Heräsin yöllä suht voimakkaaseen läpsäykseen kasvoilla. Asun yksin...
Tuntui siis heräämisen jälkeenkin vielä pientä kihelmöintiä iholla. Onko kukaan kokenut jotain vastaavaa? Onko Halloween tosiaan saanut henget liikkeelle vai tekeekö mielikuvitukseni tepposia ? Tuli aika spooky olo...
Kommentit (97)
Ehkä kuulit surinan unissasi. Ja toimit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi samankaltainen aika kuumottavakin kokemus jonka muistan lopun ikääni.
Minä olen kerran herännyt sellaiseen uneen, jossa alussa juttelin edesmenneen isäni kanssa. Jotenkin asia eteni siihen, että minulle tarjottiin tilaisuus "katsoa rajan yli/toiseen todellisuuteen" tai jotain vastaavaa.
No, se oli kuin ikkuna joka pikkuhiljaa avautui, mutta samalla sekunnilla kuin se avautui aloin unessa huutamaan kauhusta tai hämmästyksestä, en tiedä edes kummasta, ikäänkuin jokin "tietoisuus" olisi ollut valtaamassa aivojani. En tiedä mitä näin enkä siis huutanut oikeasti, vaan ainoastaan unessa.
Tuota ei siis ehtinyt kestää kuin sekunnin joku murto-osa, kun heräsin siihen että olkapäätäni taputettiin kolme kertaa.
Huom, en edes ole juurikaan uskonnollinen ihminen. En myöskään ateisti. En myöskään alkoholin tai päihteidenkäyttäjä.
"Joku" taputti, että tule takaisin rajan tälle puolen, ennen kuin aikaikkuna sulkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyljelläni nukkuessa havahduin siihen kun joku kouri takaapäin. Vähän aikaa esitin nukkuvaa miettien kuka voisi olla kyseessä ja lopulta huitaisin kyynärpäällä taaksepäin heräten. No eihän siellä ketään ollut. Hämmentyneenä jatkoin unia eikä tuota ole sen jälkeen tapahtunut.
Incubus (jos olet nainen). Succubus (jos olet mies).
Olen pari kertaa ollut unihalvauksessa, jossa en pystynyt liikkumaan. Jalkojeni välissä oli kiiluvasilmäinen tumma ja karvainen olio, joka työntyi muhun. Nää on olleet todella ahdistavia kokemuksia.
Muutenkin joskus nähnyt unia, että joku näkymätön olento rakastelee mua ja herään orgasmiin, nää on tuntuneet tosi upealta.
Oisko nää nyt asioihin uskovien mielestä oikeita henkien yhdyntöjä? 🤔Rosemaryn vauvaa (tai mitään muutakaan) ei ole tosin seurannut unista :D
Mielenkiintoista! Olen kuullut vastaavista kokemuksista, hyvin varhaisella iällä, mutta en noin selkeänä kokemuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha vihtahousu kävi vetasee sua daijuun.
Mutta miksi?
Muuten vaan, huvikseen. Sellanen se on.
winner kirjoitti:
Kellon viisari kääntyi yöllä taaksepäin ja läpsäisi sinua ohimennen tuossa kolmen-neljän paikkeella.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun yleensä kyljelläni naama seinään päin. Kerran sängyllä hereillä maatessa tunsin että mua kiskaistiin hiuksista ja toisen kerran tunsin että mua tökättiin kädellä selkään silleen että kaikki viisi sormea tuntuivat erikseen. Eikä huoneessa ollut muita ja olin siis hereillä, en heräämässä tai unen ja valveen rajamailla.
Historiaa riidoista sisaruksen kanssa?
Onhan noita ollut mutta sisarukset eivät olisi päässeet huomaamattani kotiini mua tökkimään.
Ehkä jokin vain muistutti niistä tuntemuksista, vaikka ei enää liittyisi riitoihin. Jos kuvaamiasi tunteita liitty riitoihin, ne voi olla sun "alitajunnassa" ikään kuin valmiina keinoina tulla huonosti kohdelluksi... niillä olisi jokin kokemukseen perustuva erityismerkitys. Eikä sisarusten edes tarvitse olla unissasi. Kunhan arvailen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyljelläni nukkuessa havahduin siihen kun joku kouri takaapäin. Vähän aikaa esitin nukkuvaa miettien kuka voisi olla kyseessä ja lopulta huitaisin kyynärpäällä taaksepäin heräten. No eihän siellä ketään ollut. Hämmentyneenä jatkoin unia eikä tuota ole sen jälkeen tapahtunut.
Incubus (jos olet nainen). Succubus (jos olet mies).
Olen pari kertaa ollut unihalvauksessa, jossa en pystynyt liikkumaan. Jalkojeni välissä oli kiiluvasilmäinen tumma ja karvainen olio, joka työntyi muhun. Nää on olleet todella ahdistavia kokemuksia.
