Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka aistivat toisen energiakentän?

Vierailija
31.10.2021 |

Joskus jonkun ihmisen läheisyydessä on hyvin voimakas "energiakenttä" tai joku muu vastaava tunne, joka tuntuu omassa kehossa fyysisinä aistimuksina. Tätä on vaikea selittää, mutta olen huomannut että oma kehoni reagoi joihinkin ihmisiin voimakkaammin kuin toisiin, voivat olla miehiä tai naisia, tuttuja tai tuntemattomia. Tietääkö joku tästä ilmiöstä jotain?
Vähän spookia...

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luvassa on miljoonan dollarin palkinto sille joka pystyy aistimaan toisen energiakentän. Ainoa mitä tarvitsee tehdä on pelkän energiakentän perusteella päätellä kuka on sermin takana, ts et näe kuka siellä on, mutta hänen ympärillään oleva energiakenttä sen paljastaa.

Helppoa rahaa, käykää hakemassa pois.

Heh, ei tämä ole mikään show-maailman juttu!

Voisit lahjoittaa miljoona dollaria sinulle tärkeään hyväntekeväisyyteen ja energiakentän aistimisn osoittamiseen menisi maks tunti aikaa. Aika itsekkäitä nämä energiakentän aistivat ovat, kun kukaan ei ole suostunut testiin.

Mä myös pystyn aistimaan energiakenttiä näin netin kautta, nyt aistin että ketjussa on paljon seinähulluja. Se oli sitten 400 euroa, voi maksaa suoraan mun tilille.

Se on seinähullu, joka ei myönnä sitä, että maailmassa on paljon sellaista mitä ei ole vielä edes tunnistettu, saati tutkittu.

Sin muuta kuin ilmottaudut tutkittavaksi, kykysi nähdä ihmisen ympärillä oleva aura on helppo todistaa tai tai todistaa ettet näe sitä.

Onko joku tässä ketjussa sanonut näkevänsä auran? En ainakaan minä. Ap puhui energian tuntemisesta, jos alkuperäinen aihe kiinnostaa. Mutta taitaa kiinnostaa vain vängätä vastaan asiasta mikä ei kiinnosta sitten yhtään.

Eli suomeksi sanottuna, energiakenttä tarkoittaa intuitiivista mielikuvaa toisesta ihmisestä. Pieni vinkki, jokaisella ihmisellä on taito.

Energiakentän aistimisesta tehtiin aikanaan mielenkiintoinen testi. Näitä ihmekykyjä omaaville ihmisille annettiin näytettäväksi eri ihmisten kuvia ja kysyttiin minkälainen heidän energiakenttä oli. Ihmiset kuvasivat monisanaisesti täysin tuntemattomien ihmisten energiakenttiä. Kun sitten näytettiin sarjamurhaajan kuvaa, niin kukaan ei kuvannut häntä psykopaattiseksi sarjamurhaajaksi, vaan pääosin hänen ”energiakenttänsä” oli sisäisesti kauniin ihmisen energiakenttä.

Miten valokuvista voi aistia mitään?

Eläviä ihmisiä niiden pitää olla.

Saattaahan joku aistia valokuvistakin, mutta ei kuulosta uskottavalta.

Vierailija
82/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole nämä kuuluisat feromonit, jotka tekevät toisista yksilölle puoleensavetäviä ja toisista uhkaavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luvassa on miljoonan dollarin palkinto sille joka pystyy aistimaan toisen energiakentän. Ainoa mitä tarvitsee tehdä on pelkän energiakentän perusteella päätellä kuka on sermin takana, ts et näe kuka siellä on, mutta hänen ympärillään oleva energiakenttä sen paljastaa.

Voisit lahjoittaa miljoona dollaria sinulle tärkeään hyväntekeväisyyteen ja energiakentän aistimisn osoittamiseen menisi maks tunti aikaa. Aika itsekkäitä nämä energiakentän aistivat ovat, kun kukaan ei ole suostunut testiin.

Mä myös pystyn aistimaan energiakenttiä näin netin kautta, nyt aistin että ketjussa on paljon seinähulluja. Se oli sitten 400 euroa, voi maksaa suoraan mun tilille.

