Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä asuu kerrrostalo kolmiossa jossa 2 vessaa (wc ja kylpyhuone/wc), miksi tämä on niin harvinaista? 2 vessaa palvelisi asukasmukavuutta

Vierailija
12.04.2026 |

Jos on vaikka 2 aikuista ja 2 lasta, toinen lapsi teini joka jää vessaan kaunistautumaan ja toisella vanhemmalla suolistosairaus. 

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin wc kylppärissä ja lisäksi toinen wc. 

Vierailija
2/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaks aikuista jotka perustaa perheen ja toinen tietää oman suolistosairauden,niin osaa miettiä asumismuotoa ja muuttaa sen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän pojan pitää välttämättä kaunistautua just siellä VESSASSA eikä esim. omassa huoneessaan tai eteisen peilin edessä?

Vierailija
4/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei syöty niin paljon, ja perheelle riitti yksikin vessa. Ja riittää kyllä vieläkin. Ne ovat aika kalliita tiloja, mutta tietysti uusissa taloissa voi olla vaikka 8 vessaa.

Vierailija
5/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaks aikuista jotka perustaa perheen ja toinen tietää oman suolistosairauden,niin osaa miettiä asumismuotoa ja muuttaa sen mukaan. 

Ei välttämättä jos suolistosairautta ei vielä ole! Elämäntilanne voi muuttua rajustikin.

Vierailija
6/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meilläkin wc kylppärissä ja lisäksi toinen wc. 

Meillä on WC joka huoneessa ja keittiössä 2.

Vierailija
7/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä jos suolistosairautta ei vielä ole! Elämäntilanne voi muuttua rajustikin.

Aaaaarrrgghh! Voiko suolistosairaus alkaa yhdessä yössä?

Vierailija
8/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mulla on ärtyvä suoli ja kiva istua ripulilla kun oven takaa kuuluu "kusettaa!"kahvaa revitään ja ovea potkitaan. Mutta kun kunnan vuokrataloissa 2 wc:tä on harvinaisuus 3h keittiö asunnoissa.

Vierailija
9/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi erillistä vessaa ja erillinen kylpyhuone jossa ei siis pyttyä ole. Vastenmielinen ajatus että paskominen ja peseytyminen tapahtuu samassa tilassa. M43

Vierailija
10/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän pojan pitää välttämättä kaunistautua just siellä VESSASSA eikä esim. omassa huoneessaan tai eteisen peilin edessä?

Kosmetiikkaa ei kannata säilyttää kosteissa tiloissa.

Vierailija
11/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voiki. Mut sit voi teinille hommata omaan huoneeseen kaunistautumis pöydän niin ei vessassa sitä tee.

Vierailija
12/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mulla on ärtyvä suoli ja kiva istua ripulilla kun oven takaa kuuluu "kusettaa!"kahvaa revitään ja ovea potkitaan. Mutta kun kunnan vuokrataloissa 2 wc:tä on harvinaisuus 3h keittiö asunnoissa.

Kivat käytöstavat sun asuinkumppaneilla.

Vierailija
13/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi erillistä vessaa ja erillinen kylpyhuone jossa ei siis pyttyä ole. Vastenmielinen ajatus että paskominen ja peseytyminen tapahtuu samassa tilassa. M43

Etkö siis peseydy ulostamisen jälkeen? Ällöttävää!

Vierailija
14/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaaarrrgghh! Voiko suolistosairaus alkaa yhdessä yössä?

Ei tietenkään yhdessä yössä. Mutta yhdessä vuodessa? Kyllä.

Vierailija
15/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans nusaseminen ja nukkuminen samassa sängyssä on vastenmielinen ajatus. T. Vaimo 43

Vierailija
16/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on nuo teinipojat 15v ja 13v joilla on kupla otsassa just silloin,kun mulla on kolmen tunnin ripulisessio menossa.

Mies nyt sentään tajuaa olla raivoamatta.

Vierailija
17/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko jossain laitoksessa vai mitkä sekopäät muka tulevat repimään ja potkimaan vessan ovea?

Vierailija
18/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi vessaa ja onhan se ollut mukavampi kun on toinenkin huussi jos toinen sattuu olemaan varattu ja tuleekin kiire asioilleen...

Vierailija
19/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on nuo teinipojat 15v ja 13v joilla on kupla otsassa just silloin,kun mulla on kolmen tunnin ripulisessio menossa.

Miksi et ole kasvattanut lapsiasi kunnolla? Ei tuollainen ole normaalia käytöstä.

Vierailija
20/60 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet pojat voivat pissiä vaikka kukkavaasiin jos niin kova hätä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi