Miehen naispuolinen kaveri kommentoi hänelle pusu hymiöitä
Mies harrastaa erästä urheilua, ja laittoi videon pätkän suorituksestaan instaan. Hänen naispuolinen kaverinsa kommentoi "hienosti vedetty" ja pusuhymiöitä.. Mies kuulema tuntee tämän naisen kavereidensa kautta, eivät ole kahdestaan nähneet ikinä tai mitään muutakaan sellaista. Ja tämä nainen liikkuu myös tämän urheilun piireissä.
Tiedostan kyllä, että halusi varmaan vaan kehua suoritusta, mutta onko oikein että laittoi pusuhymiöitä.. mies ei vastannut tuohon kommenttiin mitään eikä ole edes painanut tykkäystä sille. Olisiko teille tuollainen ok?
Kommentit (216)
On sen merkki, että tuo jo itseään sun reviirille varovasti hivuttautumalla. Pystyy vielä kieltämään kaiken mutta tuo itseään esille sun miehelle tyyliin, "Olen valmis".
Veikkaisin että kovin moni täysjärkinen ei halua tieten tahtoen nolata itseään laittamalla pusuhymiöitä varatulle julkisesti. Ei ehkä tiedä että mies on varattu. Miksi mies ei voi sitten poistaa sitä kommenttia? Vai onko miehesi sellainen tossu joka ennemmin pettää tyttöystävää kun pahoittaa toisen naisen mielen? Mieshän itse profiiliaan hallinnoi, luulisi että moinen kommentti olisi jo miehen toimesta poistunut. Lue ihmisten käytöstä, älä kuuntele sanoja. Äläkä ole sinisilmäinen. Jos mies haluaa ulkopuolista huomiota, jääkööt yksin kukkoilemaan. Kyllä pitää sinunkin tunteet osata ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Aika useat naiset lähettelee erilaisia sydän- ja pusuemojia ja kertaakaan ei ole tullut fiilistä, että olisi ollut jokin taka-ajatus. Tai sitten mulla on parikymmentä salaista ihailijaa, ikähaarukassa 12-70 v.
Älä lue liikaa yhdestä pusuemojista.
Onko nää sulle jotain tuntemattomia kaverin kavereita?
Aivan. Ei ole. Eikä ole tuo nainen tuolle aloituksen miehelle. Kyllä ne toisensa tuntee, paljon paremmin, kuin mitä mies on selittänyt.
Ei kovin moni aikuinen nainen lähettele pusuemojia ihmiselle, JOTA EI TUNNE ja jonka kanssa ei ole edes kahdestaan koskaan tavannut 🤦♀️
Valoja päälle nyt!
Jos (iso jos) joku nainen koittaa tehdä itseään miehellesi tykö, mitä sitten?
Eikö teidän miehet pysy mukana kuin pakolla lieassa vai mikä haloo? Miehen pitäisi yhdenkin mukaan joko järjestää naisen mieliksi naurettava kohtaus tai tulla jätetyksi, mitä ihmettä!
Jos ulkopuolinen ihminen lähettää monitulkinnallisen viestin, riittää, ettei käytöstä lietso. Jos itselleni tulisi vieraahkolta mieheltä yksittäinen sydänhymiö ja mieheni vaatisi tämän vuoksi erikseen ilmoittamaan että olen varattu tästä ei sit tuu mitään (tai eroamme), ajattelisin hänen olevan päästään vialla.
Olen 45v ja erittäin tarkka some-etiketistä. Pitää tietää, mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei.
Olemme tästä miesystäväni kanssa tarkkoja ja tiedämme täysin, mikä on ok ja mikä ei, mikä loukkaa toista ja mikä on moukkamaista käytöstä.
Pusuhymiöt eivät ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika useat naiset lähettelee erilaisia sydän- ja pusuemojia ja kertaakaan ei ole tullut fiilistä, että olisi ollut jokin taka-ajatus. Tai sitten mulla on parikymmentä salaista ihailijaa, ikähaarukassa 12-70 v.
Älä lue liikaa yhdestä pusuemojista.
Onko nää sulle jotain tuntemattomia kaverin kavereita?
