Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka aistivat toisen energiakentän?

Vierailija
31.10.2021 |

Joskus jonkun ihmisen läheisyydessä on hyvin voimakas "energiakenttä" tai joku muu vastaava tunne, joka tuntuu omassa kehossa fyysisinä aistimuksina. Tätä on vaikea selittää, mutta olen huomannut että oma kehoni reagoi joihinkin ihmisiin voimakkaammin kuin toisiin, voivat olla miehiä tai naisia, tuttuja tai tuntemattomia. Tietääkö joku tästä ilmiöstä jotain?
Vähän spookia...

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksan metrin päähän ulottuu jokaisen energiakenttä. Sitä mitä heijastaa ulospäin saa myös itse takaisin.

Meinaatko, että vetovoiman laki ulottuu vain kahdeksan metrin päähän…?

Energiakenttä ulottuu. Siitä oli kyse. Ajatus on ääretön.

Vierailija
22/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko näihin energiajuttuihin, kunnes kerran olin treffeillä. Treffit oli ok tavanomaisine kahvitteluineen ja ihminen mukava. Silti hänen energiansa oli jotenkin musta ja tumma, vaikka hänen olemuksensa avoimen kepeä. Meni seuraava päivä palautua siitä masentavasta synkkyystunnelmasta. Jännä kokemus miten toisen energia voi vaikuttaa omaan oloon, sen erityisempää syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole tuntenut kuuluvani mihinkään . Ketään en sano ystäväksi , tuttavaksi vain . Kasvoin yksin ja vanhanakin olen . Pahoja , pinnallisia ja ilkeitä selkäänpuukottajia suurin osa tuntemistani . Outoja , vailla svempää sisältöä melkein jokainen . Luen paljon , viihdyn , mietiskelen - tietysti melko yksin , koska melkein kukaan ei luekkaan mitään ,ei voi jutellakaan kuin ilmoista . Olenko dorka ?

Vierailija
24/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei näe eikä kuule toisen läsnäoloa, tämä energia kentän aistiminenkin taitaa loppua.

Jos eri mieltä, niin asian voi kokeellisesti todistaa.

Vierailija
25/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai erityisherkkyys joillakin ihmisillä kokea toisten ihmisten energiat tai aurat.

Eläimillä se on selvempi, koska ne osaavat kuunnella vaistoaan.

Olen nähnyt toisen ihmisen värillisen auran kerran ja joidenkin kohdalla tuntenut energiaväreilyn.

Hermostuneen ja epävarman ihmisen energia värähtelee hermostuneesti.

Joistakin ihmisistä huokuu selittämätön pahuus, joka ei näy heti ulospäin, mutta sen aistii matkan päähän.

Mielenkiintoista on tuo, mitä joku sanoi, että ihmisen energia ulottuu 8 metrin päähän. 

Olisiko siinä syy siihen, että energiakenttiä herkästi kokevat ihmiset ahdistuvat liian pienissä asunnoissa, tai hengittämättömissä betonitaloissa ? 

Vierailija
26/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samanlainen, eli aistin toisten tunteet. Hyvässä, ja ikävä kyllä myös pahassa.

Enkä tarkoita mitään ajatustenlukua, vaan juuri toisten energiaa. Jotkut ovat kilttejä, toiset vihamielisiä, ja joskus tulee yllätyksiä vastaan. Joku jota muut pitävät ystävällisenä onkin myrkyllinen luonteeltaan.

Ja kuulostaa pahimman lajin huuhaalta, tiedän hyvin.

En tiedä tarkoitatko ihan samaa asiaa. Ja mistään ruumiinlämmöstä nyt ainakaan ei ole kysymys tai halailusta. Se energia tuntuu jotenkin selkeästi vaikka parin metrin päästäkin, siis ilman näkyvää kosketusta. 

Tarkoitan luultavasti ihan samaa asiaa.

Mutta ehkä toiset kokevat sen energian eri tavalla. Toiset aistivat energiassa tunteet, toiset aistivat jotain muuta, ja toiset eivät aisti mitään.

