Heräsin yöllä suht voimakkaaseen läpsäykseen kasvoilla. Asun yksin...
Tuntui siis heräämisen jälkeenkin vielä pientä kihelmöintiä iholla. Onko kukaan kokenut jotain vastaavaa? Onko Halloween tosiaan saanut henget liikkeelle vai tekeekö mielikuvitukseni tepposia ? Tuli aika spooky olo...
Kommentit (97)
Mä heräilin teininä usein siihen kuin joku olisi lujaa läpsäissyt selkään, siis ihan kunnolla tönäisi. Säikähdin sitä aina niin, että en uskaltanut enää nukkua ja monesti otin patjani sängystä ja menin loppuyöksi nukkumaan äidin sängyn viereen.
Heh. Näin viime yönä unta, että syliini annettiin tyttövauva, jota pitelin jämäkästi. Mietin unessakin, että onpa tomeran tuntuinen vauva. Heräsin ja pitelin omaa kättäni jotenkin oudosti "sylissä." Mulla unituntemukset tulee herkästi ns. läpi ja unihalvauksen puukotusharhat ovat olleet selän puutumista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyljelläni nukkuessa havahduin siihen kun joku kouri takaapäin. Vähän aikaa esitin nukkuvaa miettien kuka voisi olla kyseessä ja lopulta huitaisin kyynärpäällä taaksepäin heräten. No eihän siellä ketään ollut. Hämmentyneenä jatkoin unia eikä tuota ole sen jälkeen tapahtunut.
Tätinainen nähnyt unta että on kelvannut jollekkin
Setämieheksi havitteleva jonne luulee, että kaikilla on samanlaisia illuusioita, kuin hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus.
Tästä olen kuullut, mutta eikö unihalvaus pikemminkin kangista kropan?
Lisäksi voi olla mm tuntoaistiin liittyviä hallusinaatioita. Tuossa kuvattu tuntemus että joku tarttuu nilkkaan: https://kotiliesi.fi/terveys/hyvinvointi/kammottavia-hallusinaatioita-t…
Tuossa kotilieden linkissä kerrotaan seuraavaa:
"Tyypillinen sieppauskokemus eteni kutakuinkin näin: Juuri nukahtamisen hetkellä pahat olennot tunkeutuivat uhrin huoneeseen. Uhri ei pystynyt liikkumaan, mutta näki suuripäiset, harmaat hahmot huoneensa nurkassa. Vetosäde nosti avuttoman uhrin avaruusalukseen, missä alienit sörkkivät häntä ja tekivät hänelle tutkimuksia.."
Jos kaikki kokevat todella samankaltaisen kokemuksen, niin eikö olisi oikeastaan todennäköisempää, että nuo alienit ovat totta kuin se, että on oman mielikuvituksen tuotosta. Jos olisi mielikuvitusta niin eikö eri ihmisten mielikuvitus tuottais varsin erilaisia hahmoja eikä aina niitä samoja harmaita suuripäitä...
Läpsäisit itseäsi unissasi! Ja heräsit siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaus.
Tästä olen kuullut, mutta eikö unihalvaus pikemminkin kangista kropan?
Lisäksi voi olla mm tuntoaistiin liittyviä hallusinaatioita. Tuossa kuvattu tuntemus että joku tarttuu nilkkaan: https://kotiliesi.fi/terveys/hyvinvointi/kammottavia-hallusinaatioita-t…
Tuossa kotilieden linkissä kerrotaan seuraavaa:
"Tyypillinen sieppauskokemus eteni kutakuinkin näin: Juuri nukahtamisen hetkellä pahat olennot tunkeutuivat uhrin huoneeseen. Uhri ei pystynyt liikkumaan, mutta näki suuripäiset, harmaat hahmot huoneensa nurkassa. Vetosäde nosti avuttoman uhrin avaruusalukseen, missä alienit sörkkivät häntä ja tekivät hänelle tutkimuksia.."
Jos kaikki kokevat todella samankaltaisen kokemuksen, niin eikö olisi oikeastaan todennäköisempää, että nuo alienit ovat totta kuin se, että on oman mielikuvituksen tuotosta. Jos olisi mielikuvitusta niin eikö eri ihmisten mielikuvitus tuottais varsin erilaisia hahmoja eikä aina niitä samoja harmaita suuripäitä...
Uskon, että unessa ihminen voi liikkua eri astraalitasoilla ja nuo avaruusolennot ovat pikemminkin jostain eri dimensiosta kuin aika-avaruudesta. Samaten henkilön vartaloa ei ole kaapattu sinne alukseen vaan ainoastaan se hänen tietoisuutensa on siirtynyt unen ajaksi eri ulottuvuuteen.
Mulla on yksi samankaltainen aika kuumottavakin kokemus jonka muistan lopun ikääni.
Minä olen kerran herännyt sellaiseen uneen, jossa alussa juttelin edesmenneen isäni kanssa. Jotenkin asia eteni siihen, että minulle tarjottiin tilaisuus "katsoa rajan yli/toiseen todellisuuteen" tai jotain vastaavaa.
No, se oli kuin ikkuna joka pikkuhiljaa avautui, mutta samalla sekunnilla kuin se avautui aloin unessa huutamaan kauhusta tai hämmästyksestä, en tiedä edes kummasta, ikäänkuin jokin "tietoisuus" olisi ollut valtaamassa aivojani. En tiedä mitä näin enkä siis huutanut oikeasti, vaan ainoastaan unessa.
