Kingi on SURKEA
Pelkkää paskaa koko ohjelma. Onko kukaan av-mammoista vielä nauranut ohjelman aikana? Itse en ole.
Kommentit (160)
Juu alku oli tylsä, mutta Kristan ja Iinan hahmot oli hyviä :D Ja nauroin aika lujaa niiden kohdalla
minä tykkäsin, hauska.
Laulajista Iinan ja Rikun hahmot oli vedetty niin yli etteivät olleet hauskoja, hahmot olisi olleet hauskoja jos olisivat olleet hieman "todellisempia".
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:13"]
Siis todellista skeidaa koko Kingi. Onko Suomesta loppuneet kaikki näyttelijät? Aina samat paviaanit ruudussa. Onneksi on kaukosäädin, jolla saa myös yllättäen koko paskatoosan kiinni.
[/quote]
Perustele tarkemmin. Minkälaista huumoria sen pitäisi olla? Mitä Kingi tekee väärin?
[/quote]
Lapsellisen puoleista, hommasta, mikä toimisi ehkä yksittäisenä sketsinä, on tehty on kokonainen sarja. Kuten sanottu, tällaisia laulukilpailuparodioita osaavat tehdä peruskouluikäiset. Muutamia hyviä yksityiskohtia, mutta kokonaisuutena, ei toimi. Tämä on tehty sellaisille, joita naurattaa "hauskat kotivideot", missä lapsi kaatuu pyörällä, satuttaa itsensä ja se on muka hauskaa. Mutta pitäähän huumorintajuttomille ihmisille olla jotain, mitä he voivat pitää hauskana, kun eivät tiedä mitä huumori edes on. Parodiat on hyviä, jos ne on taidolla tehty. Nämä laulukilpailuparodiat on kuluneet loppuun.
Ei voi kuin ihmetellä kuinka tässä maassa tehdään niin paskaa huumoria, vaikka suuri osa kansasta väittää suurella vakaumuksella tietävänsä mikä on hauskaa ja mikä ei.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:36"]
Siis todellista skeidaa koko Kingi. Onko Suomesta loppuneet kaikki näyttelijät? Aina samat paviaanit ruudussa. Onneksi on kaukosäädin, jolla saa myös yllättäen koko paskatoosan kiinni.
[/quote]
Perustele tarkemmin. Minkälaista huumoria sen pitäisi olla? Mitä Kingi tekee väärin?
[/quote]
Lapsellisen puoleista, hommasta, mikä toimisi ehkä yksittäisenä sketsinä, on tehty on kokonainen sarja. Kuten sanottu, tällaisia laulukilpailuparodioita osaavat tehdä peruskouluikäiset. Muutamia hyviä yksityiskohtia, mutta kokonaisuutena, ei toimi. Tämä on tehty sellaisille, joita naurattaa "hauskat kotivideot", missä lapsi kaatuu pyörällä, satuttaa itsensä ja se on muka hauskaa. Mutta pitäähän huumorintajuttomille ihmisille olla jotain, mitä he voivat pitää hauskana, kun eivät tiedä mitä huumori edes on. Parodiat on hyviä, jos ne on taidolla tehty. Nämä laulukilpailuparodiat on kuluneet loppuun.
Ei voi kuin ihmetellä kuinka tässä maassa tehdään niin paskaa huumoria, vaikka suuri osa kansasta väittää suurella vakaumuksella tietävänsä mikä on hauskaa ja mikä ei.
[/quote]
Olepa hyvä ja ala tehdä parempaa, kun sinä sentään tiedät, mitä huumori oikeasti on. Tiedetään sitten me tyhmemmätkin, mikä on oikeasti hauskaa ja mille oikeasti saa nauraa.
eilinen jakso paransi. ne tuomarit.. .D mikä se lyhyt tyyppikin nyt oli, josta näkyi vain silmät? ja se seipään niellyt maitomyyjä naurattaa kerta kerralta enemmän
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 12:36"]
Mä nauroin puolestani vedet silmissä. Toki olin vähän vinkkuakin maistellut siinä ennen. Aivan mahtavaa idols parodiaahan se oli, tuomareita myöten.
Alku oli vähän hidas, liikaa matkittiin Idolsia, mutta kyllähän se sitten lähti nousuun. Hippu oli paras. "ammatial gööl" Miten se osaskin laulaa koko ajan viereen? Se on jo lahja, kun osaa oikeasti laulaa. Jani Pesosia on voittanut liian monta kertaa, noita koti-isä singsongwritereita on jokainen lauluohjelma pullollaan. Huomasitteko jax teller kävelyn, kun poistui lavalta? (lisänä liivi ja valkoiset tennarit)
Niitä manneja on tangomarkkinat täynnä, tietenkin sellainen pitää olla!
Se Iinan koiran retuuttaminen kainalossa oli kauheeta katteltavaa, kun Riku vielä kävi riehtomassa koko ajan.
[/quote]
minä luulin, että hokee "matelija" :D mutta se pään riiputus sivulla ja rallienklanti pisti suupielet nykimään
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olepa hyvä ja ala tehdä parempaa, kun sinä sentään tiedät, mitä huumori oikeasti on. Tiedetään sitten me tyhmemmätkin, mikä on oikeasti hauskaa ja mille oikeasti saa nauraa.
[/quote]
Tuossa on nyt joku moka tullut jollekin lainauksessa, tuo "nämä laulukilpailuparodiat on kuluneet loppuun on minun kirjoitustani", löytyy tuolta aiemmalta sivulta, mutta tuo loppu ei ole. Kumman nyt pitäisi tehdä parempaa huumoria? Minä en usko, että minun tekemäni huumori löytää samaa kohdeyleisöä kuin kingi. Itse olen enemmän poliittisen satiirin, vähän taidokkaampien satiirien ja parempien parodioiden ystävä. Myös se sarkasmi, mikä puree minuun, on putouskingiväen mielestä surkeaa. Minä en osaa käsikirjoittaa huumoria, vaan se tulee enemmän spontaanisti tilanteeseen. Joskus saan porukan nauramaan itskein ihan typerillä letkautuksilla, jos nämä ovat kännissä tai väsyneitä. Vaikkapa kun sanoin ohittamamme "trikoohousupyöräilijän" eksyneen Ranskan ympäriajosta (oli juuri silloin käynnissä), osa porukasta alkoi nauraa, vaikka en sitä vitsinä edes sen kummemmin ajatellut, vaan kunhan sanoin mitä tuli mieleen. Eli tämä esimerkki siitä, että ihmiset nauravat ihan tyhmillekin asioille.
Nyt erehdyin sohvalle samaan aikaan kun tämä "laatu"ohjelma tulee. Etukäteishehkutuksesta jo arvelin, että näkemättä paskaa. Hetken katsottuani arvio on: ihan jäätävää paskaa. Kolmasluokkalaisetkin osaa tehdä parempia sketsejä.
vois näyttää torstaisin klo:11.15-11.31. tämän ohjelman.lippujuttu suomenlippua esittettiin ja sitä häpäistiin.halpa mainos/mediatemppu.meni boikottiin koko ohjelma ja aku.
Mua kyllä nauratti melkein kaikki hahmot. Paras on se uuwatti, joka kampaa otsistaan :D Ne vaihtuvat tuomarit oli myös hyviä. Putouksessa oli tosi paljon tylsiä sketsejä, mutta tälle sai nauraa alusta loppuun.
Hahmot eivät olleet kovinkaan kummoisia, mutta juontaja Antti Holmaa kun katseli puvussa niin kai se tv on kolmoselle taas käännetävä jo ihan Antinkin takia ensi lauantaina.
Mä katsoin koko ohjelman alusta loppuun, aivan sairaan hauskaa viihdettä :)
Toivoisin näkeväni antti holmaa myös joissain sketseistä...Tykkäsin. Akun kommentointi ihmisten kirkosta eroamiseen oli myös loistava.
Vedet silmissä tuli naurettua, tunnustan mustan huumorini. Ehdottomasti seuraan. Kyllä on noi näyttelijät taitavia muuntautumaan :)
Kingi olisi parempi jos olisivat parodioineet x-factor tai talent tyyppistä ohjelmaa, jossa jokaisella hahmolla olisi joku kyky, millä kilpailisivat. Nyt kun kaikki on lauluesityksiä niin jää jotenkin vaisuksi koko homma..,
Jussi Vatasen esittämä K-kauppias naurattaa eniten, jotenkin niin aito hahmo :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:40"] Jussi Vatasen esittämä K-kauppias naurattaa eniten, jotenkin niin aito hahmo :D [/quote] Eikö se ole Riku Nieminen jos Martti Alasta tarkoitat? Vai sekoitanko minä nyt hahmoja toisiinsa? [/quote] Ei kun Vatanen on se kauppias, Rikun hahmon esimies.
[/quote]
Ai niin, sorry. Kohta alkaa uusinta eiliseltä, kannattaako katsoa? ei ole muutakaan tekemistä ja olen kipeä. Vai ottaisiko kirjan luettavaksi?
Suomenkielisten lentävien lauseiden englanninnokset olivat eilisen Kingin paras sketsi!
"Kylä lähtee!" = "Village leaves!"
[/quote]
[/quote]
Samat naamat joka ohjelmassa nykyään.
Mua ihmetytti kun Antti Holma vaikutti olevan jotenkin hermona suorassa lähetyksessä, mitä ei ollut nähtävissä ainakaan Putouksessa. Plus sitten että se vinossa oleva kravatti häiritsi vaikka Antti sinänsä silmäniloa onkin.
Kristan Robin-imitaatio oli kieltämättä loistava. Hirviniemi taas on alkanut toistaa itseään, kommentoi jopa itse tämänsuuntaista jossain Kingin lehtihaastattelussa...