Ja ihan samanlaisia ihmisiä kaikki; kokevat vain asiat eri tavalla.

Vierailija
27/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on selvästikin henkimaailman asioita. Ja tosiaan meidän kulttuurissa näitä pidetään aivan huuhaa-juttuina, tietoa on vaikea löytää, tutkimusta ei ole.

Jos tällaisesta tiedettäisiin enemmän, voisi kuvitella että se avaisi aivan uudenlaisia ovia ja näkökulmia ihmisten väliseen kommunikointiin.

Vierailija
28/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, että on kova mielikuvitus aloittajalla.😀 Aistin sen tänne asti.

Vierailija
29/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielnkiintoista kaupanjponoissa  ym , tilanteissa olla poimimatta toisten energioita. Periaatteena on : myötätuntoa koen vaan en en ota harteilleni toisten energioita.

Säteilen taspuolisesti kaikille , se on tavoitteeni.

Vierailija
30/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä aistin sinussa ihmisen, joka ei osaa kuvitella, että kaikki eivät ole samanlaisia. Olisiko ihminen ilman mielikuvitusta?

Vierailija
31/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja minun on välillä vaikea olla paikoissa, joissa on paljon ihmisiä (esim julkinen liikenne ja ostoskeskukset), koska muiden energia tarttuu minuun todella helposti. 

Vierailija
32/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon auraan, tämä on se energiakenttä. Olen lukenut, että aurasta näkyvät ihmisen tunnetilat ja sairaudet. Aura ympäröi ihmisen koko kehoa.

Uskon siihen, että kahden ihmisen kohdatessa aurat kohtaavat. Hyvä olo tulee siitä, jos toisen aurassa on vastakkaisia asioita tai sitten joidenkin ihmisten aura on todella tasapainoinen.

Aurassa voi olla reikiä, tai siinä voi olla mustaa, mustia pilkkuja, jos ihminen on pahoinvoiva. Toisaalta taas pyhällä ihmisellä, kuten Jeesuksella on varmasti ollut kymmenien kilometrien pituinen valoisa aura.

Aura on kaikilla elollisilla, kasveilla ja eläimillä. Kirilian kuvaus todistaa tämän.

Olen herkkä ja myös herkkä toisten tunnetiloille. Uskon, että oma aurani kohtaa toisen ihmisen auran ja ikäänkuin vaihtavat ”molekyylejä”.

Joskus olen jutellut vaikkapa mielisairaan päihteidenkäyttäjän kanssa. Minulle tulee outoja naurukohtauksia. Mutta myös vapinaa. Jollakin tavalla menetän energiaa. Ehkä päihdekäyttäjän aurassa on reikä. Ensimmäinen olotila on siis nauru. Sen jälkeen myöhemmin väsymys.

Menestyneiden ihmisten aura on yleensä hyvä, sen takia on kiva istua menestyneiden ihmisten seurassa.

Vierailija
33/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tosi ärsyttävää kun joku kuvittelee pystyvänsä "aistimaan" minkälainen joku ihminen on. Toki ihmisen olemuksesta ja tavasta puhua ja olla voi jotain päätellä mutta ei kukaan pysty etukäteen tietämään vain omassa päässään millainen joku on. Jotkut jotka uskovat pystyvänsä muodostavat vain ennakkoluuloja ja jopa välttelevät täysin tuntematonta ihmistä vain sen takia että kuvittelee tälle niin pahan ja mustan minkälie energian.

Vierailija
34/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kai erityisherkkyys joillakin ihmisillä kokea toisten ihmisten energiat tai aurat.

Eläimillä se on selvempi, koska ne osaavat kuunnella vaistoaan.

Olen nähnyt toisen ihmisen värillisen auran kerran ja joidenkin kohdalla tuntenut energiaväreilyn.

Hermostuneen ja epävarman ihmisen energia värähtelee hermostuneesti.

Joistakin ihmisistä huokuu selittämätön pahuus, joka ei näy heti ulospäin, mutta sen aistii matkan päähän.