Tuota ei siis ehtinyt kestää kuin sekunnin joku murto-osa, kun heräsin siihen että olkapäätäni taputettiin kolme kertaa.
Huom, en edes ole juurikaan uskonnollinen ihminen. En myöskään ateisti. En myöskään alkoholin tai päihteidenkäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyljelläni nukkuessa havahduin siihen kun joku kouri takaapäin. Vähän aikaa esitin nukkuvaa miettien kuka voisi olla kyseessä ja lopulta huitaisin kyynärpäällä taaksepäin heräten. No eihän siellä ketään ollut. Hämmentyneenä jatkoin unia eikä tuota ole sen jälkeen tapahtunut.
Incubus (jos olet nainen). Succubus (jos olet mies).
Olen pari kertaa ollut unihalvauksessa, jossa en pystynyt liikkumaan. Jalkojeni välissä oli kiiluvasilmäinen tumma ja karvainen olio, joka työntyi muhun. Nää on olleet todella ahdistavia kokemuksia.
Muutenkin joskus nähnyt unia, että joku näkymätön olento rakastelee mua ja herään orgasmiin, nää on tuntuneet tosi upealta.
Oisko nää nyt asioihin uskovien mielestä oikeita henkien yhdyntöjä? 🤔
Rosemaryn vauvaa (tai mitään muutakaan) ei ole tosin seurannut unista :D
Kellon viisari kääntyi yöllä taaksepäin ja läpsäisi sinua ohimennen tuossa kolmen-neljän paikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiri tai rotta hypännyt naamalle, tai jos sinulla on lemmikki?
Kerrostalo, ei pääse jyrsijät sisälle eikä lemmikkejä
Kyllä ne hiiret ja rotat pääsee kerrostaloihinkin ja sitä kautta asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiri tai rotta hypännyt naamalle, tai jos sinulla on lemmikki?
Kerrostalo, ei pääse jyrsijät sisälle eikä lemmikkejä
Kyllä ne hiiret ja rotat pääsee kerrostaloihinkin ja sitä kautta asuntoihin.
Pidän melkeimpä kummitusta todennäköisempänä kuin tätä. Asun korkealla uudehkossa hyvin eristetyssä kerrostalossa, jossa ei ole pienintäkään rakoa mistä voisi hiiri tai rotta tulla sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unissasi läpsäisit itse poskeasi.
Tää ehkä voi olla mahdollista, tosin en tuntenut herätessä kihelmöintiä kädessä vain poskessa. En yhtään myöskään muista. olisinko nähnyt jotain unta ennen heräämistä, mutta tosiaan tuntui aivan uskomattoman aidolta tuo läväys...
Kädessä on paksumpi nahka, poskessa herkempi iho. Veikkaan että olet itse läppäissyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incubus (jos olet nainen). Succubus (jos olet mies).
Olen pari kertaa ollut unihalvauksessa, jossa en pystynyt liikkumaan. Jalkojeni välissä oli kiiluvasilmäinen tumma ja karvainen olio, joka työntyi muhun. Nää on olleet todella ahdistavia kokemuksia.
Muutenkin joskus nähnyt unia, että joku näkymätön olento rakastelee mua ja herään orgasmiin, nää on tuntuneet tosi upealta.
Oisko nää nyt asioihin uskovien mielestä oikeita henkien yhdyntöjä? 🤔Rosemaryn vauvaa (tai mitään muutakaan) ei ole tosin seurannut unista :D
Incubukset ja succubukset ahdistelevat nimenomaan nukkuvia ihmisiä.
Onko sinulla poninhäntä? Joskus festareilla saanut edessä seisovan ponihännästä tällin, kun kääntävät päätänsä äkkinäisesti ja ponihäntä iskee takana olijan naamaan. Poninhäntäinenhän ei tätä edes ymmärrä anteeksi pyytää. Teoriassahan olisi mahdollista varsinkin levottomasti nukkuvan iskeä itseään hiuksilla naamaan.
Olet saattanut unissasi nostaa käden pystyyn ja sitten olet pudottanut kätesi kasvoillesi. Joskus nukkuva toistaa samoja liikkeitä kuin unessakin.
Esimerkiksi itse näin kerran unta, että join mukista jotain, sitten heräsin ja käteni oli suun edessä ihan kuin olisin juomassa, lasi vaan puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätinainen nähnyt unta että on kelvannut jollekkin
Tätiytymisestä puheenollen, kun olin nuori jouduin hyväksikäytetyksi ollessani nukkumassa. Tekijä oli kaverin kaveri. Siitä jäi trauma ja uni-valvetilan häiriö. Tekijä on ruma ja vastenmielinen, en olisi voinut mitenkään kuvitella olevani hänen kanssaan. No eipä ole kummitusjutut pelottanut tuon jälkeen, ei ole mitään kammottavampaa kuin mitä poikkeuksellisen ruma mies voi tehdä. Henkilö oli ruma, mutta pahuus teki hänestä poikkeuksellisen ruman.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarkistuttanut varastoraudan?
Anemian voi todeta hemoglobiinista.
Joskus anemia tuntuu raajoissa, kun veri ei kierrä ja palelee.
Rautatablettikuurin voi helposti syödä ja kokeilla loppuuko palelu. Myös magnesiumin puute aiheuttaa kramppeja ainakin jos urheilee.
Hui, kaikkea se d-vitaaminin puute voikin aiheuttaa! Mulla on tosiaan ollut hieman alhaiset arvot tuon suhteen, mutta olen koittanut ottaa d-vitamiini lisää aina kun muistan