Mies ei ole esitellyt/kertonut minusta kenellekkään
Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi ja asutaan jo yhdessä mutta en ole tavannut ketään miehen ystävää,sukulaista eikä kukaan ilmeisesti tiedä mitään minusta...häpeääkö vai mitä tämä on?
Kommentit (21)
Kaikki eivät ole sukulaistensa kanssa väleissä ja miehen ystävät ovat hänen ystäviään, että voi vaatia, että hän pulputtaisi heidän kanssaan sinusta.
Kysy häneltä itseltään. Mistä jotkut palstalaiset sen syyn voi tietää.
Joo minäkin kannatan kysymistä.
Mulla on kaveri, joka ei kerro ihmissuhteistaan sukulaisilleen. Siihen on hyvät syyt.
Tiedätkö onko miehelläsi ystäviä ja näkeekö sukulaisiaan?
Onko se pelkkää huomion hakua vai miksi haluat että sinua esitellään?
Ehkä sen äiti alkaa hössöttää
T. Kokemusta on
Onko miehesi "reissutöissä"? 3-5 yötä /viikko "työmatkalla"? Usein miten viikonloput ja juhlapyhät?
Ei jokaista tyttöystävää kannata esitellä suvulle.
Ehkei sillä ole oikeasti ystäviä tai sukulaisia? Välillä naisten vuoksi pitää esittää, että on ystäviä, jottei vaikuta yksinäiseltä hylkiöltä.
En varsinaisesti halua että minua esitellään mutta ihmettelen kun piilottelee kaikintavoin suhdettamme, on maininnut että sitten joskus kun tapaat äitini tms mutta huomaan ettei halua esitellä tai kertoa minusta mitään
No syitä voi olla monia mutta kaikki ne on kyllä aikalailla huonoja. Ellei hän ole orpo ja sosiaalisesti taistoon erakko, lähtisin menemään. Miksi edes muutitte yhteen?
Häpeää sinua tai hänellä on muitakin naisia.
Nim. Kokemusta on
Onko hänellä ystäviä ja läheisiä? Kaikilla ei ole. Ne kaveritkin eivät välttämättä ole ystäviä vaan sellaisia, joita joku kutsuisi hyvänpäiväntutuiksi.
Jospa mies katsoo tuleeko tästä mitään, jos vaikka äitinsä on semmoinen hössääjä ja jos sitten jätätkin hänet, niin äitinsä alkaisi sietämättömän valtavan kaahottamisen ja draamailun, joka on varmasti pahempaa kuin se jätetyksi tuleminen...
Joko hän häpeää sinua tai sitten hän häpeää vanhempiaan. Kolmas vaihtoehto voi olla se, että hänellä on kakkosperhe jossain muualla.
Jos mies on kunnollinen ja koulutettu ja hänen vanhempansa ovat alkoholisteja ja/tai duunareita -> mies nolostelee vanhempiaan.
Seurustelin kerran miehen kanssa, joka oli sössinyt välinsä vanhempiinsa ja sisaruksiinsa. Eikä ollut edes puheväleissä lastensa äidin kanssa. Hirveän ehdoton ihminen, välit kokonaan poikki heti kun pienikin ristiriita. Työpaikkaakin vaihtoi usein. Minä en edes tiedä miksi meille tuli ero, mies kai loukkaantui jostain, mikä jäi arvoitukseksi.
Ehkä ei osaa puhua suhteista vanhemmilleen. En minäkään kertoisi ennenkuin olen naimisissa.