Mielenkiintoista on tuo, mitä joku sanoi, että ihmisen energia ulottuu 8 metrin päähän. 

Olisiko siinä syy siihen, että energiakenttiä herkästi kokevat ihmiset ahdistuvat liian pienissä asunnoissa, tai hengittämättömissä betonitaloissa ? 

Mielenkiintoisia huomioita! Minulla on kokemus tuollaisesta selittämättömästä pahuudesta, joka ryöpsähti päälleni toisen ihmisen "energiakenttänä". Hän oli aivan tavallisen näköinen ihminen samaan tilaan saapuessaan, ei ollenkaan pelottavan näköinen, mutta jonkun hetken päästä hän alkoi puhua hyvin uhkaavasti ja sekavasti muille samassa tilassa oleville ihmisille ja erityisesti minulle. 

Samoin tuo ahdistuminen liian pienissä asunnoissa ja hengittämättömissä betonitaloissa. Olen asunut kerrostaloissa ja siellä tosiaan oli sellainen selittämätön ahdistava olo ja erityisesti minua "vaivasi" se etten päässyt suoraan asunnon ovesta ulos katutasolle ja metsään. Tämäkin varmasti kuulostaa käsittämättömälle.

Joistakin ihmisistä joskus ryöpsähtää pakahduttava hyvän olon fiilis ja "energiakenttä", vaikka he eivät puhuisi minulle mitään.

Vierailija
35/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistit aivan oikein! :  )

Vierailija
36/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on voimakkaampi energia kenttä ja ajatuksetkin ovat energiaa.  Luulisin että siitä johtuen jotkut herkemmät ihmiset pystyvät tuntemaan toisen   mielentilan tai jopa ajatukset.  

Vierailija
37/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö tämä jotenkin peilisoluihin, mitä tuumaatte?

Vierailija
38/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on selvästikin henkimaailman asioita. Ja tosiaan meidän kulttuurissa näitä pidetään aivan huuhaa-juttuina, tietoa on vaikea löytää, tutkimusta ei ole.

Jos tällaisesta tiedettäisiin enemmän, voisi kuvitella että se avaisi aivan uudenlaisia ovia ja näkökulmia ihmisten väliseen kommunikointiin.

Kirilian kuvaus. Aura myös säilyy entisessä muodossaan vaikka puun oksa katkaistaan. Samoin jos ihmisen raaja amputoidaan, säilyy aura raajan ympärillä samanlaisena.

Minä tunnen lievästi eri osissa kehoa toisen energiat. Voimakkaasti seksuaalinen ihminen lähellä saa myös minussa tuntemuksia aikaan. Mahassa tunnen pelkoa, toisen jännitys menee hartioihini. En voisi kuvitella työskenteleväni sairaanhoidossa, tulisin itse sairaaksi ja energiattomaksi siellä.

Vierailija
39/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiakenttiä on vain yksi koko maailmankaikkeudessa. Sen voimakkuus vaan vaihtelee.

Vierailija
40/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan tosi ärsyttävää kun joku kuvittelee pystyvänsä "aistimaan" minkälainen joku ihminen on. Toki ihmisen olemuksesta ja tavasta puhua ja olla voi jotain päätellä mutta ei kukaan pysty etukäteen tietämään vain omassa päässään millainen joku on. Jotkut jotka uskovat pystyvänsä muodostavat vain ennakkoluuloja ja jopa välttelevät täysin tuntematonta ihmistä vain sen takia että kuvittelee tälle niin pahan ja mustan minkälie energian.

Jotkut näkevät auroja, miksei sitä pystyisi tuntemaan? Tunnetaan liekin kuumuuden kätesi alla, jos pidät kättäsi kynttilän päällä. Se on lämpöenergiaa.

Miksi haluaisin olla tekemisissä ihmisen kanssa, jonka tiedän vievän energiani? Yleensä jo toinen ihminen myös sanoo, että tulipa hyvä olo, kun olin seurassasi, tiedän, että minulta on lähtenyt energiaa ja menen lepäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän