Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselkää kaverittomalta mieheltä

Vierailija
09.01.2015 |

Kavereita on pyöreät 0

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pari ensimmäistä sivua sinua vastaan, alapeukutin ja pistin tylsiä kysymyksiä, mutta jotenkin jossakin kohdassa teit jonkunlaisen vaikutuksen minuun ja nyt olen puolellasi. Olet aika hyvä kirjoittamaan, joten sinuna käyttäisin sitä osaamista kavereiden etsimiseen ja kaveruuden ylläpitämiseen. Olet vielä nuori ja ikäisesi nuoret saattavat usein olla todella typeryksiä, mutta tottakai fiksujakin joukkoon mahtuu. Älä provosoidu muiden kettuilusta tai muustakaan vaan pidä fiksu linja jos vaan pystyt. Huolehdi itsestäsi ja älä erakoidu.

Vierailija
62/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:12"]

kun pari ensimmäistä sivua sinua vastaan, alapeukutin ja pistin tylsiä kysymyksiä, mutta jotenkin jossakin kohdassa teit jonkunlaisen vaikutuksen minuun ja nyt olen puolellasi. Olet aika hyvä kirjoittamaan, joten sinuna käyttäisin sitä osaamista kavereiden etsimiseen ja kaveruuden ylläpitämiseen. Olet vielä nuori ja ikäisesi nuoret saattavat usein olla todella typeryksiä, mutta tottakai fiksujakin joukkoon mahtuu. Älä provosoidu muiden kettuilusta tai muustakaan vaan pidä fiksu linja jos vaan pystyt. Huolehdi itsestäsi ja älä erakoidu.

[/quote]

Kiitos kommentista! Mukavaa kun kerrankin joku ei syyllistä. Netissä olenkin kyllä naisille viestejä laittanut ihan kaverimielessä, mutta tietäähän sen, että heitä lähestytään paljon ja he pitävät jokaista viestiä iskuyrityksenä. Miehiä en viitsi netissä edes häiritä kun tiedän miksi he siellä ovat. En minä ihan täysin ole erakoitumassakaan. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 17:54"]

Teet niinkuin minä, olen valinnut kavereiksi vain naisia, ja nimenomaan kavereiksi, seura ja keskustelun aiheet yleensä on parempia, olen naimisissa, vaimo välillä ihmettelee, mutta harvan miehen kanssa ajatusmaailma on samanhenkinen ja ( ne jotka väittävät ettei mies ja nainen voi olla kavereita puhuvat höpöjä )

[/quote]

Minulla taas ei ole mitään yhteistä naisten kanssa. En edes tapaa naisia oikein missään siten, että heidän kanssaan enemmälti juttelisin. Naiset lähinnä ärsyttävät minua, johtunee tosin siitä, että ikäiseni naiset ovat vielä niin nuoria. Ap.

[/quote]

Luin ketjun loppuun, ja neuvoni on pikkuisen väärä, kun en olettanut sinun olevan noin nuori. Kirjoitat millainen olet ja laitat kaverihaun vaikka suomi 24n ja katsot mitä saat, voi olla että törmäät toiseen samanlaiseen ja ilmoituksen voi laittaa myös ilman kuvaa, jos teksti on hyvin kirjoitettu.

Vierailija
64/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:22"]

[/quote]

Kiitos kommentista! Mukavaa kun kerrankin joku ei syyllistä. Netissä olenkin kyllä naisille viestejä laittanut ihan kaverimielessä, mutta tietäähän sen, että heitä lähestytään paljon ja he pitävät jokaista viestiä iskuyrityksenä. Miehiä en viitsi netissä edes häiritä kun tiedän miksi he siellä ovat. En minä ihan täysin ole erakoitumassakaan. Ap.

[/quote]Kuulostaa hyvältä, jatka samaan malliin ja ole juuri sellainen kuin haluat olla. Anna kuulua itsestäsi, laita vaikka joku nimimerkki millä sinut tunnistaa. :)

Vierailija
65/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun loppuun, ja neuvoni on pikkuisen väärä, kun en olettanut sinun olevan noin nuori. Kirjoitat millainen olet ja laitat kaverihaun vaikka suomi 24n ja katsot mitä saat, voi olla että törmäät toiseen samanlaiseen ja ilmoituksen voi laittaa myös ilman kuvaa, jos teksti on hyvin kirjoitettu.

Tein suoli24:ään kaverihaun. Toivottavasti edes joku alkaisi viestittelemään kanssani. Ap.

Vierailija
66/68 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 20:22"]

[/quote]

[/quote]Kuulostaa hyvältä, jatka samaan malliin ja ole juuri sellainen kuin haluat olla. Anna kuulua itsestäsi, laita vaikka joku nimimerkki millä sinut tunnistaa. :)

[/quote]

Päivittelen tähän keskusteluun sitten kuulumisiani jos jotain tarvetta on :) Ap.

Vierailija
67/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 16:43"]

Enpä nyt tiedä mitä kysyisi.

t. kaveriton nainen

[/quote]

Vierailija
68/68 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa kavereilla tekee? Ei minullakkaan ole kuin korkeintaan työkavereita.