Se on seinähullu, joka ei myönnä sitä, että maailmassa on paljon sellaista mitä ei ole vielä edes tunnistettu, saati tutkittu.

Sin muuta kuin ilmottaudut tutkittavaksi, kykysi nähdä ihmisen ympärillä oleva aura on helppo todistaa tai tai todistaa ettet näe sitä.

Onko joku tässä ketjussa sanonut näkevänsä auran? En ainakaan minä. Ap puhui energian tuntemisesta, jos alkuperäinen aihe kiinnostaa. Mutta taitaa kiinnostaa vain vängätä vastaan asiasta mikä ei kiinnosta sitten yhtään.

Eli suomeksi sanottuna, energiakenttä tarkoittaa intuitiivista mielikuvaa toisesta ihmisestä. Pieni vinkki, jokaisella ihmisellä on taito.

Energiakentän aistimisesta tehtiin aikanaan mielenkiintoinen testi. Näitä ihmekykyjä omaaville ihmisille annettiin näytettäväksi eri ihmisten kuvia ja kysyttiin minkälainen heidän energiakenttä oli. Ihmiset kuvasivat monisanaisesti täysin tuntemattomien ihmisten energiakenttiä. Kun sitten näytettiin sarjamurhaajan kuvaa, niin kukaan ei kuvannut häntä psykopaattiseksi sarjamurhaajaksi, vaan pääosin hänen ”energiakenttänsä” oli sisäisesti kauniin ihmisen energiakenttä.

Ihmiset usein pitävät psykopaatteja miellyttävinä ihmisinä. Psykopaateilla ei ole tunteita ja he pystyvät esittämään juuri sitä mitä haluavat. He pystyvät huijaamaan valheenpaljastustestissäkin.

Tuskinpa näillä muiden auroja näkevillä mitään sellaisia yliluonnollisia kykyjä on että pystyisivät näkemään sen esittämisen ohi. Ehkä näkevät vain tyynen rauhallisen ihmisen.

Jos nyt auraa pystyy edes kuvista näkemään tai aistimaan.

Vierailija
84/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset usein pitävät psykopaatteja miellyttävinä ihmisinä. Psykopaateilla ei ole tunteita ja he pystyvät esittämään juuri sitä mitä haluavat. He pystyvät huijaamaan valheenpaljastustestissäkin.

Tuskinpa näillä muiden auroja näkevillä mitään sellaisia yliluonnollisia kykyjä on että pystyisivät näkemään sen esittämisen ohi. Ehkä näkevät vain tyynen rauhallisen ihmisen.

Tunnen ihmisen joka täytti psykopaatin kriteerit. Vasta myöhemmin tajusin, miksi mulla oli erittäin epämiellyttävä tunne hänen lähellään. Kirjaimellinen hengenahdistus ja ihan kuin ihoa olisi pistetty neuloilla.

Vierailija
85/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä testiesimerkkisi menee nyt aika kauaksi aiheesta. En minä osaa mistään valokuvista mitään ihmisten energiakenttiä aistia. Höperö! Kyse on ihan lihaa ja verta olevista ihmisitä, joista huokuu joku "energia".

Valokuvasta osaan sanoa ainoastaan, mille joku ihminen mielestäni näyttää! Onko hän kaunis, ruma, mies, nainen, nuori, vanha...

Vierailija
86/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne ole nämä kuuluisat feromonit, jotka tekevät toisista yksilölle puoleensavetäviä ja toisista uhkaavia.

En usko että on feromonien kanssa mitään tekemistä. Ne on jotain parinvalinta juttuja. En voi lisääntyä naisen kanssa, mutta aistin myös naisten "energiakenttiä".

Vierailija
87/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on feromonien kanssa mitään tekemistä. Ne on jotain parinvalinta juttuja. En voi lisääntyä naisen kanssa, mutta aistin myös naisten "energiakenttiä".

Tutustupa aiheeseen vaikka googlen avulla, niin huomaat, että "ne jotkin parinvalintajutut" vaikuttavat aika paljon muuhunkin ihmisten väliseen kanssakäymiseen.

