka englanti mulle normaalisti helppoa onkin.
Itse hain samaan, ykkösenä kuitenkin Labin enska. Muuten pisteet olis riittänyt mut enkun takia hylsy. Varasijalla 8 todistuksella sinne ja labiin 2. Lähellä mutta kaukana
Mulla LAB oli kakkostoiveena ja Metropolia kolmantena vaikka oletus olikin että jos pisteet riittää LABiin tai Metropoliaan niin ne riittää varmasti myös Kotkaan.
Tarvii kyllä kysyä osiokohtaiset pisteet koska kiinnostaa miten täpärälle jäi tuon englannin kanssa.
Toki joudun heti kättelyssä ilmoittautumaan poissaolevaksi koska mulla on laskettu aika samana päivänä kun opintojen pitäisi alkaa, mut nyt ei tarvi murehtia et mitä teen äitiysloman jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko opintopolkuun näkyviin siis sekä pistemäärä, että tieto siitä, mikä osio hylätty, vai mistä tiedät?
Missä luuraa LABin ja Laurean tulokset! 🙈
Tää ahdistus on aivan järkyttävää.
Tradenomiksi Laureaan ja Xamkiin hakeneet, kerrotteko kun tuloksia näkyy.
Eilen näkyi hamkin ja tamkin varasijat, mutta nyt ne on muuttunut opiskelijavalinta kesken??
Oho, olin ihan varma et tulee hylky mut 79.97 pistettä, hyväksytty... varasijalla 14 Turku toimintaterapeutti. Ei taida aueta ovet sinne mut jään jännittämään et jos johonkin muualle :D
Vierailija kirjoitti:
Eilen näkyi hamkin ja tamkin varasijat, mutta nyt ne on muuttunut opiskelijavalinta kesken??
Ylempi kohde on vastaamassa sulle.
Kohta menee minun opintopolku varmaan turvallisuussyistä lukituksi, kun kirjaudun sisään niin usein :D
Jamk sh & kätilö ei vieläkään mitään uutta :( Ei oo tullut edes sitä valintakoe palkkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko opintopolkuun näkyviin siis sekä pistemäärä, että tieto siitä, mikä osio hylätty, vai mistä tiedät?
Joo näkyy omat pisteet ja sivussa teksti hylätty ja jotain
Siis en kestä tätä jännitystä. Selaan tätä palstaa ja jodelia koko ajan. Palkki oli ilmestynyt aamulla mutta nyt en uskalla mennä enää kattoo, koska pelkään sen englannin puolesta, että hylky tulee. 🥵 Ootan vaan sähköpostia, että jollain ihme tuurilla oisin päässy 🙈 oon vielä ei-enska, joten vaikeeta tulee olemaan kouluun pääsy...
XAMK sosionomi valintakoe tulokset tulleet
Varasijalla ollaan....
Onko teillä turun tuloksia tullut? Itellä ei edes sitä riviä siellä.
Teille, jotka ette saaneet koulupaikkaa/saitte hylsyn:
ISO SUOSITUS ammattikorkeakoulu.fi valmennuskurssille ja online luennoille!
Ja ei, tämä ei oo maksettu mainos vaan vilpitön kokemus itseltäni. Nämä ovat neljännet pääsykokeet peräjälkeen ja ensimmäistä kertaa sain parannettua omaa valintakoesuoritusta huimasti kun oli tuo valmennus pohjalla. Erityisesti enkku ja päätöksentekotaidot ovat tökkineet viime kokeissa. Paransin kevään valintakokeeseen nähden yli 10 pistettä tähän syksyn kokeeseen. Odotan vielä tuloksia lopuista opiskelupaikoista, mutta näyttäs sille, että koulupaikka napsahti!
Vierailija kirjoitti:
Tää ahdistus on aivan järkyttävää.
Tradenomiksi Laureaan ja Xamkiin hakeneet, kerrotteko kun tuloksia näkyy.
Terve on XAMK tuloksia. pisterajaa 47!!!! Ei kyllä mitään järkeää.....
Vierailija kirjoitti:
Oho, olin ihan varma et tulee hylky mut 79.97 pistettä, hyväksytty... varasijalla 14 Turku toimintaterapeutti. Ei taida aueta ovet sinne mut jään jännittämään et jos johonkin muualle :D
Mihin muihin toimintaterapioihin hait ja missä järjestyksessä? Itellä Metropolia ja Turku!
4-5pst olisi mun ja opiskelupaikan välissä. Joko HAMk sähkö ja automaatioinssi tai TAMK biotuoteinssi. Ei taida tamkin sähkölle olla mitään asiaa näillä pisteillä 41.7 😅