Te naiset, jotka kuvaatte Toriin yms. vaatteita päällänne
Haittaako teitä, että kuvianne julkaistaan muualla netissä? Ylilaudalla tmv.
Jos kuvaatte myytäväksi vaikkapa trikoot tai topin päällänne ja sitten joku perverssi tallentaa kuvat ja levittää ne keskustelupalstoille.
Olen siis nähnyt tällaista toimintaa, ja yrittänyt joskus noita ilmiantaa, kun itse en ainakaan tykkäisi olla kohteena.
Kommentit (14)
Minkä kuvan nettiin laittaa, sitä voi olla mahdoton saada sieltä pois. Kannattaa miettiä.
Oon joskus kuvannut vaatteita päällä, ja sen ainakin tiennyt, että miehet saattaa katsella niitä naisten vaateosastoja.
Mutta sitä en aina ajatellut, että jotku ihan_päivittäin tarkkailee naisten osastoa ja kaappaa noita kuvia.
Tuohon miesten "rinkirunkkaus"- ryhmään törmäsin vasta. Palstalle jaetaan tosiaan naisten myyntikuvia arvosteltavaksi. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan näytä niissä kuvissa kaulasta ylöspäin tai muutoin tunnistettavasti?
Niinkö.
Nuo samaiset miehet ostaa noilta naisilta, jos ei vaatteita, niin jotain muuta tavaraa saadakseen tietää henkilöllisyyden, tai vain päästäkseen naisen kanssa kontaktiin.
Mitä mieltä jos oma miehenne tekisi noin? Tiedän, että jotku noista kuvien levittäjistä on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Azu 🤢
Azu on oksettava perverssi, mutta ylläpidon suojeluksessa. tissi- ja pyllykuvat pitää palstaa hengissä.
Haluaisitteko tietää jos kuvianne on jossain? Mietin ottaisinko näihin naisiin yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitteko tietää jos kuvianne on jossain? Mietin ottaisinko näihin naisiin yhteyttä
Ota ihmeessä, saavat vietyä asian poliisin tietoon.
Itse jättäisin näiltä vartalonesittelijöiltä ostamatta. Oikeasti ostajana en tee mitään sillä lisätiedolla, miten trikoot istuu myyjälle.
Vierailija kirjoitti:
Itse jättäisin näiltä vartalonesittelijöiltä ostamatta. Oikeasti ostajana en tee mitään sillä lisätiedolla, miten trikoot istuu myyjälle.
Minä en osaa kuvitella miltä vaate näyttää päällä, joten sovituskuva olisi iso plussa, vaikka tietysti myyjä ei ole kanssani identtinen kuten ei muutkaan mallit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaa kuvitella miltä vaate näyttää päällä, joten sovituskuva olisi iso plussa, vaikka tietysti myyjä ei ole kanssani identtinen kuten ei muutkaan mallit.
Niinpä, kyllä sovituskuva on joskus paikallaan, niin näkee miten vaate laskeutuu. Toki joissain tunnetuissa merkkivaatteissa voi olla turhaa kuvata päällä, kun mallikuvia löytyy verkkokaupoistakin.
Mutta saapa omat ilmoitukset enemmän katsojia ainakin, ja se voi edistää myyntiä. Koska ihmisiä kiinnostaa nähdä minkä näköinen myyjä on, niin naisetkin klikkailee sovituskuvia todennäköisemmin.
Vaikkakin tosiaan monet naisten myyntikuvien katselijoista onkin valitettavasti miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Azu 🤢
Azu on oksettava perverssi, mutta ylläpidon suojeluksessa. tissi- ja pyllykuvat pitää palstaa hengissä.
Mä myös oon joskus koittanut raportoida azua, mutta mitään ei tapahdu
Ei kai kukaan näytä niissä kuvissa kaulasta ylöspäin tai muutoin tunnistettavasti?