Vierailija
88/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin erittäin mielelläni suostua koehenkilöksi jonkin maineikkaan yliopiston tutkimusprojektissa tällä saralla ja vaikka ihan ilmaiseksikin. En vaan osaa ajatella miten tällaista asiaa voisi tutkia, millä menetelmillä ja mitä olisivat relevantit tutkimuskysymykset.

Ei muuta kuin ilmottaudut, miltei jokaisessa yliopistossa löytyy psykologian laitos, joka mielellään ottaa tutkittavaksi ihmisiä, joilla on vastaavia kykyjä.

Tuskinpa ottaa. En usko että mitään ihmisten välistä "energiakenttätutkimusta" tehdään missään psykan laitoksella.

Ehkäpä tämä on tosiaan sitä eräässä kommentissa mainittua noidan vainua. Olen kuullut, ja nyt muistui mieleen, että eräs isoäitini oli ollut enneunien näkijä ja osasi kertoa etukäteen, mitä ikävää jossain talossa pian tulee tapahtumaan. Ehkä hän vaistosi ihmisten energiakenttiä ja veti niistä omia johtopäätöksiä.

Vierailija
89/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kuvittelevat aistivansa vaikka mitä huuhaata. Se vaan ei tarkoita että näitä aisteja on oikeasti olemassa.

Milloin jutellaan kuolleiden kanssa ja välillä sitten aistitaan "energioita", joita ei edes ole olemassa.

Vierailija
90/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niiden energioissa on toisenlaista? Siis niillä, joilla se voimakas kenttä.

En osaa selittää, ehkä ei varsinaisesti mitään erilaista sinänsä, mutta toiset ihmiset tuntuvat jotenkin voimakkaammin aistittavina, tuntuu että heistä "siirtyy" jotain energiaa itseen. Tätä on oikeasti todella vaikea selittää järkevästi! 

Joo, tiedän! Ihanaa, että nostit tämän puheeksi!

Itselläni on ihan samanlainen aistimus toisten kentistä! Minusta se kenttä tuntuu kuin pilvenä niiden ympärillä ja tunnen kun menen lähemmäs, että meidän kentät ottaa kosketusta. Siis jos jotenkin voisi sitä kuvailla, niin sirisee tai väräjää tai tuntuu sellaista magnetismia tai voimakenttää. Ja tuntee, onko se vastaanottavainen vaiko välttelevä. Jonkun kenttä voi olla todella voimakas, ihan omat karvat nousee pystyyn.

Ei tästä hirveästi tule juteltua, kun toisille se on täyttä höpön löpöä ja kuvittelua, mutta onneksi on muitakin! Tiedän, etten kuvittele. Enkä ole hörhö tai mt-vaivainenkaan.

Vierailija
91/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kuvittelevat aistivansa vaikka mitä huuhaata. Se vaan ei tarkoita että näitä aisteja on oikeasti olemassa.

Milloin jutellaan kuolleiden kanssa ja välillä sitten aistitaan "energioita", joita ei edes ole olemassa.

Tiukkapipoista ajattelua. Kyllä ne energiat on jossain olemassa, mistä ne tiedot sinne päähän tulevat, sitä on vaikea sanoa. 

Tämäkin kuulostaa sinusta varmasti ihan huuhaalle, mutta eräs minulle hyvin läheinen ja rakas ihminen oli sairaalassa, tiesin että hän tulee lähiaikoina kuolemaan. Eräänä päivänä päähäni voimakas ajatus / aistimus, jossa sanottiin, että nyt sinä jäät yksin. Muistan päivän ja kellonajan aivan tarkasti. Myöhemmin sain kuulla, että tämä läheinen ja rakas henkilö oli kuollut juurikin samoihin aikoihin.

Vierailija
92/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minä olisin pystynyt aistimaan feromonit auton sisälle, kun kaikki ovet oli kiinni, esimerkiksi? (Esimerkkini väkivaltarikolliseksi paljastuneesta isännästä ketjussa aiemmin.)

