Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää haukkuko miehiä...

Vierailija
09.01.2015 |

älkää haukkuko miehiä jotka kattelee naisten persettä tai rintoja. Kyllä naisetkin kattelee miehien perseitä! Ja kattelee myös miehen koko kroppaa! :D en ikinä oo ymmärtänyt tota ku haukutaa toista jos hän kattelee vaa muuten vaan muita! :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta naiset enkä näe heitä seksuaalisina olentoina, paitsi jos olen erikseen saanut naiselta suostumuksen kiihottua hänestä. Siinä tapauksessa näen naisen seksuaalisena jumalattarena ja tätä palvontaa jatkuu niin kauan, ja vain niin kauan, kuin nainen antaa minulle luvan kiihottua hänestä seksuaalisesti. Miehet jotka näkevät naisen seksuaalisena kaiken aikaa, ovat seksistisiä sikoja.

Vierailija
2/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:13"]Minua ei kiinnosta naiset enkä näe heitä seksuaalisina olentoina, paitsi jos olen erikseen saanut naiselta suostumuksen kiihottua hänestä. Siinä tapauksessa näen naisen seksuaalisena jumalattarena ja tätä palvontaa jatkuu niin kauan, ja vain niin kauan, kuin nainen antaa minulle luvan kiihottua hänestä seksuaalisesti. Miehet jotka näkevät naisen seksuaalisena kaiken aikaa, ovat seksistisiä sikoja.
[/quote]

Naisen kirjoittamaa tekstiä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! 

-mies 29

Vierailija
4/4 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alapeukuttaa taas naiset jotka on katkeria asiasta...