Miehen naispuolinen kaveri kommentoi hänelle pusu hymiöitä
Mies harrastaa erästä urheilua, ja laittoi videon pätkän suorituksestaan instaan. Hänen naispuolinen kaverinsa kommentoi "hienosti vedetty" ja pusuhymiöitä.. Mies kuulema tuntee tämän naisen kavereidensa kautta, eivät ole kahdestaan nähneet ikinä tai mitään muutakaan sellaista. Ja tämä nainen liikkuu myös tämän urheilun piireissä.
Tiedostan kyllä, että halusi varmaan vaan kehua suoritusta, mutta onko oikein että laittoi pusuhymiöitä.. mies ei vastannut tuohon kommenttiin mitään eikä ole edes painanut tykkäystä sille. Olisiko teille tuollainen ok?
Kommentit (216)
Vaikea sanoa, mitä miehesi asiasta miettii. Mutta nainen on selkeästi ihastunut. Ei sitä ylipäätään jaksa lähetellä kommentteja kenellekään random-tutulle. Ihmisten aika on rajallista. Jo kommentointi kertoo siitä, että jotain vipinää on. Pusuhymiö vaan lisää julkeutta asiaan.
Mutta saattaa olla, että nainen ei tiedä miehen seurustelevan. Usein miehet "unohtavat" mainita tämän asian jos ovat tekemisissä tosi kuuman naisen kanssa.
Samaa se nainen kommentoi miehellesi kiihkeän yön jälkeen! "Hyvin vedetty" 😘
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viimeksi viikko-pari sitten miespuoliselle ystävälle pusuhymiön, kun hän kommentoi kauniisti erästä omaa kuvaani (ei esittänyt minua vaan oli muuten onnistunut otos). Ei sisältänyt yhtään minkäänlaisia taka-ajatuksia. Laitamme työyhteisön sisälläkin sydänhymiöitä, kun toinen on esimerkiksi auttanut jossain asiassa.
Oikeesti?
No mies ei vastannut siihen edes mitään. Mielestäni pahalta vaikuttaisi sitten, jos mieskin olisi vastannut tuohon kommenttiin jollain pusu/sydän hymiöllä tms.
Olisiko parempi kysyä mieheltä itseltään asiasta ensi kerran kun nähdään ennenkuin alan raivoamaan tuosta kommentista? - Ap
Nuoret pusuttelevat hymiöillä eikä se meinaa mitään.
Itse 45, ajattelisin että siellä on ovi raollaan lähempään tuttavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi kysyä mieheltä itseltään asiasta ensi kerran kun nähdään ennenkuin alan raivoamaan tuosta kommentista? - Ap
Raivoamaan ? Miten se on miehesi syy, jos joku randomi nainen käyttäytyy typerästi ? Raivoa rauhassa, niin saattaa käydä niin, että jäät yksin raivoamaan kun mies katoaa takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivoamaan ? Miten se on miehesi syy, jos joku randomi nainen käyttäytyy typerästi ? Raivoa rauhassa, niin saattaa käydä niin, että jäät yksin raivoamaan kun mies katoaa takavasemmalle.
Tuohan ei ole mikään randomi nainen vaan sen miehen "kaveri".
Mitä väliä oikeasti jollain hymiöillä? Lähettelee mullekin yksi miespuolinen kaveri jopa fb-seinälle joskus sydämenkuvia ja myyta söpöstyksiä ja varmaan kerran viikossa tulee jotain halinallehöpötys-ketjuviestiä tai virtuaaliruusuja. Se on sen tapa olla ystävällinen vaan. Ollaan tunnettu jotain 35 vuotta eikä ole koskaan ollut mitään muuta kuin kaveruutta
Toisaalta ymmärrän, toisaalta se on vain emoji. Naispuolinen työkaveri pari kertaa laittanut kiitoksena pusuemojin. Ikinä meillä ei ole mitään ollut, emme ole edes livenä tavanneet. Joo, itse en laittaisi mutta en myös hermostu jos joku muu laittaa. Toinen naispuolinen työkaveri todennut välillä jollekin "voi kulta pieni".