Saan myös noissa "tunnista psykopaatti" valokuvatesteissä aina kaikki oikein. Pahuus välittyy kyllä valokuvankin kautta, jos osaa katsoa. Silmät ovat sielun peili on paikkansapitävä sanonta. Psykoopaateilla on tyhjät silmät. Katselkaa huviksenne joskus kuvia ihmisistä, jotka on tuomittu esim. murhista ja todettu psykopaateiksi. Heitä yhdistää katse. Se on tyhjä. Ei ole vihaa, ei ylimielisyyttä, ei mitään, pelkkää tyhjää.

Minun on oikeasti aika vaikea ymmärtää, ettei joku aisti mitään muista ihmisistä muuta kuin sen, mitä ihminen ilmeillään, puheellaan ja käytöksellään tuo julki, kun olen itse tällainen "eläimen vaistoinen", ettei minua voi millään korulauseilla ja päälleliimatuilla hymyillä huijata.

Turha tätä on kuitenkaan edes yrittää selittää sellaiselle, joka on päättänyt, ettei ihmisellä voi olla muita aisteja kuin 5 yleisesti tunnustettua, eikä minkäänlaisia vaistoja niin järjetöntä kuin niiden kieltäminen onkin. Miksi kieltää ja yrittää selittää jollain feromoneilla ym. jotain, minkä pystyisi valjastamaan itselleen avuksi ja voimavaraksi, jos sen olemassa olon hyväksyisi?

Vaikka tämä on usein todella raskas "lahja" ja ainakin omalla kohdallani rajoittaa valtavasti sosiaalista elämää, on tästä ollut vuosien varrella myös paljon hyötyä. Olen osannut lopettaa myrkylliset ihmissuhteet heti lähtökuoppiinsa, jo siinä vaiheessa, kun toinen on vielä ollut aivan tavallisen ja mukavan, hurmaavankin, oloinen, noin esimerkiksi. Työelämässä tietysti joutuu joskus sietämään negatiivisia ja inhottavia ihmisiä, koska työstä ei voi aina noin vain lähteä, eikä työkavereita valita.

Vierailija
93/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, että on kova mielikuvitus aloittajalla.😀 Aistin sen tänne asti.

Moni pitää tätä ihan höpöjuttuna, mutta tutkimusten mukaan ihminen pystyy haistamaan ainakin pelon.

https://www.theguardian.com/science/2008/dec/03/fear-smell-pheromone?CM…

Sitä ei vaan osata tiedostaa, että nyt haistan toisen ihmisen pelkoa, vaan koetaan vaan jotenkin epämukavaa oloa. Ehkä siksi muiden ihmisten pelko synnyttää joissakin voimakasta aggressiota. Se on nähty selvästi tämän k-pandemian aikana.

Sama voi hyvinkin olla muidenkin tunteiden kanssa. Tunteiden tarttuminen yleensäkin on Ihan tunnettu ja tunnustettu asia.

Jotkut aistivat herkemmin kuin toiset.

Ja ne joilla on heikommat aistit eivät ehkä edes usko koko juttuun ja naureskelevat sille.

Olen miettinyt ja tarkkaillut ympäristöäni ja tullut siihen tulokseen, että ne, joilla on heikommat aistit kuuntelevat mielellään koko ajan musiikkia, tahtovat hälinää ympärilleen ja jatkuvaa viihdettä. Nämä myöskin ovat jotenkin yksinkertaisempia ja suoraviivaisempia ihmisiä, eivät huomaa mitään vaikka silmien edessä tapahtuisi, eivätkä näe muista ihmisistä läpi. Sellaisia vähän itsekeskeisempiä toiminnanihmisiä, jotka perustavat kaiken pelkälle konkretialle ja pitävät tämmöisiä energioiden aistimisia huu-haana.

He ovat vain erilaisia. Heillä ei ole sielun silmiä eikä aisteja virittyneinä isommille taajuuksille :-) Kukaan ei siis ole toista parempi, vaan vain erilainen.

Vierailija
94/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti aistin toisen ihmisen ympärillä olevan energiakentän. Yleendä sitä ennen kuuluu prööt tai pruut. Saattaa myös tulla ilman varoittavaa äänisignaalia.

Onkohan sinulla ääniharhoja?

Vierailija
95/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö 2021 näitä höyrähtäneitä on olemassa?

Vierailija
96/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi vaivaudun, mutta yritetään nyt vääntää ratakiskosta rajoittuneelle...

