Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää kaverittomalta mieheltä

Vierailija
09.01.2015 |

Kavereita on pyöreät 0

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:53"]

Katseletko mielelläsi toisten miesten sukupuolielimiä?

[/quote]

En ole kokenut tarpeelliseksi. Ei siinä kyllä mitään väärääkään ole, koska ihan yhtä normaali se penis on kuin vaikkapa varvaskin. Ap.

Vierailija
42/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:44"]

Kuinka vanha olet? Miten saat päiväsi kulumaan jos et ole edes töissä? Minkälainen koulutus sinulla on? Jos sinulla olisi kaveri niin mitä tekisit hänen kanssaan? Haluaisitko johonkin harrastukseen kaverin? Luetko kirjoja? Katsotko telkkaria? Minkälaisessa asunnossa asut?

[/quote]

Vähän päälle 20. Tietokoneella, telkkaria katsellen ja harrastuksien parissa. Amis. Harrastaisin, juttelisin asioista ja viettäisin vaan aikaa. Kyllä. En. Kyllä. Asun vanhempieni kanssa. Ap.

[/quote]

Ootko suurtalouskokki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:29"]

Mitä ihmettä kavereilla tekisit, jos et mihinkään ole kiinnostunut lähtemään, tai edes vastaamaan puhelimeen? Ehkä olet vain erakkoluonne. Ei ne kaverit ole mikään pakko, jos niiden kanssa ei halua olla edes tekemisissä.

[/quote]

No olisihan se ihan mukava VÄLILLÄ olla kavereidenkin kanssa. Kaveriton mies harvemmin naisillekaan kelpaa. Kuten aiemmin sanoin niin viestiin yleensä vastaan, mutta soittoon en. Nykyään kyllä lähtisin ihan mielelläni tekemäänkin jotain kun olen ollut vähän yli viisi vuotta yksin. Ap.

[/quote]

Ja kavereiden tulisi olla sinulle seurana silloin VÄLILLÄ, kuin sinulle sopii. Eikö? Entä jos olisivat yhtä kiinnostuneita yhteydenotoistasi, kuin sinä heidän? Voisitte saada homman toimimaan siten, että kerran vuosisataan kumpaakin osapuolta huvittaisi olla toistensa kanssa tekemisissä. Kyllä ne ihmissuhteet ovat vuorovaikutusta, ja tuollainen tyyli missä kaverit olisivat "varalla" odottamassa ei sitä ole. Soita seuralaispalveluun. He tekevät tuota työkseen. Mitä naisella tekisit? Näkisit häntä silloin kun huvittaisi myös? Vai kahdestaan nysväisitte 24/7 ilman omia/yhteisiä kavereita?

Vierailija
44/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:02"]

Kuinka vanha olet? Miten saat päiväsi kulumaan jos et ole edes töissä? Minkälainen koulutus sinulla on? Jos sinulla olisi kaveri niin mitä tekisit hänen kanssaan? Haluaisitko johonkin harrastukseen kaverin? Luetko kirjoja? Katsotko telkkaria? Minkälaisessa asunnossa asut?

[/quote]

Vähän päälle 20. Tietokoneella, telkkaria katsellen ja harrastuksien parissa. Amis. Harrastaisin, juttelisin asioista ja viettäisin vaan aikaa. Kyllä. En. Kyllä. Asun vanhempieni kanssa. Ap.

[/quote]

Ootko suurtalouskokki?

[/quote]

En. Olisinko ollut joku tuntemasi henkilö silloin? Ap.

Vierailija
45/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:06"]

Mitä ihmettä kavereilla tekisit, jos et mihinkään ole kiinnostunut lähtemään, tai edes vastaamaan puhelimeen? Ehkä olet vain erakkoluonne. Ei ne kaverit ole mikään pakko, jos niiden kanssa ei halua olla edes tekemisissä.

[/quote]

No olisihan se ihan mukava VÄLILLÄ olla kavereidenkin kanssa. Kaveriton mies harvemmin naisillekaan kelpaa. Kuten aiemmin sanoin niin viestiin yleensä vastaan, mutta soittoon en. Nykyään kyllä lähtisin ihan mielelläni tekemäänkin jotain kun olen ollut vähän yli viisi vuotta yksin. Ap.

[/quote]

Ja kavereiden tulisi olla sinulle seurana silloin VÄLILLÄ, kuin sinulle sopii. Eikö? Entä jos olisivat yhtä kiinnostuneita yhteydenotoistasi, kuin sinä heidän? Voisitte saada homman toimimaan siten, että kerran vuosisataan kumpaakin osapuolta huvittaisi olla toistensa kanssa tekemisissä. Kyllä ne ihmissuhteet ovat vuorovaikutusta, ja tuollainen tyyli missä kaverit olisivat "varalla" odottamassa ei sitä ole. Soita seuralaispalveluun. He tekevät tuota työkseen. Mitä naisella tekisit? Näkisit häntä silloin kun huvittaisi myös? Vai kahdestaan nysväisitte 24/7 ilman omia/yhteisiä kavereita?

[/quote]

No anteeksi jos minua ei huvita olla ihmisten kanssa tekemisissä 24/7. Vituttaa tuollaiset helvetin pallopäät, jotka ei tajua sitä, että ihmisiä on erilaisia. Ap.

Vierailija
46/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:02"]

[/quote]

[/quote]

Ootko suurtalouskokki?

[/quote]

En. Olisinko ollut joku tuntemasi henkilö silloin? Ap.

[/quote]

Kyllä. Yks hyvin nolo ja päästään sekaisin oleva sellainen.

Vierailija
47/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No anteeksi jos minua ei huvita olla ihmisten kanssa tekemisissä 24/7. Vituttaa tuollaiset helvetin pallopäät, jotka ei tajua sitä, että ihmisiä on erilaisia. Ap.

[/quote]

Mua taas vituttaa tuollaiset helvetin luuserit, jotka ei ymmärrä, että ystävyys on vastavuoroista.

Vierailija
48/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mua taas vituttaa tuollaiset helvetin luuserit, jotka ei ymmärrä, että ystävyys on vastavuoroista.

[/quote]

No vittuako sitten olet tässä keskustelussa? En minäkään ole keskusteluissa, jotka minua ärsyttää. Eikös sekin ole vastavuoroisuutta, että ymmärretään sitäkin jos toinen tahtoo olla välillä omissa oloissaan? Ap.

Vierailija
49/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ystävätön aina, nuoresta lähtien. Silloin sitä tavallaan olisi ollut voimia ja haluakin ehkä tavata niitä kavereita jos niitä olisi ollut.

Mutta nyt keski-ikäisenä, varmaan johtuen masennuksestani ja väsymyksestä, on pakko myöntää ettei ole enää jaksamista sellaiseen "olla kavereille aina läsnä ja valmiina". Mielestäni oikea ystävyys voisi olla vain viesteilyä silloin tällöin, ja oikean ystävyyden pitää voida myös olla ja odottaa, eikä vaatia aina jotain. Eli tyyliin "et ole ystäväni jollemme tapaa vuoteen".

Siksipä en enää viitsisi edes yrittää hankkia niitä ystäviä, nyt ei voimat riitä. Toisaalta turhaa kai se on, koska yli nelikymppiseksi ei ole kaveruuttani haikailtu, vaikka ihmisiä on kohdattu ja toimeen tultu.

Minä olen se hajuton ja mauton seinäruusu, tylsä vaikka joskus ihmisiä pyrin hauskuuttamaan.

Ymmärrän hyvin ap:tä, itsekin on joku kaveruus varmaan jäänyt se yksi yhteydenotto ottamatta, eikä toinenkaan ole toista kertaa yrittänyt. Siis kaveruushan näyttää vaativan sen pallottelun että "nyt on sun vuoro ja sit taas mun vuoro soittaa".

Puhelin on itsellenikin hankala väline -en saa virallisiakaan asioita sillä hoidettua, ja varmaankin pelkään vähän vastata itsekin jo nykyisin, kun puhelin soi kerran 5 vuoteen, ja arjessani en harjoittele puhumista.

Toki ap:llä on vanhemmat, kyllä sekin on hyvä sosiaalinen kontakti. 

t. se kaveriton nainen

Vierailija
50/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No vittuako sitten olet tässä keskustelussa? En minäkään ole keskusteluissa, jotka minua ärsyttää. Eikös sekin ole vastavuoroisuutta, että ymmärretään sitäkin jos toinen tahtoo olla välillä omissa oloissaan? Ap.

[/quote]

Kyllä on vastavuoroisuutta, mutta ei se silloin toimi jos toinen ottaa enemmän kuin antaa. Niinkuin sinä. Oikeesti lopeta se vinkuminen tilanteesta jolle et tunnu haluavan tehdä mitään. Ystävyys- ja kaverisuhteet toimii tietyllä tavalla, se nyt vaan on fakta. Sitä ei muuta se, et kun sä haluut, vaan sun tarvis itsekin tehdä jotain sen asian eteen.

Vierailija
51/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vastavuoroisuutta, mutta ei se silloin toimi jos toinen ottaa enemmän kuin antaa. Niinkuin sinä. Oikeesti lopeta se vinkuminen tilanteesta jolle et tunnu haluavan tehdä mitään. Ystävyys- ja kaverisuhteet toimii tietyllä tavalla, se nyt vaan on fakta. Sitä ei muuta se, et kun sä haluut, vaan sun tarvis itsekin tehdä jotain sen asian eteen.

En minä mitään vingu. Ihan omaa syytänihän se on, että lopetan sen yhteyden pitämisen. Halusin vain herättää keskustelua kaverittomuudesta, koska tiedän etten ole kuitenkaan ainoa, joka toimii noin. Mistä muuten päättelet etten halua tehdä tilanteelle mitään? Olen nykyään huomattavasti helpommin tavoitettavissa puhelimitse kuin silloin 5v sitten, eli sille asialle olen tehnytkin jotain. En tosin tiedä mitä sitten tapahtuu jos se puhelin alkaisi taas soimaan useasti päivässä.

En vain koskaan ole ollut mikään maailman sosiaalisin tyyppi ja se on se ongelma miksi en osaa niitä kavereita hankkia, lähestyä naisia tai edes tervehtiä aina tuttuja. Olen kyllä pakottanut itseni tervehtimään tuttuja ja joskus jopa mennyt mukaan jos joku porukka on ollut pelaamassa jalkapalloa. Vaikeaa se itsensä esiin tuominen on toki ollut, mutta ei se kuitenkaan ole kuin silmänräpäys elämästä jos sanoo "terve" tai "pääseekö mukaan?". Naisia en osaa ja uskalla lähestyä, mutta en pidä sitä vielä niin tärkeänä kun monilla naisista on kuitenkin ne sekoiluvuodet menossa. Ap.

Vierailija
52/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:21"]

[/quote]

En voi sille mitään että tällaisen kirjoittajasta tulee mieleen aika nuori ihminen. En tiedä onko ruuhkavuosiaan elävillä ihmisillä niin aikaa kavereiden tapaamiseen. En usko että vanhemmillani ja heidän vanhemmillaan oli keski-iässä kovinkaan paljon ystäviä joille täytyi löytyä sitä aikaa silloin kun he tarvitsivat.

Nykynuoriso tuntuu kasvavan ihan erilaiseen kaverikulttuuriin, alle kolmikymppiset notkuvat jatkuvasti kaverin kämpillä?

t. kaveriton nainen, kalkkis

Vierailija
53/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap sen verran raskassoutuiselta henkilöltä, että en ihmettele vaikka viettäisit elämäsi ilman kavereita ja naista. Tämä ei siis ole vittuilua, vaan toteamus tässä ketjussa ilmi tulleen ulosantisi perusteella. Satunnaista seuraa ihmisistä saat menemällä ihmisten ilmoille. Kaveruus sitten taas on vastavuoroisuutta, ja ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan, sekä haluavat olla tekemisissä toistensa kanssa. Näin ollen kanssakäymisissä toistensa kanssa olevista ihmisistä tulee automaattisesti kavereita. Sinulla tuntuu olevan koko kuvio väärinpäin. Eli pitäisi olla kavereita, että voisit heidän kanssaan välillä olla tekemisissä. Normaalisti ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa ja heistä tulee näin ollen kavereita. Tajusitko? Siis tuo vastavuoroinen kanssakäyminen on syy kaveruudelle, ei kaveruuden seuraus.

Vierailija
54/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle kotona asumisellekin vois ehkä tehdä jotain.. Ja työttömyydelle. Eläisit niinkuin aikuinen. Sieltä töistä vois vaikka löytyykin niitä kavereita, jos vaan oot valmis muuttaan käytöstäs.

Vierailija
55/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:42"]

Vaikutat ap sen verran raskassoutuiselta henkilöltä, että en ihmettele vaikka viettäisit elämäsi ilman kavereita ja naista. Tämä ei siis ole vittuilua, vaan toteamus tässä ketjussa ilmi tulleen ulosantisi perusteella. Satunnaista seuraa ihmisistä saat menemällä ihmisten ilmoille. Kaveruus sitten taas on vastavuoroisuutta, ja ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan, sekä haluavat olla tekemisissä toistensa kanssa. Näin ollen kanssakäymisissä toistensa kanssa olevista ihmisistä tulee automaattisesti kavereita. Sinulla tuntuu olevan koko kuvio väärinpäin. Eli pitäisi olla kavereita, että voisit heidän kanssaan välillä olla tekemisissä. Normaalisti ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa ja heistä tulee näin ollen kavereita. Tajusitko? Siis tuo vastavuoroinen kanssakäyminen on syy kaveruudelle, ei kaveruuden seuraus.

[/quote]

En vaan pysty olemaan 24/7 samojen ihmisten kanssa. Alkaa ne naamat vituttaa siihen malliin, että menee kaveruus jo siinäkin. Yhden kaverini kanssa toki olimme yli 10v melkein päivittäin tekemisissä, tapeltiin jatkuvasti ja kuitenkin sitten aina sovittiin. Minulle se VÄLILLÄ tarkoittaa sitä, että näkisi niitä kavereita sen 1-2 kertaa viikossa ja muuten sitten tarvittaessa pitäisi yhteyttä viestein. Se olisi minulle se paras tilanne.

Kyllä minäkin olen kavereideni elämästä kiinnostunut ja haluan olla heidän kanssaan tekemisissä, mutta en jatkuvasti. Minusta vaan on parempi pitää pientä etäisyyttä kuin tapella sen vuoksi, että sen toisen tekemiset ja jutut alkaa pidemmän päälle ärsyttää. Samalla varmasti olisi niille kavereillenikin helpotus kun pääsisi minusta eroon.

Pidän kyllä hyvin mahdollisena sitä, että naista en elämääni saa, mutta en pidä sitä lopulta niin hirveänä menetyksenäkään, koska olen siihen jo jotenkin osannut varautua. Ap.

Vierailija
56/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:51"]

Tuolle kotona asumisellekin vois ehkä tehdä jotain.. Ja työttömyydelle. Eläisit niinkuin aikuinen. Sieltä töistä vois vaikka löytyykin niitä kavereita, jos vaan oot valmis muuttaan käytöstäs.

[/quote]

Olen päättänyt sen, että kun saan töitä niin sitten muutan pois kotoa. Kyllä minä töitä etsin, mutta ei niitä niin helposti löydä. Täällä muutkin ikäiseni sitäpaitsi asuvat vielä vanhemmillaan ja ovat työttömiä, eli en edes ole mikään hirvittävä luuserikummajainen täällä. Ap.

Vierailija
57/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:54"]

[/quote]

Olen päättänyt sen, että kun saan töitä niin sitten muutan pois kotoa. Kyllä minä töitä etsin, mutta ei niitä niin helposti löydä. Täällä muutkin ikäiseni sitäpaitsi asuvat vielä vanhemmillaan ja ovat työttömiä, eli en edes ole mikään hirvittävä luuserikummajainen täällä. Ap.

[/quote]

Selityksiä, selityksiä..

Vierailija
58/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

Selityksiä, selityksiä..

[/quote]

Sovitaan vaikka sitten niin jos se päiväsi pelastaa. Et kyllä vaikuta kovin aikuiselta muuten sinäkään. Ap.

Vierailija
59/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei hitto oikeasti.. Sä olet ehdollistanut jokaisen elämänalueen. "Sitku, sitku..". Saat töitä=muutat kotoa, olisi kavereita=olisit heidän kanssaan tekemisissä. Jos oikeasti haluat tehdä asioille jotain, niin pistä toimeksi. Muuta vaikka uudelle paikkakunnalle, ja etsi sieltä töitä ja kavereita. Ei sinua mikään vissiin pidättelekään, vai? Ei asuntoa, ei naista, ei kavereita, ei töitä.. Noniin eli pääset aloittamaan ns. puhtaalta pöydältä. Olen nähnyt tyylisiäsi tapauksia, ja he kyllä ovat naisettomiksi ja kaverittomiksi, sekä työttömiksi peräkammarin pojiksi jääneet. Päälle tulevat usein vielä mielenterveys ja päihdeongelmat. Mitä sä odotat???

Vierailija
60/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]

Ei hitto oikeasti.. Sä olet ehdollistanut jokaisen elämänalueen. "Sitku, sitku..". Saat töitä=muutat kotoa, olisi kavereita=olisit heidän kanssaan tekemisissä. Jos oikeasti haluat tehdä asioille jotain, niin pistä toimeksi. Muuta vaikka uudelle paikkakunnalle, ja etsi sieltä töitä ja kavereita. Ei sinua mikään vissiin pidättelekään, vai? Ei asuntoa, ei naista, ei kavereita, ei töitä.. Noniin eli pääset aloittamaan ns. puhtaalta pöydältä. Olen nähnyt tyylisiäsi tapauksia, ja he kyllä ovat naisettomiksi ja kaverittomiksi, sekä työttömiksi peräkammarin pojiksi jääneet. Päälle tulevat usein vielä mielenterveys ja päihdeongelmat. Mitä sä odotat???

[/quote]

Odotan mielenterveys- ja päihdeongelmia. Sitten minulla on kaikki mitä tarvitsen. Ap.