Muutenkin joskus nähnyt unia, että joku näkymätön olento rakastelee mua ja herään orgasmiin, nää on tuntuneet tosi upealta.
Oisko nää nyt asioihin uskovien mielestä oikeita henkien yhdyntöjä? 🤔Rosemaryn vauvaa (tai mitään muutakaan) ei ole tosin seurannut unista :D
Mielenkiintoista! Olen kuullut vastaavista kokemuksista, hyvin varhaisella iällä, mutta en noin selkeänä kokemuksena.
Creepy 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiri tai rotta hypännyt naamalle, tai jos sinulla on lemmikki?
Kerrostalo, ei pääse jyrsijät sisälle eikä lemmikkejä
Kyllä ne pääsee, etenkin kesällä kun parvekkeen ovet auki. Googlaa, jos et usko, näistä on ollut lehtijuttujakin. Meidän naapuritalossa (kt) viime kesänä rotat oli päässyt sisälle taloon.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa ollut unihalvauksessa, jossa en pystynyt liikkumaan. Jalkojeni välissä oli kiiluvasilmäinen tumma ja karvainen olio, joka työntyi muhun.
Se olin minä, darling
Jos heräät yöllä siihen kun musta mörkö istuu sun päällä, murisee, olet melkein valveilla ja se mörkö ravistelee niin että melkein tiput sängyltä.. silloin voit huolissasi. T: tervetuloa viinavierotusyöhön..huaahahhahahhahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä heräilin teininä usein siihen kuin joku olisi lujaa läpsäissyt selkään, siis ihan kunnolla tönäisi. Säikähdin sitä aina niin, että en uskaltanut enää nukkua ja monesti otin patjani sängystä ja menin loppuyöksi nukkumaan äidin sängyn viereen.
Mulla oli myös teininä tuollaista tönimistä ja tökkimistä ja patja joskus tärisi. Olen miettinyt aikuisena, että voiko olla että kuvittelin vain kaiken? Minulla oli kyllä melkoinen mielikuvitus. Luin päiväkirjasta niitä juttuja ja muistan kyllä, että ihan todelta ne tuntuivat. Kerroin nähneeni todella kamalaa unta jostain viattomien kiduttamisista, uni jo itsessään järkytti mieltä enkä olisi halunnut nähdä mitään sellaista, sitten vielä heräsin siihen että joku läimäytti selkään ihan kuin sanoakseen "siitäs sait".
Tilanne rauhoittui vasta kun tein huoneeseeni sellaisen rukousnurkan, johon askartelin itse ristejä ja rukoilin paljon. Nukuin Raamattu sylissä. En ollut koskaan ennen rukoillut, eikä perheenikään ollut mitenkään erityisen uskovaisia. En vain tiennyt mitä muutakaan tehdä, vähän sellainen "who you gonna call" tilanne.
Mulla oli jossain vaiheessa todella pitkään kamalan ahdistavia painajaisia ja juurikin unihalvauksia niin paljon, että koko nukkumaan meno alkoi pelottamaan ja ahdistamaan.
Minäkään en usko Jumalaan tai mihinkään paholaisiin, mutta unissa ja halvauksissa oli aina joku paha henki läsnä ja vierellä. Mäkin otin oikeasti jossain vaiheessa Raamatun viereen ja ostin salviaa, jolla siunasin kämppää useampaan otteeseen. Hullultahan se tuntui itsestäkin, mutta jos tuo ei toiminut, niin itsesuggestio on toiminut siinä määrin, että yöllisiä kauhukohtauksia ei ole.
Salviaa tosin polttelen vieläkin joskus, jos alkaa pelottamaan.
Sama mulle pidetäänkö hulluna vai ei, vaikka olisikin placeboa niin oon vaan onnellinen että olen päässyt noista eroon.
Pikkutyttönä muistan usein kuulleeni öisin puheensorinaa ja usein nousin keskellä yötä sängystä etsimään äänien lähdettä. No eihän sitä ikinä löytynyt ja yölliset äänet loppui kun muutettiin. Nuo vähän vieläkin vaivaa, että onko lapset oikeasti vaan herkempiä aistimaan, niin vahva ja varma kokemus se oli.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista on, miksi joku edes unessa kokisi, että täytyy lyödä itseään.
Muistaako kukaan nähneensä unta, jossa löisi toista tai itseään?
Olen joskus nähnyt unia, joissa puolustan itseäni ja lyön tai tartun kiinni hyökkääjään. Kerran heräsin siihen, että puristin itseäni kädestä raivon vallassa enkä meinannut saada puristusta lakkaamaan, käsi ei totellut heti. Jäi kunnon mustelmat siitä. Usein myös reisissä on mustelmia ja raapimisjälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus.
Tästä olen kuullut, mutta eikö unihalvaus pikemminkin kangista kropan?