Itse en esimerkiksi ruokakaupassa kulje ns. tuntosarvet pystyssä kuvittelemassa muiden energioita, vaan se tunne vain tulee toisesta ihmisestä, kun hyllyjen välissä ohittaa. Yhtäkkiä saattaa aivan tavallisen näköinen, normaalisti käyttäytyvä, täysin tuntematon henkilö aiheuttaa itsessä tunteen, että haluan juosta pakoon häntä. Miten minä sen kuvittelisin, siinä kaikessa rauhassa ostoksia tehdessäni ja arkipäiväisiä asioita ajatellessani, yhtäkkiä? Ja kun ko. henkilö on tarpeeksi kaukana, tunne poistuu.

Sama niiden kanssa, joilla on hyvä energia. Miten minä sen muka kuvittelen, että jostain aivan tavallisesta ohikulkijasta, jota en tunne ja joka ei minua mitenkään huomioi, tulee tunne, että hän on mahtava tyyppi, joka olisi ihana tuntea?

Usko mitä uskot, mutta ihmiset säteilevät energiaa tai miksi ikinä sitä haluaa kutsua, ja jotkut meistä pystyvät sen aistimaan. Itse jaottelen sen karkeasti kolmeen: positiivinen, negatiivinen ja neutraali. Näiden sisällä on sitten "alakategorioita" esim. negatiivinen energia voi olla vihaista, surullista, tai vaikka vain erityisen tilaa vaativaa, positiivinen iloista tai lempeää jne.

Olisi mielenkiintoista joskus kohdata kaltaisensa ja saada rehellinen "tuomio" siitä, millaista oma energiani on. Eläimet ja lapset pitävät minusta, ja sillä perusteella veikkaisin sen olevan positiivista tai vähintään neutraalia, mutta eihän sitä koskaan voi varmaksi tietää.

Vierailija
97/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvapa varmaan kehtaa kollegoille sanoa, kuinka aisti siitä bisnestapaamisessa niin miellyttävästi käyttäytyvästä herrasmiehestä kylmiä väreitä. Kun selvästi huomaa tyypin olevan ammattilainen, niin pakkohan se on vain kehua, että joo osasi asiansa, vaikka energiat olisi kuinka karmivat. Moni kyllä aistii psykopaatin kylmyyden.

Vierailija
98/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan myös noissa "tunnista psykopaatti" valokuvatesteissä aina kaikki oikein. Pahuus välittyy kyllä valokuvankin kautta, jos osaa katsoa. Silmät ovat sielun peili on paikkansapitävä sanonta. Psykoopaateilla on tyhjät silmät. Katselkaa huviksenne joskus kuvia ihmisistä, jotka on tuomittu esim. murhista ja todettu psykopaateiksi. Heitä yhdistää katse. Se on tyhjä. Ei ole vihaa, ei ylimielisyyttä, ei mitään, pelkkää tyhjää.

Minun on oikeasti aika vaikea ymmärtää, ettei joku aisti mitään muista ihmisistä muuta kuin sen, mitä ihminen ilmeillään, puheellaan ja käytöksellään tuo julki, kun olen itse tällainen "eläimen vaistoinen", ettei minua voi millään korulauseilla ja päälleliimatuilla hymyillä huijata.

Turha tätä on kuitenkaan edes yrittää selittää sellaiselle, joka on päättänyt, ettei ihmisellä voi olla muita aisteja kuin 5 yleisesti tunnustettua, eikä minkäänlaisia vaistoja niin järjetöntä kuin niiden kieltäminen onkin. Miksi kieltää ja yrittää selittää jollain feromoneilla ym. jotain, minkä pystyisi valjastamaan itselleen avuksi ja voimavaraksi, jos sen olemassa olon hyväksyisi?

Vaikka tämä on usein todella raskas "lahja" ja ainakin omalla kohdallani rajoittaa valtavasti sosiaalista elämää, on tästä ollut vuosien varrella myös paljon hyötyä. Olen osannut lopettaa myrkylliset ihmissuhteet heti lähtökuoppiinsa, jo siinä vaiheessa, kun toinen on vielä ollut aivan tavallisen ja mukavan, hurmaavankin, oloinen, noin esimerkiksi. Työelämässä tietysti joutuu joskus sietämään negatiivisia ja inhottavia ihmisiä, koska työstä ei voi aina noin vain lähteä, eikä työkavereita valita.

