HUS: "Käyttäkää maskia julkisissa tiloissa ja julkisessa liikenteessä influenssan takia." Vie nuoriakin teholle. Eli maskit jäävät ikuisesti käyttöön???? :(
Peskää käsiä ja ottakaa rokote.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4348347
Influenssan sairastaneena sanon sydämeni pohjasta, että voi rokottamattomia.... :(
Kommentit (46)
Ainakin Aasiasta löytyy esimerkkejä, että maskin käyttö on yleistä normaalistikin. Esim. jos on influenssakausi tai on itse flunssassa, näin käsitän.
Eipä tässä elämisessä kohtaan mitään mieltä ole. Sama vaikka tappaisi itsensä.
Jos niin haluat. Ei kukaan estä käyttämästä tästä eteenpäin.
Koronan aikaansaama tuputus tavasta, kun yksin nolottaa käyttää niin halutaan yrittää huijata muutkin mukaan turhaa roskaa tuottamaan.
Ei ole pakko. Suositellaan. Minusta hyvä idea. Rokotettahan ei edes riitä kaikille. Sitä on tilattu 2 miljoonaa annosta. Omani toki hain jo, vaikka joudun maksamaan. Maski pysyy päässä tämän talven ainakin julkisessa liikenteessä.
Muualla maailmassa maskit ovat olleet arkipäivää jo pitkään. Sillä suojataan muita ihmisiä, jos itsellä on oireita. Varsinkin ruuhka-aikoina olisi ihan hyvä tapa jatkaa maskien käyttöä julkisessa liikenteessä.
Mitä noloa maskissa? Ei ymmärrä. Nolompia on nää itseään kuvaavat ja peilaavat, mutta kukin tavallaan.
No problem kirjoitti:
Ainakin Aasiasta löytyy esimerkkejä, että maskin käyttö on yleistä normaalistikin. Esim. jos on influenssakausi tai on itse flunssassa, näin käsitän.
Entä sitten? On siellä ollut yleistä tyttölapsien murhat ja jalkojen typistäminenkin, mutta ei se tarkoita sitä, että meidän täytyy tehdä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Muualla maailmassa maskit ovat olleet arkipäivää jo pitkään. Sillä suojataan muita ihmisiä, jos itsellä on oireita. Varsinkin ruuhka-aikoina olisi ihan hyvä tapa jatkaa maskien käyttöä julkisessa liikenteessä.
Niinpä. Jostain syystä täällä palstalla vaan päivystää nämä maskivihaajat joiden elämä päättyy siihen että muut pitävät maskeja, vaikka he itse voivat edelleen valita maskittomuuden.
Sadan vuoden päästä kauhistellaan niitä aikoja kun jotkut ei käyttänyt maskeja.
Nuo maskeja suosittelevat eivät käytä niitä itse. Mutta saavat jotain tyydytystä siitä, kun saavat "suosituksillaan" isot ihmismassat tekemään tällaistakin. Tuo Ruotsalainen luultavasti tykkää ajatuksesta, että ihmiset joutuvat peittämään kasvonsa ja heidän on hankala olla maskin kanssa - en ihmettelisi, vaikka hänellä olisi jotain kiusaamistaipumuksia. Ja tuollaisena vanhana haahkana hän tietysti haluaisi, että nuoremmat ihmiset joutuvat kulkemaan kasvot peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Sadan vuoden päästä kauhistellaan niitä aikoja kun jotkut ei käyttänyt maskeja.
Niin. Ne ei ymmärrä vapaudesta enää mitään.
Nyt myytävänä vähän käytettyjä maskeja, vain hetken citarin parkkipaikalla maanneita pilkkahintaan, tule ja hae omasi.
(piikit ei sisälly hintaan)
Ps. mahdollisista haittavaikutuksista ei voi valittaa ja tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Ja mitä ihmettä se maski haittaa vaikka sitä käytettäisiin jatkossa aina julkisilla paikoilla ja ihmisten ilmoilla?
Vierailija kirjoitti:
Mä pysyn flunssaisena kotona.
Minä otin infuenssarokotteen jo 3 viikkoa sitten.
Suotittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
No problem kirjoitti:
Entä sitten? On siellä ollut yleistä tyttölapsien murhat ja jalkojen typistäminenkin, mutta ei se tarkoita sitä, että meidän täytyy tehdä samaa.
Vertaat sitten maskien käyttöä lasten murhaamiseen? Tiedoksi, että nämä eivät ole toisiinsa verrattavia asioita, vaikka sinusta tuntuu siltä.
Jos päättäjät ja ns asiantuntijat OIKEASTI haluaisivat koronasta eroon, olisi ensin maskin käyttö kaikille eikä MISSÄÄN NIMESSÄ lapsien rokotuksia. Tanska on viisas koska myös rokotetut testataan jos oireita. Ja onkin positiivisista ollut 55 prosenttia täysin piikitettyjä.
Kuinka THL ja STM voivat edes suunnitella lasten mRNA rokotusta??? Eikö heillä ole kenellekään pieniä lapsia ja lapsenlapsia??!!
Oma sydämeni särkyy kun ajattelenkin omien lastenlasteni altistamista mRNA kokeelle.
Ei tällaista koko kansan pakkomaskittamista voi vaatia "varmuuden vuoksi". Samalla linjalla jos mennään, voidaan kieltä kohta kaikki. Esim. autojen nopeus max 40 km/h kaikilla teillä, niin äästetään jopa 100 ihmishenkeä vuosittain.
Olen aika varma, että tuolla ruotsalaisella on maskifetissi.