Huomaat hämähäkin kävelevän kotisi lattialla. Mitä teet?
Annatko kävellä rauhassa vai lyöt lehdellä sitä. Tähän aikaan vuodesta tuskin hyönteisiä sisätiloissa syötävänä hämiksille.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme että tuholaishyönteisten määrä on kasvanut Suomessa, jos ihmiset kerran tappaa hämyrit. Ne ovat tärkeitä kotona, meidän pikku ystäviä. Joo, teoriassa hämähäkki voi purra, mutta ei ne ole ollenkaan kiinnostuneita ihmisistä.
Mulla on monta hämyriä kotona. Ne voivat olla vuodenkin syömättä, että ei tarvitse pelätä niiden kuolevan nälkään.
Ainoastaan varastohämähäkit vien ulos koska niiden jäätävä koko on jopa minunkin sietokyvylleni vähän liikaa. Jos näen talvella sellaisen, vien sen tuonne häkkikellariin, sieltä ne varmaan on asuntooni tullutkin.Mites isoja nuo varastohämyt oikein on? En uskalla googlettaa ettei joudu katsomaan kuvia :/
Voivat kasvaa kymmensenttisiksi.
Olen hyvilläni kun asun terveessä asunnossa. Hämähäkit syövät pois kaikkia pikkuötököitä, joita voi tulla vaikka jauhopussien jne mukana kotiin. Samoin kaiken maailman tupajumit sun muut.
Onneksi Suomessa ei ole tällaisia hämähäkkejä
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8992153/Brave-man-allows-massi…
Hämppy syö sokeritoukat, banaanikärpäset, huonekasvien herbivorit, luteet, puuhtuhoajakoppikset ja -pistiäiset, punkit, sääsket ja muut minulle harmilliset hyönteiset.
Hämähäkki saa olla rauhassa, samoin kuin kimalaiset ja mehiläiset.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joidenkin hämähäkkien silmät suurennoksena ole melkein söpöt?
https://www.google.com/search?q=spider+eyes&tbm=isch&ved=2ahUKEwiio72Zo…
Oispa itselläkin noin paljon silmiä, näkisi varmasti melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme että tuholaishyönteisten määrä on kasvanut Suomessa, jos ihmiset kerran tappaa hämyrit. Ne ovat tärkeitä kotona, meidän pikku ystäviä. Joo, teoriassa hämähäkki voi purra, mutta ei ne ole ollenkaan kiinnostuneita ihmisistä.
Mulla on monta hämyriä kotona. Ne voivat olla vuodenkin syömättä, että ei tarvitse pelätä niiden kuolevan nälkään.
Ainoastaan varastohämähäkit vien ulos koska niiden jäätävä koko on jopa minunkin sietokyvylleni vähän liikaa. Jos näen talvella sellaisen, vien sen tuonne häkkikellariin, sieltä ne varmaan on asuntooni tullutkin.Mites isoja nuo varastohämyt oikein on? En uskalla googlettaa ettei joudu katsomaan kuvia :/
Voivat kasvaa kymmensenttisiksi.
Yök! Miksi, oi miksi tuollaisia monstereita pitää ylipäätään olla olemassa :((((
En mitään, annan olla. Aiemmin vein lehdellä ulos mutta nykyään juttelen niille että niin kauan kun ei tule mun sänkyyn tms niin saa syödä niin paljon öttiäisiä kun haluaa ja olla rauhassa meillä.