Minäkin olen jotenkin erakoitunut tämän ominaisuuteni vuoksi. Joskus olen halunnut lopettaa aistimasta "energioita", mutta sitä on aika vaikea lopettaa, varmaan sama jos haluaisin lopettaa kuulemasta.

Työelämä on minulle vaikea paikka, siis työyhteisöt hyvin erilaisine energioineen ja feikkaamisineen, eli esim. näen kuinka ihmiset kohtaavat toisensa näennäisen kohteliaasti, mutta se toinen aistimus tilanteesta voi olla aivan vastakkainen. 

Vetäydyn aina taka-alalle kaikissa konfliktitilanteissa.

Psykopaateista: tiedän yhden psykon henk.koht. ja tuo on totta mitä kirjoitit heidän katseesta. Se todellakin on hätkähdyttävän tyhjä. Olen kerran katsonut kyseistä psykopaattia silmiin ja en varmaan koskaan unohda sitä katsetta.

Vierailija
99/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi vaivaudun, mutta yritetään nyt vääntää ratakiskosta rajoittuneelle...

Itse en esimerkiksi ruokakaupassa kulje ns. tuntosarvet pystyssä kuvittelemassa muiden energioita, vaan se tunne vain tulee toisesta ihmisestä, kun hyllyjen välissä ohittaa. Yhtäkkiä saattaa aivan tavallisen näköinen, normaalisti käyttäytyvä, täysin tuntematon henkilö aiheuttaa itsessä tunteen, että haluan juosta pakoon häntä. Miten minä sen kuvittelisin, siinä kaikessa rauhassa ostoksia tehdessäni ja arkipäiväisiä asioita ajatellessani, yhtäkkiä? Ja kun ko. henkilö on tarpeeksi kaukana, tunne poistuu.

Sama niiden kanssa, joilla on hyvä energia. Miten minä sen muka kuvittelen, että jostain aivan tavallisesta ohikulkijasta, jota en tunne ja joka ei minua mitenkään huomioi, tulee tunne, että hän on mahtava tyyppi, joka olisi ihana tuntea?

Usko mitä uskot, mutta ihmiset säteilevät energiaa tai miksi ikinä sitä haluaa kutsua, ja jotkut meistä pystyvät sen aistimaan. Itse jaottelen sen karkeasti kolmeen: positiivinen, negatiivinen ja neutraali. Näiden sisällä on sitten "alakategorioita" esim. negatiivinen energia voi olla vihaista, surullista, tai vaikka vain erityisen tilaa vaativaa, positiivinen iloista tai lempeää jne.

Olisi mielenkiintoista joskus kohdata kaltaisensa ja saada rehellinen "tuomio" siitä, millaista oma energiani on. Eläimet ja lapset pitävät minusta, ja sillä perusteella veikkaisin sen olevan positiivista tai vähintään neutraalia, mutta eihän sitä koskaan voi varmaksi tietää.

Ah, ihana tuo sinun ruokakauppaesimerkkisi. Minäkin olisin ottanut juuri sen, koska siellä kokee sopivilla välimatkoilla näitä eri energioita tulevan ja menevän.

Muistan kohdanneeni aivan erityisen ihanan miehen energiakentän. Siinä oli todellista vetoa, kenttämme toisensa kohdatessaan suorastaan veti kohti, särisi ja räpsyi. Oli hilkulla, etten koskettanut häntä ja sanonut asiasta. Mutta se olisi ollut vähän outoa :-D Sitä muistelen edelleen ihan kananlihalla. Taisi olla oikea elämäni mies tai mahtava samankaltaisen seksuaalisen himon tiivistymä, huh huh.

Vierailija
100/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esim toipuva ihminen alkaa tuntea taas tunteita. Ensin toisten. Sitten omiaan jotka sitten hakeutuvat tai välttelevät valikoidusti.

Tunneroskasta vapautuminen on... Ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme