Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa iloisista yllätyksistä, kun olette olleet vähissä varoissa/rahattomia

Vierailija
01.11.2021 |

Opiskeluaikaan opiskeluryhmämme oli menossa ulos syömään yksi lauantai-ilta eikä minulla olisi ollut siihen varaa. Halusin kovasti mennä mukaan, ja pitkään pohdiskeltuani päätin näin tehdä (tuohon iltaan menevä raha olisi pois tiukkaakin tiukemmasta ruokabudjetistani). Söin listan halvimmasta päästä jonkun kanaleipäannoksen, joka maksoi hiukan alle 10€. Kun lähdimme ravintolasta, löysin maasta 10€ setelin, jolla tuo illanvietto kuittaantui. Olin kyllä iloinen.

Kommentit (737)

Vierailija
681/737 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa oli tilillä mutta pankkikortti ja muutkin kortit hukassa. Kun pullot oli viety, rahat käytetty ja peritty velat niin näytti huonolta. Olin laskenut uuden pankkikortin ja tunnuslukujen tulevan ennen viikonloppua. 

Valitettavasti en saanutkaan tunnuslukuja eli edessä näytti olevan nälkäinen viikonvaihde. Pakon edessä soitin siskolle jos hän lainaisi vähän rahaa mutta sekin oli turha toivo kun ei sattunut olemaan paikkakunnalla.

Kävin vielä läpi vaatteita jos löytyisi edes pari euroa ja löysinkin 20 euroa Canada Goose takin taskusta ja tiesin selviäväni. Lidlistä ostin vähän herkkuja kuten pizzaa ja elämä alkoi tuntua paremmalta.

juu juu. Myy se takki.

Vierailija
682/737 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi löysin lähes täyden röökiaskin kadulta 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/737 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen lahjoitti vanhoja vaatteitaan minulle, löysin kerran 20e jonkun takkini taskusta, ystävä tarjosi lounaan :) onhan näitä 

Vierailija
684/737 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0let hieno ihminen. Olen joskus kuullut sanonnan "Kun autat yhtä, autat koko maailmaa". 

Vierailija
685/737 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä edellinen kommentti oli tarkoitettu henkilölle, joka jättää parkkiautomaatteihin kolikoita ja tyhjien pullojen kasseja kadulle.

Vierailija
686/737 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti niitä ei ole eikä tule.

Tyydy siihen todellisuuteen.

Vierailija
687/737 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kaupassa kimppaloton 1/5 osuus  ja siinä oli 7 oikein sitten. Voitin 660000 euroa. Olin kyllä järkyttynyt ja tarkistin lappua moneen kertaan vaikka veikkauksen oma sivuille tuli voitto näkyviin myös.

Moro vaan sinne Veikkauksen mainostoimistoon.

Vierailija
688/737 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jäin työttömäksi ja rahattomaksi aikoinaan, niin paras ystäväni vippasi mulle unelmaloman. Mentiin Barbadokselle kahdestaan ja hän maksoi kaiken. Lennot, majoituksen, syömisen ja juomisen. Sanoin kyllä, että en pysty ikinä maksamaan tästä mitään takaisin, että onko hän varma tästä vippaamisestaan? Ystäväni halusi tämän tehdä aidosti sydämestään ilman taka-ajatuksia, jotta saisin jotain piristystä arkeen. Sanomattakin on selvää, että ystävyytemme vain syventyi tämän myötä. Olen ystävääni köyhempi, mutta pyrin auttamaan häntä tietysti kaikin mahdollisin keinoin muuten, jos hän apua tarvitsee. 

Vierailija
689/737 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kympin kaupan lattialta ja joskus löytänyt pullokuitteja, joissa paljon rahaa. Ainahan se ilahduttaa.

Vierailija
690/737 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
691/737 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus raha  jemma kotona löytynyt  :) 

Vierailija
692/737 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattomana vuokrayksiössä kitkuttelevana nuorena nättinä opiskelijalikkana lähdin ravintola-illan päätteeksi mukavan miehen matkaan, villi yö ja pikamuutto yhteen. Siihen loppu köyhäily, sain opiskella rauhassa loppuun eikä tarvinnu enää käsiänsä hanttihommissa liata, pari lasta nyt ja olen oman alan töissä. Hyvin tienaava mies pelasti minut loputtomalta kurjimukselta, ihana mies tarjosi minulle luksuselämän, ihanan työpaikan ja pari huippuvesseliä. Kyllä kannatti antaa, pihtaus väärässä paikassa karkoittaa helmet😊

Vierailija
693/737 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun tuntuista, taitaa olla jo entinen vaimo

Vierailija
694/737 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jäin työttömäksi ja rahattomaksi aikoinaan, niin paras ystäväni vippasi mulle unelmaloman. Mentiin Barbadokselle kahdestaan ja hän maksoi kaiken. Lennot, majoituksen, syömisen ja juomisen. Sanoin kyllä, että en pysty ikinä maksamaan tästä mitään takaisin, että onko hän varma tästä vippaamisestaan? Ystäväni halusi tämän tehdä aidosti sydämestään ilman taka-ajatuksia, jotta saisin jotain piristystä arkeen. Sanomattakin on selvää, että ystävyytemme vain syventyi tämän myötä. Olen ystävääni köyhempi, mutta pyrin auttamaan häntä tietysti kaikin mahdollisin keinoin muuten, jos hän apua tarvitsee. 

Vippaaminen on lainaamista eli pitäisi maksaa takaisin.

Vierailija
695/737 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt roskiksesta panttipulloja ja -tölkkejä. Ihmettelen, miten joku heittää RAHAA roskiiin! Keräilen pullot ja tölkit muutenkin visusti talteen, kun niitä tulee vastaan. Olen löytänyt maasta myös pieniä summia rahaa.

Torista ja Facebookin paikallisesta roskalavaryhmästä löytyy ilmaiseksi toisille tarpeetonta ja meille tarpeellista tavaraa. Osallistun innokkaasti arvontoihin. Olen voittanut arvonnoista muun muassa lahjakortteja, tuotteita, elokuvalippuja ja pääsylippuja.

Köyhän paras huvitus on rikas mielikuvitus!

Vierailija
696/737 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa tässä kuussa olen tuskaillut sen asian kanssa että miten saan kaikki laskut maksettua tai lähinnä tuon suuren vesilaskun. Osa-aikatyötä teen. Eilen sain tietää että tän kuun 28. päivän tiliin tulee joku ylimääräinen 470€ kertakorvaus  palkan päälle niin saan maksettua vesulaksun ajallaan. Muuten olisi mennyt ensi kuuhun sen  laskun maksaminen.

Vierailija
697/737 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kaupassa kimppaloton 1/5 osuus  ja siinä oli 7 oikein sitten. Voitin 660000 euroa. Olin kyllä järkyttynyt ja tarkistin lappua moneen kertaan vaikka veikkauksen oma sivuille tuli voitto näkyviin myös.

Moro vaan sinne Veikkauksen mainostoimistoon.

Oletatko oikeasti, ettei kukaan koskaan voita?

Harva voittaa, mutta joillain voi onnekkaasti käydä hyvä tuuri.

Työskentelin pankissa ja olen kahdella asiakkaalla nähnyt tileillä tiedot suurista voitoista. Toinen maksoi pois kaikki lainat, toinen osti auton.

Vierailija
698/737 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin lompakon jossa oli yli 700. Ei kortteja, henkkareita tai mitään.

Mille poliisiasemalle veit löytösi?

Vierailija
699/737 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sopinut kaupanteon parikerroksisesta veneestä. Sitten kävi ilmi, että eräitä strukturoituja sijoituksiani ei voinutkaan likvidoida tarpeeksi nopeasti, että olisin saanut niistä rahat kaupantekoon mennessä. Ihana siskoni lainasi 100 000 € pariksi kuukaudeksi, jotta säästyin hankalalta tilanteelta. Ihan hirveä stressi oli sen muutaman päivän ajan, kun en tiennyt miten veneen kanssa käy.

Vierailija
700/737 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto olisi kova sana persaukiselle! Satasellakin pärjäisi viikonlopun yli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan