Polygamia köyhissä suvuissa
Miten olette diilanneet sen kanssa, jos ette ole erityisen varakkaasta suvusta, ja vanhemmat elävät polygamisesti?
Eli huomio jakaantuu useamman eri kumppanin lapsiin? Uusperhedynamiikka saattaa aiheuttaa väkivaltaa ja epäreiluutta lapsia kohtaan, aikuiset luovat epäterveitä kilpailuasetelmia jopa kumppaneiden ja lasten välille.
En ole muutamaan vuoteen ollut tämän sekoilun vuoksi oman lapsuudenperheen kanssa tekemisissä ja mietin, kannattaako perintöasioissa vaan hiippailla takavasemmalle? Kuinka helvetillisiä niistä voi tehdä?
Ottaisin toki mielelläni laillisen perintöni jos sen saisi ilman draamaa, mutta jos nämä hullut alkavat pahoinpidellä minua kuin aina ennenkin niin en ole varma uskallanko. He ovat tehneet minulle todella hirveitä asioita.
Kommentit (10)
Rikollinen viranomainen a muu häirikkö voi käydä sen perukirjan sitten VARASTAMASSA kodistasi, kun ei saa muuten tai rikollisena yrittää toimia näkymättömästi.
Lain mukaan jokainen perii biologiset vanhempansa, eli asiassa ei ole mitään epäselvää.
🇺🇦🇮🇱
Jos ap:n sukulaiset on fyysisesti väkivaltaisia, on viranomainen rikollisena sitä henkisesti ja pitkäaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Polygamia tarkoittaa sitä, että henkilöllä on samanaikaisesti useita aviopuolisoita. On siis tästä kysymys tapauksessasi? Sinulla on laillinen oikeus vanhempiesi perintöön ja perunkirjoitus on tehtävä asianmukaisesti. Laki ja oikeuslaitos on perintöasioissa puolellasi
Tietämättä taustoja on mahdotonta sanoa, mikä on etujesi mukaista. Millaisesta perinnöstä on kysymys ja millaisia uhkakuvia oikeuksistasi kiinni pitämiseen mahdollisesti liittyy?
Se että alkavat pahoinpitelemään minua jälleen jos ilmestyn olemassaolevaksi heidän elämiinsä. Ovat tehneet sitä myös selkäni takana esim. mustamaalaamalla, ym., enkä haluaisi antaa heille mitään pääsyä tekemisiin kanssani, olla edes samassa tilassa.
Ja nämä henkilöt ovat myös osoittaneet useita kertoja halveksuntansa lakia sekä velvollisuuksiaan kohtaan. Minua ollaan suoraan kehotettu luopumaan perinnöstäni ja lisäksi ollaan vihjailtu omaisuuden säätiöittämisellä, jotta sitä ei pystyisi perimään. Eri henkilöiden toimesta sitten erilaista väkivaltaa.
Näistä syistä mietin, onko tosiaan vain järkevämpää luopua perinnöstä, että saisin elää ihmisarvoista elämää.
Ja sitten jos he omaisuuden säätiöittäisivät tai siirtäisivät sen muita menetelmiä käyttäen toisten omistukseen, niin käytännössä joutuisin siis tappelemaan siitä näiden henkilöiden kanssa, jotka ovat jo tehneet minulle hirveyksiä.
En siis jotenkin jaksa uskoa, että voisin vaan "periä" vaan että minun pitäisi taistella perinnöstä kuin joku haaskalintu erittäin alhaisten ihmisten kanssa.
Tämä ei ole sellaista elämää, mitä haluan elää.
Polygamia tarkoittaa sitä, että henkilöllä on samanaikaisesti useita aviopuolisoita. On siis tästä kysymys tapauksessasi? Sinulla on laillinen oikeus vanhempiesi perintöön ja perunkirjoitus on tehtävä asianmukaisesti. Laki ja oikeuslaitos on perintöasioissa puolellasi
Tietämättä taustoja on mahdotonta sanoa, mikä on etujesi mukaista. Millaisesta perinnöstä on kysymys ja millaisia uhkakuvia oikeuksistasi kiinni pitämiseen mahdollisesti liittyy?