Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuolinen kaveri kommentoi hänelle pusu hymiöitä

Vierailija
01.11.2021 |

Mies harrastaa erästä urheilua, ja laittoi videon pätkän suorituksestaan instaan. Hänen naispuolinen kaverinsa kommentoi "hienosti vedetty" ja pusuhymiöitä.. Mies kuulema tuntee tämän naisen kavereidensa kautta, eivät ole kahdestaan nähneet ikinä tai mitään muutakaan sellaista. Ja tämä nainen liikkuu myös tämän urheilun piireissä.

Tiedostan kyllä, että halusi varmaan vaan kehua suoritusta, mutta onko oikein että laittoi pusuhymiöitä.. mies ei vastannut tuohon kommenttiin mitään eikä ole edes painanut tykkäystä sille. Olisiko teille tuollainen ok?

Kommentit (216)

Vierailija
61/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt. Nainen ei varmasti tiedä sinusta halaistua sanaa. Tuskin muuten noin julkeasti kommentoi. Sillä ei ole väliä että mies ei kommentoinut takaisin. Sillä on väliä että heillä on miehesi kanssa sellaiset välit, että nainen koki luontevaksi kommentoida noin. Silloin se nainen ei ole mikään tuntematon kaverin kaveri. Miehen profiilissa ei varmaan ole mainintaa tai kuvaa sinusta. Mikä yllätys. Mies voi nyt itse laittaa naiselle ns. Inbox viestiä ettei arvosta noin intiimiä kommentointia tai vaihtoehtoisesti poistaa sen kommentin. Jos ei suostu kumpaakaan tekemään, lähde itse kävelemään. Ei tarvitse olla tyhmä.

Että jollekin puolitutulle pitäis alkaa tuollaista viestiä laittamaan? Hohhoijaa millaista porukkaa täällä taas on..

Vierailija
62/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, se on HYMIÖ. Olisi minulle todellakin ok.

Jos ok niin laittaisitko esim. pomollesi tai anopillesi? Sehän on vain hymiö! Ap näytä ukollesi myös naapurin Jorelta tullut pusuhymiö, kun olit lainannut kahvimaitoa kun oli "päässyt loppumaan". Että tykkäiskö?

Potut pottuna.

Minä laitan sydänhymiöitä myös pomolleni. En luultavasti ole laittanut pusuhymiötä mutta en pitäisi sitäkään ollenkaan mahdottomana asiana.   N e   o v a t   v a i n   h y m i ö i t ä. Eivät rakkaudentunnustuksia, eivät iskemistä, ei edes flirttailemista. Mutta saahan sitä pilata hyvän suhteen ihan tuollakin perusteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoikohan se olla minä? Joskus laitan loppuun pusuhymiön ilman, että se merkitsee mulle yhtään mitään...

Vierailija
64/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt. Nainen ei varmasti tiedä sinusta halaistua sanaa. Tuskin muuten noin julkeasti kommentoi. Sillä ei ole väliä että mies ei kommentoinut takaisin. Sillä on väliä että heillä on miehesi kanssa sellaiset välit, että nainen koki luontevaksi kommentoida noin. Silloin se nainen ei ole mikään tuntematon kaverin kaveri. Miehen profiilissa ei varmaan ole mainintaa tai kuvaa sinusta. Mikä yllätys. Mies voi nyt itse laittaa naiselle ns. Inbox viestiä ettei arvosta noin intiimiä kommentointia tai vaihtoehtoisesti poistaa sen kommentin. Jos ei suostu kumpaakaan tekemään, lähde itse kävelemään. Ei tarvitse olla tyhmä.

Että jollekin puolitutulle pitäis alkaa tuollaista viestiä laittamaan? Hohhoijaa millaista porukkaa täällä taas on..

Olisi kieltämättä aika koominen ajatus, että joku tuttu tai puolituttu kaverimies laittaisi viestiä, ettei hänelle saa laittaa pusuhymiöitä. Päällimmäinen tunne olisi varmaan sääli häntä kohtaan.

Vierailija
65/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sen merkki, että tuo jo itseään sun reviirille varovasti hivuttautumalla. Pystyy vielä kieltämään kaiken mutta tuo itseään esille sun miehelle tyyliin, "Olen valmis".

Voiko tuossa harrastuksessa käyttää sormusta vai onko tiellä? Joku voi kadehtia asumismuotoasi ja halua kunnan rivarista ok-taloon? Otapa selvää. Ja teetä avioehto. Ei savua ilman tulta.

