Mitä kissanne tekee nyt, kun ei enää pääse palstalle?
Kommentit (20)
twiittailee #jesuischarlie twiittejä ja siteeraa instagramissa Voltairea
Kissa on ollut aika maassa eikä suostu syömään.
vetelee kissanminttuövereitä. nostan syytteen kuolemantuottamuksesta jos se tuohon kupsahtaa, olen voimaton kissan ja sen riippuvuuden kanssa...
Ottaa selfieitä ja postaa niitä miukulandia blogiinsa.
Ehkä sen mirrin on nyt vain alistuttava ja hankittava käyttäjätunnus.
Aikoi valittaa Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen sananvapauden loukkauksesta, mutta tajusi sitten ettei voi koska on kissa. Nyt mököttää.
Kissa on ilmoittautunut koodauksen pikakurssille ja suunnittelee hakkerointi-iskua vapauttaakseen mammakansan Sanoman sorron alta.
Makaa sohvalla ja kehrää,ihme tyyppi.
Itkee yksin pimeässä :( Häneltä puuttuu peukalot, joita käyttämällä kykenisi kymmensormijärjestelmään, jota vaaditaan tuohon rekisteröintiin. Ei vaan onnistu, aina tuuttaa varattua kun yrittää ilman peukaloita kirjautua. :(
SANOMA AIHEUTTI KISSALLENI HERMOROMAHDUKSEN!!!!!!!!!!!
Kirjoittaa syvällistä arvorstelua Pipsasta blogiinsa.
Se yrittää edustaa maailmanrauhaa.
Kissani juo sherryä ja pohdiskelee: Anonymous julisti sodan terroristijärjestöille. Voisiko Anonymous-hakkerit kostaa myös Sanomalle, sillä tämä av-laisten sortaminen on väärin. Anonyymiys on kansalaisoikeus.
Kissani on sen verran fiksu,että rekisteröi itsensä Av Mammaksi ja jatkoi palstailua :D
Trollailee sana vapaa palstalla.
Kissani kuuluu Sanoma-konsernin ylimpään johtoon. Epäilen mirrin juonineen koko palstauudistuksen, mokoma on taitava argumentoimaan ja ilmeisesti lobannut muut päätöksentekijät kahelin ideansa kannalle. Olen aina sanonut ettei sananvapaus kuulu kissoille, eihän ne saa päähänpistoillaan aikaan muuta kuin itkua ja hammastenkiristystä.
Löysin sen googlaamasta itsemurhaohjeita :'( Se ottaa tän yhtä raskaasti kuin minäkin... vaikka oon yrittänyt näyttää vahvalta sen edessä. Mutta kyllähän se aistii.... ja on tämä kova paikka kyllä sillekin. Nyt olen pitänyt sitä silmällä jatkuvasti ja pelkään että se on keksinyt keinon pysäytää hengityksensä tms. Oon koko päivän ollut yhteydessä erilaisiin traumaterapeutteihin, mutta ottanevat yhteyttä vasta maanantaina... muutama vaikutti esittelyn perusteella hyvältä ja kokeneelta, mutta mun kissani ei ole kyllä helpoimmasta päästä... varsinkin kun kyse on tällaisesta kriisistä.
[quote author="AV MAMMA" time="11.01.2015 klo 01:02"]
Löysin sen googlaamasta itsemurhaohjeita :'( Se ottaa tän yhtä raskaasti kuin minäkin... vaikka oon yrittänyt näyttää vahvalta sen edessä. Mutta kyllähän se aistii.... ja on tämä kova paikka kyllä sillekin. Nyt olen pitänyt sitä silmällä jatkuvasti ja pelkään että se on keksinyt keinon pysäytää hengityksensä tms. Oon koko päivän ollut yhteydessä erilaisiin traumaterapeutteihin, mutta ottanevat yhteyttä vasta maanantaina... muutama vaikutti esittelyn perusteella hyvältä ja kokeneelta, mutta mun kissani ei ole kyllä helpoimmasta päästä... varsinkin kun kyse on tällaisesta kriisistä.
[/quote]
Voi kamala :( Pitäisikö sun kuitenkin nyt lähteä päivystykseen sen kissan kanssa? Maanantaihin on niin pitkä aika.
Nyt kissa on taas onnellinen oma itsensä, huh.
Oi kun pelkäsin, ettet enää palaa! Kissa tuossa pällistelee keittiön pöydän alla