Minkä rotuisen koiran ottaisit nyt?
Minulla on terrieri, mutten valinnut rotua itse. Ottaisin Länsigöötanmaanpystykorvan, jos nyt pitäisi valita... Niin suloisen näköisiä eikä ole kai niin metsästysviettisiä tai haukkuherkkiä. Kenelläkään gööttiä täällä?
Kommentit (52)
Metsästyslinjaisen labbiksen. Oli jo alustavasti kyselty pentusuunnitelmista parilta kasvattajalta, mutta sitten lapsi ilmoittikin tulostaan ja koiran hankinta siirtyi hamaan tulevaisuuteen, kun on aikaa panostaa kunnolla. Ennestään on sekarotuinen koira.
Australiankarjakoiran, niitä ollut ennenkin ja on eniten se oma rotu.
Nervanderin noutaja on aina ollut haaveeni.
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköinen rotu.
Italianvinttikoira❤️
Hyvin kissamainen koira.
Irlanninsusikoiran. Oikeasti en ottaisi, olen liian siisti ihminen pitämään koiraa. Mutta toi on ollut sellainen rotu mitä olen ihaillut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköinen rotu.
Ja luonne on kultaa, mutta on aika epäsosiaalinen toisia koiria kohtaan joten sopii meikäläiselle maaseutukoiraksi kun ollaan omissa oloissa eikä koirapuistoissa.
Boikinin spanielin. Ei vielä ole Suomessa kasvattajia.
Borderterrieri tai welsh corgi pembroke harkinnassa.
Huskyn tai malamuutin. Mieluiten kuitenkin joku husky/paimenkoira mix
Shiba. Ihana rotu ja sopisi parhaiten. Kauniskin on. Vielä ei ole sopiva elämäntilanne, mutta haaveissa joskus.
Toisen samaa mitä on nytkin: tanskalais-ruotsalainen pihakoira. Sillä on kaikki ominaisuudet mitä koirslta etsin.
Unkarinvinttikoiran. Upea rotu jonka kanssa voi harrastaa ja joka sopii hyvin lapsiperheeseen. Minua kiinnostavat vain terverakenteiset koirat, sairaaksi jalostetut on ehdoton turn off.
Sekarotuinen