Vierailija
66/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan se olla minä? Joskus laitan loppuun pusuhymiön ilman, että se merkitsee mulle yhtään mitään...

Miksi ihmeessä?

Kirjoitatko useinkin viestin perään myös "suukkoja ja haleja!" ilman että tarkoitat sitä?

Vierailija
67/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikille tuntemattomillekin ja kavereiden kavereille niiden somekuviin?

En usko.

Vierailija
68/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja erittäin tarkka some-etiketistä. Pitää tietää, mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei.

Olemme tästä miesystäväni kanssa tarkkoja ja tiedämme täysin, mikä on ok ja mikä ei, mikä loukkaa toista ja mikä on moukkamaista käytöstä.

Pusuhymiöt eivät ole ok.

Sinä et tätä maailmaa kuitenkaan pyöritä, vaikka kuinka yrittäisit. Sitä paitsi hyväksyttävä viestintätapa muuttuu ja muovautuu jatkuvasti.

Olen nähnyt mm. yhä useampien nuorten (hetero)miestenkin laittavan toisilleen sydämiä, pusuja ja tulenlieskoja.

Vierailija
69/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan mitään viestejä sille naiselle.

Joko nainen on näitä vajaita jotka laittaa sydämiä ja pusuja joka viestiin ihan jokaiselle, tai sitten yrittää iskeä miestäsi ja jos miehesi ei edes tätä naista juuri tunne, niin tuskin hän on mikään realistinen uhka teidän suhteelle.

Kyllä ne oikeat pettämiskeissit pidetään piilossa julkisista somepostauksista.

Vierailija
70/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se hymiö sitten pitää laittaa, jos se ei merkitse mitään? Mikä sen idea oikein on?

Vierailija
71/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ok niin laittaisitko esim. pomollesi tai anopillesi? Sehän on vain hymiö! Ap näytä ukollesi myös naapurin Jorelta tullut pusuhymiö, kun olit lainannut kahvimaitoa kun oli "päässyt loppumaan". Että tykkäiskö?

Potut pottuna.

Minä laitan sydänhymiöitä myös pomolleni. En luultavasti ole laittanut pusuhymiötä mutta en pitäisi sitäkään ollenkaan mahdottomana asiana.   N e   o v a t   v a i n   h y m i ö i t ä. Eivät rakkaudentunnustuksia, eivät iskemistä, ei edes flirttailemista. Mutta saahan sitä pilata hyvän suhteen ihan tuollakin perusteella...

Niin. Jos joku mies olis täällä kirjoittamassa "yrittääköhän toi muija iskee mua ku se laitto pusuemojin?" Ni samat raakuvat korppikotkat olis täällä siille raakkumassa sille, et emoji ei tarkoita mitään!

Nyt se onkin tässä casessa jo orastava salasuhteen alku.

Vierailija
72/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin mäkin vaikka pomolle laittaa, kun mä tunnen sen.

Mutta pomon kaverille, jonka näin kerran sen kanssa prismassa, en lähtis pusuhymiöitä laittelemaan. Ymmärrätkö eron tässä?

Se nainen tuntee sun miehen. Ihan satavarmasti.

Nyt ei ollut (kai?) kyseessä mikään Irma 75v, joka eilen käytti facebookia ekan kerran 🤦‍♀️ Sellaiselta vielä harhalaukauksen ymmärtäisi.

Vierailija
73/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi kysyä mieheltä itseltään asiasta ensi kerran kun nähdään ennenkuin alan raivoamaan tuosta kommentista? - Ap

Raivoamaan ? Miten se on miehesi syy, jos joku randomi nainen käyttäytyy typerästi ? Raivoa rauhassa, niin saattaa käydä niin, että jäät yksin raivoamaan kun mies katoaa takavasemmalle.

Kyllä parisuhteessa on oikeus rehellisyyteen ja oikeus näyrtää tunteet eikä leikkiä kauniita ja rohkeita. Aika kuluttavaa jos pitää feikata ettei äijä romahda.

Rakkauteen kuuluu yleensä ripaus arvostusta.

Vierailija
74/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja erittäin tarkka some-etiketistä. Pitää tietää, mikä on hyvää käytöstä ja mikä ei.

Olemme tästä miesystäväni kanssa tarkkoja ja tiedämme täysin, mikä on ok ja mikä ei, mikä loukkaa toista ja mikä on moukkamaista käytöstä.

Pusuhymiöt eivät ole ok.