Aivan. Ei ole. Eikä ole tuo nainen tuolle aloituksen miehelle. Kyllä ne toisensa tuntee, paljon paremmin, kuin mitä mies on selittänyt.
Ei kovin moni aikuinen nainen lähettele pusuemojia ihmiselle, JOTA EI TUNNE ja jonka kanssa ei ole edes kahdestaan koskaan tavannut 🤦♀️
Valoja päälle nyt!
Aika randomeita: 10 vuoden takaisia työkavereita, puolituntemattomia harrasteseuran jäseniä (missä oon valmentaja/toiminnan vetäjä), vaimon ystäviä (joita näen hyvin satunnaisesti). Eli ei missään nimessä mitenkään läheisiä. Kertaakaan kukaan ei ole heittänyt mitään flirttiä yms. Mulle on aivan selvää, että monet käyttää pusu/sydän-emojeita hyvin vapaasti.
On ok jos kommentoi kuvaan. Jos lähettelee pusuhymiöitä yksityisviestinä niin sitten on eri.
Pusuhymiö instan kommenttikentässä on paljon laimeampi ilmaus koska kaikki muutkin sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Jos (iso jos) joku nainen koittaa tehdä itseään miehellesi tykö, mitä sitten?
Eikö teidän miehet pysy mukana kuin pakolla lieassa vai mikä haloo? Miehen pitäisi yhdenkin mukaan joko järjestää naisen mieliksi naurettava kohtaus tai tulla jätetyksi, mitä ihmettä!
Jos ulkopuolinen ihminen lähettää monitulkinnallisen viestin, riittää, ettei käytöstä lietso. Jos itselleni tulisi vieraahkolta mieheltä yksittäinen sydänhymiö ja mieheni vaatisi tämän vuoksi erikseen ilmoittamaan että olen varattu tästä ei sit tuu mitään (tai eroamme), ajattelisin hänen olevan päästään vialla.
Tässä nyt haiskahtaa se miehen selitys. Että ei lainkaan tunne tätä naista. Se on vähintäänkin epäilyttävää.
Ei miehen tartte mitään kohtausta järjestää, eikä naisen tartte miestä tämän takia jättää. Mutta kyllähän tuota tilannetta on vähän seurattava kuitenkin. Ja paljonhan riippuu miehestä, vain AP meistä tietää, voiko mieheen luottaa. Me muut voidaan vain arvailla.
Ei mun tartte miestäni pakolla roikottaa mukana, mutta eipä hänelle mitkään tuntemattomat naiset mitään pusuhymiöitä lähettelekään 🤷
Miksi lähettelisi?
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt. Nainen ei varmasti tiedä sinusta halaistua sanaa. Tuskin muuten noin julkeasti kommentoi. Sillä ei ole väliä että mies ei kommentoinut takaisin. Sillä on väliä että heillä on miehesi kanssa sellaiset välit, että nainen koki luontevaksi kommentoida noin. Silloin se nainen ei ole mikään tuntematon kaverin kaveri. Miehen profiilissa ei varmaan ole mainintaa tai kuvaa sinusta. Mikä yllätys. Mies voi nyt itse laittaa naiselle ns. Inbox viestiä ettei arvosta noin intiimiä kommentointia tai vaihtoehtoisesti poistaa sen kommentin. Jos ei suostu kumpaakaan tekemään, lähde itse kävelemään. Ei tarvitse olla tyhmä.
Voi herrahyvästivarjele sinun ohjeitasi! Taidat nauttia ajatuksesta, että saisit jonkun eroamaan, koska itselläsi on niin paha olla.
Pusuemojia ei lähetetä vahingossa. Ei edes sydämiä. Voihan sitä selitellä ettei tarkoittanut mitään. Silti naiset näitä lähettelevät varatullekin miehelle. T. uskollinen mies
En tiedä, onko ap itsekin vain trolli, mutta tiedän, että suurin osa tähän ketjuun kirjoittavista on pahantahtoisia trolleja. Kun on itsellä paha olo, niin yritetään tehdä toinenkin mustasukkaiseksi ja saada jopa eroamaan. Sairasta.