Vierailija kirjoitti:
Miksi helkkarissa sä alkaisit raivoamaan yhtään kenellekään??! Kenelle sulla on omasta mielestäsi oikeus raivota nyt? Ja miksi?
Voi toivottavasti mies älyää lähteä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viimeksi viikko-pari sitten miespuoliselle ystävälle pusuhymiön, kun hän kommentoi kauniisti erästä omaa kuvaani (ei esittänyt minua vaan oli muuten onnistunut otos). Ei sisältänyt yhtään minkäänlaisia taka-ajatuksia. Laitamme työyhteisön sisälläkin sydänhymiöitä, kun toinen on esimerkiksi auttanut jossain asiassa.
Oikeesti?
Oikeesti. Hän on minulle rakas ystävä lähes parinkymmenen vuoden takaa. Jos meillä olisi keskenämme jotain muuta kuin ystävyyttä niin kai me olisimme jotan näiden vuosikymmenien aikana tehneet, kun molemmat olemme niistä ison osan sinkkuina olleet. Mutta kun hän on minulle kuin veli ja hän tietää sen. JOS hän on joskus ajatellut minusta jotain muuta (minulla ei ole mitään syytä olettaa niin), niin ensinnäkin se on hänen asiansa ja toiseksi hänelle on kyllä varmasti jo kauan sitten selvinnyt, että tunne ei ole molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Oikeesti. Hän on minulle rakas ystävä lähes parinkymmenen vuoden takaa. Jos meillä olisi keskenämme jotain muuta kuin ystävyyttä niin kai me olisimme jotan näiden vuosikymmenien aikana tehneet, kun molemmat olemme niistä ison osan sinkkuina olleet. Mutta kun hän on minulle kuin veli ja hän tietää sen. JOS hän on joskus ajatellut minusta jotain muuta (minulla ei ole mitään syytä olettaa niin), niin ensinnäkin se on hänen asiansa ja toiseksi hänelle on kyllä varmasti jo kauan sitten selvinnyt, että tunne ei ole molemminpuolinen.
Tuohan on ihan eri asia kuin aloituksen tapaus, jossa nainen on vain joku tuttu kavereiden kautta. Ei siis ilmeisesti mikään ystävä pitkän ajan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Kyse oli vain esimerkistä. Siitä, että me ihmiset käytämme emojeja eri tavoin. Viimeksi viime viikolla olen työyhteisön sisäisessä chatissa lähettänyt sydänemojeja miespuoliselle kollegalle, koska hän auttoi eräässä asiassa. Tänään halausemojin kollegalle, joka ilmoitti olevansa sairas.
Tuohan on ihan eri asia kuin aloituksen tapaus, jossa nainen on vain joku tuttu kavereiden kautta. Ei siis ilmeisesti mikään ystävä pitkän ajan takaa.
Kuules nyt. Nainen ei varmasti tiedä sinusta halaistua sanaa. Tuskin muuten noin julkeasti kommentoi. Sillä ei ole väliä että mies ei kommentoinut takaisin. Sillä on väliä että heillä on miehesi kanssa sellaiset välit, että nainen koki luontevaksi kommentoida noin. Silloin se nainen ei ole mikään tuntematon kaverin kaveri. Miehen profiilissa ei varmaan ole mainintaa tai kuvaa sinusta. Mikä yllätys. Mies voi nyt itse laittaa naiselle ns. Inbox viestiä ettei arvosta noin intiimiä kommentointia tai vaihtoehtoisesti poistaa sen kommentin. Jos ei suostu kumpaakaan tekemään, lähde itse kävelemään. Ei tarvitse olla tyhmä.
Aika useat naiset lähettelee erilaisia sydän- ja pusuemojia ja kertaakaan ei ole tullut fiilistä, että olisi ollut jokin taka-ajatus. Tai sitten mulla on parikymmentä salaista ihailijaa, ikähaarukassa 12-70 v.
Älä lue liikaa yhdestä pusuemojista.
Mullakin oli naimisissa oleva harrastusmies, joka yritti vongata jokaiselta naiselta kaikissa illanistujaisissa ja kaudenpäättäjäisissä. Vaimonsa ei tiennyt siitä mitään.