Heräsin yöllä suht voimakkaaseen läpsäykseen kasvoilla. Asun yksin...
Tuntui siis heräämisen jälkeenkin vielä pientä kihelmöintiä iholla. Onko kukaan kokenut jotain vastaavaa? Onko Halloween tosiaan saanut henget liikkeelle vai tekeekö mielikuvitukseni tepposia ? Tuli aika spooky olo...
Kommentit (97)
Hiiri tai rotta hypännyt naamalle, tai jos sinulla on lemmikki?
Olen kokenut ja tuntemus aiheutui pahasta d-vitamiinin puutteesta.
Joskus kyljelläni nukkuessa havahduin siihen kun joku kouri takaapäin. Vähän aikaa esitin nukkuvaa miettien kuka voisi olla kyseessä ja lopulta huitaisin kyynärpäällä taaksepäin heräten. No eihän siellä ketään ollut. Hämmentyneenä jatkoin unia eikä tuota ole sen jälkeen tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei se ei ollut kissa tai koira? Kummatkin saattavat lyödä nukkuvaa ihmistä. Kokemusta on.
Ei ole kissaa eikä koiraakaan....
Mulla oli tuommoisia keskellä yötä heräämisiä väkivaltaisen suhteen jälkeen. Siis nukuin ihan rauhassa, sit herään siihen tunteeseen että joku ihan fyysisesti lyö poskelle ja poskea kuumottaa.
Onko sulla stressiä tai traumoja?
Näkyykö pientä raapejälkeä, kun puhuit kihelmöinnistä (jyrsijän kynnet)?
Vierailija kirjoitti:
Unissasi läpsäisit itse poskeasi.
Tää ehkä voi olla mahdollista, tosin en tuntenut herätessä kihelmöintiä kädessä vain poskessa. En yhtään myöskään muista. olisinko nähnyt jotain unta ennen heräämistä, mutta tosiaan tuntui aivan uskomattoman aidolta tuo läväys...
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyljelläni nukkuessa havahduin siihen kun joku kouri takaapäin. Vähän aikaa esitin nukkuvaa miettien kuka voisi olla kyseessä ja lopulta huitaisin kyynärpäällä taaksepäin heräten. No eihän siellä ketään ollut. Hämmentyneenä jatkoin unia eikä tuota ole sen jälkeen tapahtunut.
Incubus (jos olet nainen). Succubus (jos olet mies).
Kerran heräsin kun lämmin käsi laskeutui naamalle ja heräsin. Siinä se käsi oli ja pyristelin jotenkin sen pois. Tovin aikaa meni tajutessa että se oli oma puutunut ja tunnoton käsi. Huh
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus.
Tästä olen kuullut, mutta eikö unihalvaus pikemminkin kangista kropan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuommoisia keskellä yötä heräämisiä väkivaltaisen suhteen jälkeen. Siis nukuin ihan rauhassa, sit herään siihen tunteeseen että joku ihan fyysisesti lyö poskelle ja poskea kuumottaa.
Onko sulla stressiä tai traumoja?
Stressiä on kyllä, mutta ei mitään aikaisempaa väkivaltaan liittyviä traumoja.
Oletko tarkistuttanut varastoraudan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus.
Tästä olen kuullut, mutta eikö unihalvaus pikemminkin kangista kropan?
Lisäksi voi olla mm tuntoaistiin liittyviä hallusinaatioita. Tuossa kuvattu tuntemus että joku tarttuu nilkkaan: https://kotiliesi.fi/terveys/hyvinvointi/kammottavia-hallusinaatioita-t…
Vierailija kirjoitti:
Hiiri tai rotta hypännyt naamalle, tai jos sinulla on lemmikki?
Kerrostalo, ei pääse jyrsijät sisälle eikä lemmikkejä
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarkistuttanut varastoraudan?
On ok
Oletko varma, ettei se ei ollut kissa tai koira? Kummatkin saattavat lyödä nukkuvaa ihmistä. Kokemusta on.