Lopeta, ap, miehesi somen kyttääminen niin ongelma on ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
No mies ei vastannut siihen edes mitään. Mielestäni pahalta vaikuttaisi sitten, jos mieskin olisi vastannut tuohon kommenttiin jollain pusu/sydän hymiöllä tms.
No enemmän mua mietityttäisi miksei vastaa kuin se, että ei vastaa. Jos on harmiton, tykkäyksessä ei olisi mitään outoa.
Sitä minä vaan että ei kai kukaan tosiaan usko että mies ei tunne tätä naista millään tasolla? Menkääs nyt jokainen itseenne ja miettikää että kuinka moni teistä olisi valmis kommentoimaan täysin tuntemattoman kaverin kaverin kuviin pusuhymiöitä, vielä julkisesti? Ei kovin moni. Jos nainen olisi oikeasti tuntematon miehelle niin eiköhän mokoma kommentti olisi lentänyt jo roskakoriin miehen sivuilta. Vaan ei ole, eli se merkitsee jotain. Eikä tälle kommentin lähettäjälle ole haluttu viestittää että olet epätoivottua seuraa. Koska kommentin laittanut nainen on hyvin toivottua seuraa. Ei kai hän muuten kokisi oloaan niin mukavaksi ja luontevaksi että tuollaista kommentoi? Eikö se olisi vähän noloa hänellekin saada maine varattujen yrittäjänä? Hän ei varmaan tiedä sinusta mitään, koska mies on tarkoituksella pitänyt hänet pimennossa. No mitäpä sanoo inbox? Ovatko laitelleet viestejä keskenään?
Kysyin mieheltä että miksi tuollainen kommentti on naiselta tullut, niin mies vastasi että "no mistä minä tiedän".
- Ap
Siis näistä kommenteista saa nyt sellaisen vaikutelman, että minun pitäisi sanoa miehelle tuosta että ei näköjään tuo naispuolinen tuttu/kaveri tiedä minusta kun tuollaista kommentoi..
- Ap
En laittaisi sydämiä tai pusuemojia muille kuin omille läheisilleni. En ikinä jollekin puolitutulle. Tosi outoa olisi myös jos joku harrastuskaveri laittaisi minulle, jos emme ole läheisiä. Kiusallista jotenkin.
Harrastustutuille laitetaan kannustusviesteihin ihan vaan hymyä, peukkua tai se fleksaava hauis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, se on HYMIÖ. Olisi minulle todellakin ok.
Jos ok niin laittaisitko esim. pomollesi tai anopillesi? Sehän on vain hymiö! Ap näytä ukollesi myös naapurin Jorelta tullut pusuhymiö, kun olit lainannut kahvimaitoa kun oli "päässyt loppumaan". Että tykkäiskö?
Potut pottuna.
Itse kysyisin mieheltäni suoraan, että miksi tuo nainen laittaa sinulle jotain pusuja. Ja toisin esille epäilykseni siitä, että naisella on ehkä jotain tunteita miestäni kohtaan. Parempi olla rehellinen eikä pelata jotain pelejä.
Jos tuo olisi merkki siitä että mies pettää, niin eiköhän se asia selviä ennemmin tai myöhemmin, vaikka nyt jonkun aikaa pitäisikin matalaa profiilia kun toin epäilykseni esille. Luotan kyllä mieheeni ja jos hän sen luottamuksen rikkoo, niin kyllä se joskus selviää ja suhde loppuu kyllä siihen, mutta se on sitten sen ajan murhe.
Vierailija kirjoitti:
Siis näistä kommenteista saa nyt sellaisen vaikutelman, että minun pitäisi sanoa miehelle tuosta että ei näköjään tuo naispuolinen tuttu/kaveri tiedä minusta kun tuollaista kommentoi..
- Ap
Sinun kannattaa unohtaa koko juttu ja lakata kyttäämästä miehesi somea. Kasva aikuiseksi.
Toiset laittaa pusu ja Sydän hymiöitä joka paikkaan. Näkeehän niitä ravintoloiden facebookissakin.
Toisille se tarkoittaa jotain.
Saattaa niitä vahingossakin tulla. Ihan kuin kirjoitusvirheitäkin.