Lisäksi voi olla mm tuntoaistiin liittyviä hallusinaatioita. Tuossa kuvattu tuntemus että joku tarttuu nilkkaan: https://kotiliesi.fi/terveys/hyvinvointi/kammottavia-hallusinaatioita-t…
Tuossa kotilieden linkissä kerrotaan seuraavaa:
"Tyypillinen sieppauskokemus eteni kutakuinkin näin: Juuri nukahtamisen hetkellä pahat olennot tunkeutuivat uhrin huoneeseen. Uhri ei pystynyt liikkumaan, mutta näki suuripäiset, harmaat hahmot huoneensa nurkassa. Vetosäde nosti avuttoman uhrin avaruusalukseen, missä alienit sörkkivät häntä ja tekivät hänelle tutkimuksia.."
Jos kaikki kokevat todella samankaltaisen kokemuksen, niin eikö olisi oikeastaan todennäköisempää, että nuo alienit ovat totta kuin se, että on oman mielikuvituksen tuotosta. Jos olisi mielikuvitusta niin eikö eri ihmisten mielikuvitus tuottais varsin erilaisia hahmoja eikä aina niitä samoja harmaita suuripäitä...
Hyvä pointti.
Tuokin on kulttuurille ominainen kokemus. Kaikille uskonnoille on omat paholaisensa, jota nähdään ja koetaan. Jenkeille ufo-kokemukset ovat hyvin ominaisia, koska ne on olleet pinnalla vuosikymmeniä, ei niitä satoja vuosia sit vielä koettu.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista on, miksi joku edes unessa kokisi, että täytyy lyödä itseään.
Muistaako kukaan nähneensä unta, jossa löisi toista tai itseään?
Ex mottasi multa kerran silmän mustaksi unissaan.
Itse oon joskus mätkässyt toista selkään nukkuessani.
Minä lueskelin nuorena myöhään yöllä, kun kirja iskettiin voimalla kädestäni. Koetin selittää että olin jotenkin nukahtanut ja heitin kirjan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi samankaltainen aika kuumottavakin kokemus jonka muistan lopun ikääni.
Minä olen kerran herännyt sellaiseen uneen, jossa alussa juttelin edesmenneen isäni kanssa. Jotenkin asia eteni siihen, että minulle tarjottiin tilaisuus "katsoa rajan yli/toiseen todellisuuteen" tai jotain vastaavaa.
No, se oli kuin ikkuna joka pikkuhiljaa avautui, mutta samalla sekunnilla kuin se avautui aloin unessa huutamaan kauhusta tai hämmästyksestä, en tiedä edes kummasta, ikäänkuin jokin "tietoisuus" olisi ollut valtaamassa aivojani. En tiedä mitä näin enkä siis huutanut oikeasti, vaan ainoastaan unessa.
Tuota ei siis ehtinyt kestää kuin sekunnin joku murto-osa, kun heräsin siihen että olkapäätäni taputettiin kolme kertaa.
Huom, en edes ole juurikaan uskonnollinen ihminen. En myöskään ateisti. En myöskään alkoholin tai päihteidenkäyttäjä.
Minulle on kerran käynyt Raamatusta Jeesuksen sanoja lukiessa, että joku "aukesi", minä uskoin ja alkoi huimata. Ja peräännyin jotenkin. Myöhemmin harmitti miksi olin niin pelkuri ja olen rukoillut samanlaista kokemusta takaisin, mutta sitä ei ole tullut. Raamattu avautuu kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukun yleensä kyljelläni naama seinään päin. Kerran sängyllä hereillä maatessa tunsin että mua kiskaistiin hiuksista ja toisen kerran tunsin että mua tökättiin kädellä selkään silleen että kaikki viisi sormea tuntuivat erikseen. Eikä huoneessa ollut muita ja olin siis hereillä, en heräämässä tai unen ja valveen rajamailla.
Historiaa riidoista sisaruksen kanssa?
Onhan noita ollut mutta sisarukset eivät olisi päässeet huomaamattani kotiini mua tökkimään.
Ehkä jokin vain muistutti niistä tuntemuksista, vaikka ei enää liittyisi riitoihin. Jos kuvaamiasi tunteita liitty riitoihin, ne voi olla sun "alitajunnassa" ikään kuin valmiina keinoina tulla huonosti kohdelluksi... niillä olisi jokin kokemukseen perustuva erityismerkitys. Eikä sisarusten edes tarvitse olla unissasi. Kunhan arvailen!
Ei. Kaikki sisarukset tappelevat välillä. Ei mulla ole traumoja sisarusriidoista. Nämä olivat hyvin fyysisiä tuntemuksia.
Nyt keksin. Sun poskella oli, unessa, iso hyönteinen... halusit sen POIS! Näin sen täytyy olla. ;)