Heräsin yöllä suht voimakkaaseen läpsäykseen kasvoilla. Asun yksin...
Tuntui siis heräämisen jälkeenkin vielä pientä kihelmöintiä iholla. Onko kukaan kokenut jotain vastaavaa? Onko Halloween tosiaan saanut henget liikkeelle vai tekeekö mielikuvitukseni tepposia ? Tuli aika spooky olo...
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Ap, löysin sinusta kuvan!! https://www.hormonesmatter.com/lupus-autoimmune-disease-linked-birth-co…
“The wisdom of administering such compounds to healthy women for many years must be seriously questioned.” [ NPH p. 6109]
Sori ohis, mutta tämä on järkyttävää... (lainaus edellisestä linkistä):
"Let me take a moment to punctuate the absurdity of her situation. She went off The Pill, and her symptoms improved dramatically. Years later, she tried a new formulation of birth control, and the symptoms returned. BUT, her medical professional doesn’t think it’s The Pill. So, he’s prescribing anti-depressants instead!! I really wish I could say I’ve never heard anything like this before, but I have. And, I’ve heard variations of the scenario so frequently that I’m beginning to wonder if this is the new norm."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista on, miksi joku edes unessa kokisi, että täytyy lyödä itseään.
Muistaako kukaan nähneensä unta, jossa löisi toista tai itseään?
Olen joskus nähnyt unia, joissa puolustan itseäni ja lyön tai tartun kiinni hyökkääjään. Kerran heräsin siihen, että puristin itseäni kädestä raivon vallassa enkä meinannut saada puristusta lakkaamaan, käsi ei totellut heti. Jäi kunnon mustelmat siitä. Usein myös reisissä on mustelmia ja raapimisjälkiä.
Minä en muista yhtään unta, jossa olisin lyömässä tai puolustautumassa lyömiseltä - mutta yhteen aikaan huomasin kädessäni mustelman aina samassa kohdassa, vaikka en kohella. Päivisin! Kun pari kertaa heräsin kipuun, lyötyäni käteni seinään... aloin ajatella, että huidon yöllä. Ei nyt kovin usein, mutta joskus.
Vauvana jouduin yhteen aikaan usein puolustautumaan käsilläni, huitominen oli osa yrityksiä puolustautua.
Itse pahoinpitelen itseäni unissani aika usein
Minä olen myös herännyt outoihin juttuihin/tuntemuksiin.
Viime viikolla olen herännyt pari kertaa keskellä yötä ovikellon soittoon. Ei ole soitettu kahdesti ehkä kuullut mitään sen jälkeen. Mitä tämä on? Koronarokoteko?
Kerran lomamatkalla yöllä heräsin valtavaan tuulenpuuskaan. Ikkunat ja ovet olivat kiinni. ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä heräilin teininä usein siihen kuin joku olisi lujaa läpsäissyt selkään, siis ihan kunnolla tönäisi. Säikähdin sitä aina niin, että en uskaltanut enää nukkua ja monesti otin patjani sängystä ja menin loppuyöksi nukkumaan äidin sängyn viereen.
Mulla oli myös teininä tuollaista tönimistä ja tökkimistä ja patja joskus tärisi. Olen miettinyt aikuisena, että voiko olla että kuvittelin vain kaiken? Minulla oli kyllä melkoinen mielikuvitus. Luin päiväkirjasta niitä juttuja ja muistan kyllä, että ihan todelta ne tuntuivat. Kerroin nähneeni todella kamalaa unta jostain viattomien kiduttamisista, uni jo itsessään järkytti mieltä enkä olisi halunnut nähdä mitään sellaista, sitten vielä heräsin siihen että joku läimäytti selkään ihan kuin sanoakseen "siitäs sait".
Tilanne rauhoittui vasta kun tein huoneeseeni sellaisen rukousnurkan, johon askartelin itse ristejä ja rukoilin paljon. Nukuin Raamattu sylissä. En ollut koskaan ennen rukoillut, eikä perheenikään ollut mitenkään erityisen uskovaisia. En vain tiennyt mitä muutakaan tehdä, vähän sellainen "who you gonna call" tilanne.
