Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa tämä useasti toistuva uni?

Vierailija
31.10.2021 |

Näen säännöllisesti sellaista unta, missä olen risteilylaivalla. Olen kadottanut hyttini enkä millään löydä sitä.

Mistähän uni mahtaa kertoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eksyksissä oman elämäsi kanssa.

Vierailija
2/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo ja tässä kohtaa risteilijä tosiaan saattaisi viitata sinuun itseesi.

Osaatko kertoa tarkemmin missä hytti sijaitsee jota etsit, lähinnä onko se laivan ala, keski tai yläkerroksissa? Tällä on hieman merkitystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, yläkannella sijaitsee. Esim. viime yönä kannella 9.

-ap

Vierailija
4/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilat, joissa olemme unessa, symboloivat omaa mieltämme. Se, että et löydä hyttiisi kertoo siis, että olet ahdistunut, etkä koe hallitsevasi mieltäsi, löytäväsi sieltä niitä voimavaroja ja vastauksia, joita kaipaisit

Se ei tarkoita, että objektiivisesti katsoen olisit jotenkin "hukassa", mutta itse tulkitset niin. Ehkä vaadit itseltäsi liikaa, jotakin sellaista, johon muutkaan tuskin kykenisivät?

Vierailija
5/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa, unien tulkinnassa ei kannata mennä liian pitkälle. Ne kuvaavat omaa henkistä oloamme, eivät ennusta mitään eikä niidn symboleille kannata hakea liian pitkälle meneviä tulkintoja. Oikeasti sillä ei ole merkitystä, millä kannella hyttisi on - mutta se, että hortoilet eksyksissä ahtailla ja mutkaisilla käytävillä kielii ahdistuksesta.

Freudin mukaan symbolitkin ovat viime kädessä yksilöllisiä. Ne myös muuttuvat kulttuurin myötä. Freudin aikana ns. kunnolliset naiset eivät nauttineet seksistä tai toteuttaneet seksuaalisuuttaan vapaasti, joten tukahdutetut tarpeet synnyttivät neurooseja ja iso osa unessa nähtävistä asioista oli siten seksuaalisia symboleja, erityisesti miehen siittimeen liittyviä. Jokainen ymmärtänee, että ajat ovat aika toiset ja osa noista tulkinnoista vanhentuneita.

Vierailija
6/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteily on symboli seksuaaliselle hurjastelulle.

Vierailija
7/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta tuntuu unessa? Itsellä ainakin ne unien tunteet korreloi sitä hereillä olo aikaa, eli jos unessa ahdistaa niin myös tosi elämässä on joku asia joka alitajuntaisesti ahdistaa.

Vierailija
8/8 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen usein, et oon laivalla ja se uppoaa. Kerran olin Titanicillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän