Muita, jotka aistivat toisen energiakentän?
Joskus jonkun ihmisen läheisyydessä on hyvin voimakas "energiakenttä" tai joku muu vastaava tunne, joka tuntuu omassa kehossa fyysisinä aistimuksina. Tätä on vaikea selittää, mutta olen huomannut että oma kehoni reagoi joihinkin ihmisiin voimakkaammin kuin toisiin, voivat olla miehiä tai naisia, tuttuja tai tuntemattomia. Tietääkö joku tästä ilmiöstä jotain?
Vähän spookia...
Kommentit (115)
Ei yhtään spookia.
Normaalia eikä paranormaalia, mutta koska ilmiötä ei ole helppoa yai mahdollista (vielä?) tutkia tieteellisesti, kulttuurimme kavahtaa sitä.
Mitä niiden energioissa on toisenlaista? Siis niillä, joilla se voimakas kenttä.
En tiedä energiakentistä tai niiden määrittelystä mitään, mutta samankaltaisia tuntemuksia kai kyllä. Esimerkiksi joidenkin ihmisten kanssa tuntuu olevan ''väliseinä'' ja kommunikointi heidän kanssaan tuntuu vaikealta tai väkinäiseltä, se tuntuu myös fyysisesti ikävältä. Ehkä se tosin on vain erilaisuutta tai sitten toisessa on jotain mistä ei tiedostamattaan itse pidä ja se saa olon vaivautuneeksi.
Jaa ruumiinlämmön? Luultavasti kaikki jotka on toista halanneet
Olen samanlainen, eli aistin toisten tunteet. Hyvässä, ja ikävä kyllä myös pahassa.
Enkä tarkoita mitään ajatustenlukua, vaan juuri toisten energiaa. Jotkut ovat kilttejä, toiset vihamielisiä, ja joskus tulee yllätyksiä vastaan. Joku jota muut pitävät ystävällisenä onkin myrkyllinen luonteeltaan.
Ja kuulostaa pahimman lajin huuhaalta, tiedän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden energioissa on toisenlaista? Siis niillä, joilla se voimakas kenttä.
En osaa selittää, ehkä ei varsinaisesti mitään erilaista sinänsä, mutta toiset ihmiset tuntuvat jotenkin voimakkaammin aistittavina, tuntuu että heistä "siirtyy" jotain energiaa itseen. Tätä on oikeasti todella vaikea selittää järkevästi!
Tunnen oman kenttäni, mutten muiden.
Kyllä, aistin narsismin ja hiilidioksidin ilmakehässä, kuten Greta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä energiakentistä tai niiden määrittelystä mitään, mutta samankaltaisia tuntemuksia kai kyllä. Esimerkiksi joidenkin ihmisten kanssa tuntuu olevan ''väliseinä'' ja kommunikointi heidän kanssaan tuntuu vaikealta tai väkinäiseltä, se tuntuu myös fyysisesti ikävältä. Ehkä se tosin on vain erilaisuutta tai sitten toisessa on jotain mistä ei tiedostamattaan itse pidä ja se saa olon vaivautuneeksi.
= toiset ovat läsnäolevampia kuin toiset
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen, eli aistin toisten tunteet. Hyvässä, ja ikävä kyllä myös pahassa.
Enkä tarkoita mitään ajatustenlukua, vaan juuri toisten energiaa. Jotkut ovat kilttejä, toiset vihamielisiä, ja joskus tulee yllätyksiä vastaan. Joku jota muut pitävät ystävällisenä onkin myrkyllinen luonteeltaan.
Ja kuulostaa pahimman lajin huuhaalta, tiedän hyvin.
En tiedä tarkoitatko ihan samaa asiaa. Ja mistään ruumiinlämmöstä nyt ainakaan ei ole kysymys tai halailusta. Se energia tuntuu jotenkin selkeästi vaikka parin metrin päästäkin, siis ilman näkyvää kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa selittää, ehkä ei varsinaisesti mitään erilaista sinänsä, mutta toiset ihmiset tuntuvat jotenkin voimakkaammin aistittavina, tuntuu että heistä "siirtyy" jotain energiaa itseen. Tätä on oikeasti todella vaikea selittää järkevästi!
Mitä energiaa se on?
Negatiivista vai positiivista? Vai sitä, että kenttä on samanlainen kuin itsellä?
Monesti aistin toisen ihmisen ympärillä olevan energiakentän. Yleendä sitä ennen kuuluu prööt tai pruut. Saattaa myös tulla ilman varoittavaa äänisignaalia.
Kahdeksan metrin päähän ulottuu jokaisen energiakenttä. Sitä mitä heijastaa ulospäin saa myös itse takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä energiaa se on?
Negatiivista vai positiivista? Vai sitä, että kenttä on samanlainen kuin itsellä?
Se voi olla hyvää energiaa, jopa käsittämätöntä hyvää oloa, "neutraalia" energiaa tai sitten huonoa ja puistattavaa energiaa. Joittenkin energia on sitten kai huomaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan metrin päähän ulottuu jokaisen energiakenttä. Sitä mitä heijastaa ulospäin saa myös itse takaisin.
Meinaatko, että vetovoiman laki ulottuu vain kahdeksan metrin päähän…?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Ks. Youtube - Tietoisuusakatemia.
Kiitos vinkistä. Toivottavasti ei ole mitään "kummitusjahtia" tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun antenni reagoi vain naisiin
Heh heh. En tarkoittanut mitään seksuaalista vetovoimaa, se on eri asia ja tunnistan kyllä sellaisen.
Kyllä.
Ks. Youtube - Tietoisuusakatemia.