Ne "läimäytykset" ovat olleet sun oman alitajuntasi yritys herättää sut liian ahdistavasta unesta.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Näin viime yönä unta, että syliini annettiin tyttövauva, jota pitelin jämäkästi. Mietin unessakin, että onpa tomeran tuntuinen vauva. Heräsin ja pitelin omaa kättäni jotenkin oudosti "sylissä." Mulla unituntemukset tulee herkästi ns. läpi ja unihalvauksen puukotusharhat ovat olleet selän puutumista jne.
heh
Katso elokuva Hollow Man, niin saat yhden mahdollisen selityksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös herännyt outoihin juttuihin/tuntemuksiin.
Viime viikolla olen herännyt pari kertaa keskellä yötä ovikellon soittoon. Ei ole soitettu kahdesti ehkä kuullut mitään sen jälkeen. Mitä tämä on? Koronarokoteko?
Kerran lomamatkalla yöllä heräsin valtavaan tuulenpuuskaan. Ikkunat ja ovet olivat kiinni. ???
Nämä paranormaaleja asioita.Onko Suomessa sivua tästä ?
Unihalvaus jossa demoni tai muu henkiolento on tullut läpsimään, sellaista pientä kiusantekoa. Minua ovat sitten demonit r aiskanneet kaksi kertaa unihalvauksen aikana.
Munanläpsyttäjä - tonttu! Se seurasi meitä pari vuotta ja on vaihtanut ilmeisesti seutua.
Minä näin kerran unta että joku pani takaapäin rajusti,koko sänky heilui ja hakkasi seinään,tunsin kipua ja nautintoa. Herätessä ihmettelin että
Olipas todellinen uni kun pikkuhousut ovat puolitangossa ja pildeen sattuu! Pissalle mennessä kirveli ja paperissa oli vähän verta,luulin että pissatulehdus. Lääkäri halusi tehdä myös gynekologinen tutkimuksen ja sanoi että minun pitäisi käyttää seksisså liukuvoidetta,olin ihan että mitå he""ttiå?
Oli tuolloin sinkku ja edellisestä kerrasta oli jo jonkin verran aikaa,silti lääkärin arvion mukaan olin äskettäin seksiå harrastanut!
Alapääni oli kipeä pitkään .
Tuosta on jo 25 vuotta mutta vaivaa yhä että pääsikö joku sinä yönä asuntooni?
Nyt nauratte mutta nukuin pitkään yöhaalarissa jonka päällä vielä vyö,ettei kukaan pääsisi riisumaan alavartaloani minun heräämättäni.
Aiemmin nukuin pelkissä alushousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran unta että joku pani takaapäin rajusti,koko sänky heilui ja hakkasi seinään,tunsin kipua ja nautintoa. Herätessä ihmettelin että
Olipas todellinen uni kun pikkuhousut ovat puolitangossa ja pildeen sattuu! Pissalle mennessä kirveli ja paperissa oli vähän verta,luulin että pissatulehdus. Lääkäri halusi tehdä myös gynekologinen tutkimuksen ja sanoi että minun pitäisi käyttää seksisså liukuvoidetta,olin ihan että mitå he""ttiå?
Oli tuolloin sinkku ja edellisestä kerrasta oli jo jonkin verran aikaa,silti lääkärin arvion mukaan olin äskettäin seksiå harrastanut!
Alapääni oli kipeä pitkään .Tuosta on jo 25 vuotta mutta vaivaa yhä että pääsikö joku sinä yönä asuntooni?
Nyt nauratte mutta nukuin pitkään yöhaalarissa jonka päällä vielä vyö,ettei kukaan pääsisi riisumaan alavartaloani minun heräämättäni.
Aiemmin nukuin pelkissä alushousuissa.
Ehkä joku teetti kotiavaimestasi kopion, huumasi sinut kevyesti, ja teki yllätysvierailun...
Ei kannata antaa kotiavaimiaan heiloille sun muille.
Sadismista kiinnostunut aave vieraili luonasi.
Ap, löysin sinusta kuvan!! https://www.hormonesmatter.com/lupus-autoimmune-disease-linked-birth-co…