Kyselkää kaverittomalta mieheltä
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:44"]
Miksi et hanki kavereita? Etkö tarvitse sellaisia?
[/quote]
En osaa hankkia kavereita, enkä myöskään ylläpitää sitä kaveruutta. Kaikki tarvitsevat kavereita jollain tasolla. Ap.
[/quote]
Miten tämä kyvyttömys ilmenee? Mistä joku ulkopuolinen tarkkailija huomaisi, että ahaa, tuo mies ei osaa pitää yllä kaverisuhteita?
[/quote]
Ei sitä ulkopuolinen huomaakaan. Jostain syystä en vain enää vastaa kavereideni soittoihin, viesteihin tai lähde heidän kanssaan mihinkään. Lopetan itse sen kaverisuhteen siihen kun en vastaile ja kaverit sitten lopulta kyllästyvät kyselemään mihinkään kun tietävät, että en lähde tai vastaa mitään. Ap.
[/quote]
Miksi teet noin?
Oletko harkinnut muuttavasi käytöstäsi?
[/quote]
Eli et osaa esimerkiksi laittaa tekstaria ja ehdotta kaljalle menoa tai muuta sellaista?
Puhelimeen en vastaa, koska vihaan koko laitetta. Itse en taas osaa tyrkyttää seuraani ja pyytää mukaan johonkin. Eli kun kaverit eivät enää soittele niin sitten peli on menetetty.
Olen jollain tasolla harkinnut muuttavani käytöstäni, mutta en tiedä miten tuo nyt sitten lopulta onnistuisi. Ap.
[/quote]
Teet niinkuin minä, olen valinnut kavereiksi vain naisia, ja nimenomaan kavereiksi, seura ja keskustelun aiheet yleensä on parempia, olen naimisissa, vaimo välillä ihmettelee, mutta harvan miehen kanssa ajatusmaailma on samanhenkinen ja ( ne jotka väittävät ettei mies ja nainen voi olla kavereita puhuvat höpöjä )
Hui, aikamoinen kaveri olet... Haluat kavereita, mutta et halua olla kaveri. Et halua pitää yhteyttä ihmisiin, mutta itket täällä kaverittomuuttasi. Mitä oikeasti haluat? Mitä haluaisit kaverilta tai kavereilta? Minkälaisia vaatimuksia sinulla on kavereille? Oletko töissä ja jos olet, niin pärjäätkö työkavereiden kanssa vai oletko ihan erakko? Kuinka kauan kaverittomuus on sinua mietityttänyt?
En ymmärrä kaverittomuutta ja sitä, että ihmisellä ei ole ystäviä. Sellainen ihminen on jotenkin hyvin epäilyttävä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:04"]
Hui, aikamoinen kaveri olet... Haluat kavereita, mutta et halua olla kaveri. Et halua pitää yhteyttä ihmisiin, mutta itket täällä kaverittomuuttasi. Mitä oikeasti haluat? Mitä haluaisit kaverilta tai kavereilta? Minkälaisia vaatimuksia sinulla on kavereille? Oletko töissä ja jos olet, niin pärjäätkö työkavereiden kanssa vai oletko ihan erakko? Kuinka kauan kaverittomuus on sinua mietityttänyt?
En ymmärrä kaverittomuutta ja sitä, että ihmisellä ei ole ystäviä. Sellainen ihminen on jotenkin hyvin epäilyttävä.
[/quote]
Itken kaverittomuuttani? Aha.
Minulla on välillä sellaisia jaksoja, että haluan olla ihan rauhassa ja yksin, koska silloin saa helpoiten rentouduttua ja ladattua akkuja. Viesteihin yleensä vastaan ja jos jossain olen kavereiden kanssa niin olen ihan normaalisti mukana. Puhelimeen en vain jostain syystä tykkää vastata. Yleensä minua pyydellään silloin vaikka minne kun minulla on erakkojakso päällä.
Minun on myös hankala hankkia kavereita jos minulla ei satu olemaan mukanani jotain tuttua kaveria, joka on henkisenä tukena siinä. Yksin jos joudun tilanteeseen jossa joudun juttelemaan tuntemattomille niin olen ihan pihalla. Myöskin vanhempien ihmisten kanssa keskusteleminen on vaikeaa. En ole töissä tällä hetkellä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:54"]
Teet niinkuin minä, olen valinnut kavereiksi vain naisia, ja nimenomaan kavereiksi, seura ja keskustelun aiheet yleensä on parempia, olen naimisissa, vaimo välillä ihmettelee, mutta harvan miehen kanssa ajatusmaailma on samanhenkinen ja ( ne jotka väittävät ettei mies ja nainen voi olla kavereita puhuvat höpöjä )
[/quote]
Minulla taas ei ole mitään yhteistä naisten kanssa. En edes tapaa naisia oikein missään siten, että heidän kanssaan enemmälti juttelisin. Naiset lähinnä ärsyttävät minua, johtunee tosin siitä, että ikäiseni naiset ovat vielä niin nuoria. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Itken kaverittomuuttani? Aha.
Minulla on välillä sellaisia jaksoja, että haluan olla ihan rauhassa ja yksin, koska silloin saa helpoiten rentouduttua ja ladattua akkuja. Viesteihin yleensä vastaan ja jos jossain olen kavereiden kanssa niin olen ihan normaalisti mukana. Puhelimeen en vain jostain syystä tykkää vastata. Yleensä minua pyydellään silloin vaikka minne kun minulla on erakkojakso päällä.
Minun on myös hankala hankkia kavereita jos minulla ei satu olemaan mukanani jotain tuttua kaveria, joka on henkisenä tukena siinä. Yksin jos joudun tilanteeseen jossa joudun juttelemaan tuntemattomille niin olen ihan pihalla. Myöskin vanhempien ihmisten kanssa keskusteleminen on vaikeaa. En ole töissä tällä hetkellä. Ap.
[/quote]
Ehkä kannattaa sitten tyytyä olemaan vaan yksin. Älä ainakaan muiden elämää vaikeuta touhuillas ja ailahteluillas. Kuulostat vaikealta ihmiseltä.
EI minullakaan juuri ole kavereita. En kaipaa sellaisia. Olen yltiösosiaalisessa ammatissa, joten kun tulen kotiin, en todellakaan jaksa kahvitella kavereiden kanssa. Perhe on ja sukulaisia, mutta tavallaan nautin erakkoelämästä kotonani.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:43"]Enpä nyt tiedä mitä kysyisi. t. kaveriton nainen [/quote]Alatko mun kaveriksi? T. AP
[/quote]
Juu ilman muuta ja muuta ilman
kaveriton
Masentunut mieheni oli tälläinen. Oli. Teki itsemurhan lopulta.
Mitä ihmettä kavereilla tekisit, jos et mihinkään ole kiinnostunut lähtemään, tai edes vastaamaan puhelimeen? Ehkä olet vain erakkoluonne. Ei ne kaverit ole mikään pakko, jos niiden kanssa ei halua olla edes tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:29"]
Mitä ihmettä kavereilla tekisit, jos et mihinkään ole kiinnostunut lähtemään, tai edes vastaamaan puhelimeen? Ehkä olet vain erakkoluonne. Ei ne kaverit ole mikään pakko, jos niiden kanssa ei halua olla edes tekemisissä.
[/quote]
No olisihan se ihan mukava VÄLILLÄ olla kavereidenkin kanssa. Kaveriton mies harvemmin naisillekaan kelpaa. Kuten aiemmin sanoin niin viestiin yleensä vastaan, mutta soittoon en. Nykyään kyllä lähtisin ihan mielelläni tekemäänkin jotain kun olen ollut vähän yli viisi vuotta yksin. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:25"]
Masentunut mieheni oli tälläinen. Oli. Teki itsemurhan lopulta.
[/quote]
No sehän se on varmasti sitten minunkin kohtaloni. Ap.
[/quote]
En osaa hankkia kavereita, enkä myöskään ylläpitää sitä kaveruutta. Kaikki tarvitsevat kavereita jollain tasolla. Ap.
[/quote]
Olen tästä eri mieltä. Minä olen täysin tyytyväinen ilman ainuttakaan kaveria. En ole tavannut ketään ihmistä töiden ulkopuolella kevään -09 jälkeen. Olen yksin, mutten tunne yksinäisyyttä.
T: Toinen kaveriton kaveri.
Kuinka vanha olet? Miten saat päiväsi kulumaan jos et ole edes töissä? Minkälainen koulutus sinulla on? Jos sinulla olisi kaveri niin mitä tekisit hänen kanssaan? Haluaisitko johonkin harrastukseen kaverin? Luetko kirjoja? Katsotko telkkaria? Minkälaisessa asunnossa asut?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:42"]
[/quote]
[/quote]
Olen tästä eri mieltä. Minä olen täysin tyytyväinen ilman ainuttakaan kaveria. En ole tavannut ketään ihmistä töiden ulkopuolella kevään -09 jälkeen. Olen yksin, mutten tunne yksinäisyyttä.
[/quote]
Kuitenkin sinulla on työkavereita. Monestihan erakoillakin on koira tai kissa kaverina. Uskon, että kukaan ei voi elää täysin yksin koko elämäänsä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Ehkä teillä on niitä pään sisällä olevia mielikuvituskavereita ja ette tarvitse oikeita ihmisiä kavereiksenne. Onko teillä pitkiä keskusteluita näiden kamujen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:44"]
Kuinka vanha olet? Miten saat päiväsi kulumaan jos et ole edes töissä? Minkälainen koulutus sinulla on? Jos sinulla olisi kaveri niin mitä tekisit hänen kanssaan? Haluaisitko johonkin harrastukseen kaverin? Luetko kirjoja? Katsotko telkkaria? Minkälaisessa asunnossa asut?
[/quote]
Vähän päälle 20. Tietokoneella, telkkaria katsellen ja harrastuksien parissa. Amis. Harrastaisin, juttelisin asioista ja viettäisin vaan aikaa. Kyllä. En. Kyllä. Asun vanhempieni kanssa. Ap.
Katseletko mielelläsi toisten miesten sukupuolielimiä?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:49"]
[/quote]
[/quote]
Miten tämä kyvyttömys ilmenee? Mistä joku ulkopuolinen tarkkailija huomaisi, että ahaa, tuo mies ei osaa pitää yllä kaverisuhteita?
[/quote]
Ei sitä ulkopuolinen huomaakaan. Jostain syystä en vain enää vastaa kavereideni soittoihin, viesteihin tai lähde heidän kanssaan mihinkään. Lopetan itse sen kaverisuhteen siihen kun en vastaile ja kaverit sitten lopulta kyllästyvät kyselemään mihinkään kun tietävät, että en lähde tai vastaa mitään. Ap.
[/quote]
Miksi teet noin?
Oletko harkinnut muuttavasi käytöstäsi?
[/quote]
Puhelimeen en vastaa, koska vihaan koko laitetta. Itse en taas osaa tyrkyttää seuraani ja pyytää mukaan johonkin. Eli kun kaverit eivät enää soittele niin sitten peli on menetetty.
Olen jollain tasolla harkinnut muuttavani käytöstäni, mutta en tiedä miten tuo nyt sitten lopulta onnistuisi. Ap.