Sinä et tätä maailmaa kuitenkaan pyöritä, vaikka kuinka yrittäisit. Sitä paitsi hyväksyttävä viestintätapa muuttuu ja muovautuu jatkuvasti.

Olen nähnyt mm. yhä useampien nuorten (hetero)miestenkin laittavan toisilleen sydämiä, pusuja ja tulenlieskoja.

Kyllä, ystäville, kavereille ja sukulaisille, ei salikaverille, jota ei edes tunne.

Pointti tässä nyt ei ole hymiöt kuin välillisesti. Pointti on se, että apn mies sanoo, että ei edes tunne, mikä on kyllä hyvin erikoista tässä kohtaa.

Vierailija
75/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin mäkin vaikka pomolle laittaa, kun mä tunnen sen.

Mutta pomon kaverille, jonka näin kerran sen kanssa prismassa, en lähtis pusuhymiöitä laittelemaan. Ymmärrätkö eron tässä?

Se nainen tuntee sun miehen. Ihan satavarmasti.

Nyt ei ollut (kai?) kyseessä mikään Irma 75v, joka eilen käytti facebookia ekan kerran 🤦‍♀️ Sellaiselta vielä harhalaukauksen ymmärtäisi.

Lue aloitus! Ovat kavereita ja tuntevat toisensa kavereiden kautta, vaikka eivät ole KAHDESTAAN viettäneet yhdessä aikaa tai tavanneet.

Oletko pomosi kaverin hyväkin kaveri?

Vierailija
76/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuhymiöt eivät ole ok.

Kyllä, ystäville, kavereille ja sukulaisille, ei salikaverille, jota ei edes tunne.

Pointti tässä nyt ei ole hymiöt kuin välillisesti. Pointti on se, että apn mies sanoo, että ei edes tunne, mikä on kyllä hyvin erikoista tässä kohtaa.

Eihän sano! Tuntevat kyllä.

Mikä aloituksen lukemisessa on niin hankalaa?

Vierailija
77/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tällaisen sydänemojeita (työhön liittyviin asioihin) saavan pomon puolisona en voi kuin ihmetellä, miten heikoin viestinnällisin taidoin osa naisista  siellä työelämässä räpeltää. Sen asian kun voi oikeastaan aina kommunikoida jotenkin muuten kuin sillä sydänemojilla, ja samalla välttää antamasta itsestään kuvan yksinkertaisena höpsöttelijänä. Toisaalta, jos se on se kuva jonka nämä naiset itsestään haluaa siellä työpaikalla antaa niin antaa palaa, ei ole multa pois!

Vierailija
78/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuhymiöt eivät ole ok.

Suora lainaus aloituksesta:

"Hänen naispuolinen kaverinsa kommentoi "hienosti vedetty" ja pusuhymiöitä.. Mies kuulema tuntee tämän naisen kavereidensa kautta, eivät ole kahdestaan nähneet ikinä tai mitään muutakaan sellaista. Ja tämä nainen liikkuu myös tämän urheilun piireissä."

Vierailija
79/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuhymiöt eivät ole ok.

Tulenlieska on muuten aika eri asia kuin pusu.

Ja nämä viittaamasi nuoret miehet ovat varmaan keskenään ystäviä. Tuskin hekään laittavat puolitutulle harrastuskaverille ap:n kuvaamaa viestiä pusuin ja sydämin varustettuna.

Mutta se on ihan totta, että ei ap voi sille mitään, jos joku toinen käyttää emojeita eri tavalla.

Itse kysyisin mieheltäni, kuka tuo nainen on joka sinulle pusuja lähettelee, ja vastauksen saatuani antaisin olla. Näin olen tuonut esille sen, etten pidä asiasta, mutta turha siitä on mitään sen isompaa showtakaan järjestää.

Vierailija
80/216 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potut pottuna.

Jos emojit ovat vain emojeita, miksi käytät niitä? Emoji on kuvallinen ilmaus, jitta ei tarvitse kirjoittaa sanaa auki. Pusuemoji=”suukkoja”. Kannattaa opetella ihan peruskommunikointia ettet tee itsestäsi naurettavaa. Pomolle ❤️ on ”rakkautta” ja 😘 ”suukkoja”. Mulla oli ex-pomooni oikein hyvät välit, mutta ikinä en hänelle laittanut em. emojea. Miksi olisin laittanut? Hän oli mun pomo.

Ystävilleni laitan tietenkin sukupuolesta huolimatta, koska heille haluan sanoa noita asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme