Kyselkää kaverittomalta mieheltä
Kommentit (68)
Miksi sulla ei ole kavereita? Perhe sentään on?
Enpä nyt tiedä mitä kysyisi.
t. kaveriton nainen
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:42"]
Harrastatko mitään?
[/quote]
Kyllä, mutta ei niissä juuri kavereita saa. Ap.
Miksi et hanki kavereita? Etkö tarvitse sellaisia?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:42"]
Miksi sulla ei ole kavereita? Perhe sentään on?
[/quote]
En osaa ylläpitää kaveruutta. On minulla perhe, mutta itse en ole perhettä perustanut. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:43"]Enpä nyt tiedä mitä kysyisi.
t. kaveriton nainen
[/quote]Alatko mun kaveriksi? T. AP
Onko sulla ikinä ollut kavereita vai oletko mokaillut niin että sut on tiputettu porukasta?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:44"]
[/quote]
En osaa hankkia kavereita, enkä myöskään ylläpitää sitä kaveruutta. Kaikki tarvitsevat kavereita jollain tasolla. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:46"]
Onko sulla ikinä ollut kavereita vai oletko mokaillut niin että sut on tiputettu porukasta?
[/quote]
On ollut kavereita, mutta en vain saa niitä kestämään. Itsessäni se suurin syy on, koska lopetan yhteydenpidon niihin kavereihin. Ap.
[/quote]
En osaa hankkia kavereita, enkä myöskään ylläpitää sitä kaveruutta. Kaikki tarvitsevat kavereita jollain tasolla. Ap.
[/quote]
Miten tämä kyvyttömys ilmenee? Mistä joku ulkopuolinen tarkkailija huomaisi, että ahaa, tuo mies ei osaa pitää yllä kaverisuhteita?
Onko sulla sisaruksia tai muita sukulaisia, joiden kanssa vietät joskus aikaa? (Mäkin olen kaveriton, mutta pari sisarusta on. En kyllä osaa heihinkään pitää kovin aktiivisesti yhteyttä.)
Onks runescape kova juttu?
[/quote]
Oli joskus 10v sitten. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:49"]
[/quote]
[/quote]
Miten tämä kyvyttömys ilmenee? Mistä joku ulkopuolinen tarkkailija huomaisi, että ahaa, tuo mies ei osaa pitää yllä kaverisuhteita?
[/quote]
Ei sitä ulkopuolinen huomaakaan. Jostain syystä en vain enää vastaa kavereideni soittoihin, viesteihin tai lähde heidän kanssaan mihinkään. Lopetan itse sen kaverisuhteen siihen kun en vastaile ja kaverit sitten lopulta kyllästyvät kyselemään mihinkään kun tietävät, että en lähde tai vastaa mitään. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:51"]
Onks runescape kova juttu?
[/quote]
Oli joskus 10v sitten. Ap.
[/quote]
No se selittää. Tiedän kaverittoman 25 vuotiaan miehen, joka edelleen hakkaa runescapea. Nolouden nolous.. Kyseinen peli aiheuttaa näköjään jotain perustavanlaatuisia ongelmia aivotoiminnassa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei sitä ulkopuolinen huomaakaan. Jostain syystä en vain enää vastaa kavereideni soittoihin, viesteihin tai lähde heidän kanssaan mihinkään. Lopetan itse sen kaverisuhteen siihen kun en vastaile ja kaverit sitten lopulta kyllästyvät kyselemään mihinkään kun tietävät, että en lähde tai vastaa mitään. Ap.
[/quote]
Miksi teet noin?
Oletko harkinnut muuttavasi käytöstäsi?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:50"]
Onko sulla sisaruksia tai muita sukulaisia, joiden kanssa vietät joskus aikaa? (Mäkin olen kaveriton, mutta pari sisarusta on. En kyllä osaa heihinkään pitää kovin aktiivisesti yhteyttä.)
[/quote]
Kyllä minä läheisimpien sukulaisten kanssa vietän aikaa välillä. En kuitenkaan laske heitä kavereiksi kun ovat sukulaisia. Ap.
[/quote]
Mistä niitä hankitaan ja miten se tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:43"]
Enpä nyt tiedä mitä kysyisi.
t. kaveriton nainen
[/quote]