Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka aistivat toisen energiakentän?

Vierailija
31.10.2021 |

Joskus jonkun ihmisen läheisyydessä on hyvin voimakas "energiakenttä" tai joku muu vastaava tunne, joka tuntuu omassa kehossa fyysisinä aistimuksina. Tätä on vaikea selittää, mutta olen huomannut että oma kehoni reagoi joihinkin ihmisiin voimakkaammin kuin toisiin, voivat olla miehiä tai naisia, tuttuja tai tuntemattomia. Tietääkö joku tästä ilmiöstä jotain?
Vähän spookia...

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran erään maanviljelijän auran.

minäpä olen käynytkin aurassa.

Vierailija
62/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, että on kova mielikuvitus aloittajalla.😀 Aistin sen tänne asti.

Moni pitää tätä ihan höpöjuttuna, mutta tutkimusten mukaan ihminen pystyy haistamaan ainakin pelon.

https://www.theguardian.com/science/2008/dec/03/fear-smell-pheromone?CM…

Sitä ei vaan osata tiedostaa, että nyt haistan toisen ihmisen pelkoa, vaan koetaan vaan jotenkin epämukavaa oloa. Ehkä siksi muiden ihmisten pelko synnyttää joissakin voimakasta aggressiota. Se on nähty selvästi tämän k-pandemian aikana.

Sama voi hyvinkin olla muidenkin tunteiden kanssa. Tunteiden tarttuminen yleensäkin on Ihan tunnettu ja tunnustettu asia.

Jotkut aistivat herkemmin kuin toiset.

Ja ne joilla on heikommat aistit eivät ehkä edes usko koko juttuun ja naureskelevat sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luvassa on miljoonan dollarin palkinto sille joka pystyy aistimaan toisen energiakentän. Ainoa mitä tarvitsee tehdä on pelkän energiakentän perusteella päätellä kuka on sermin takana, ts et näe kuka siellä on, mutta hänen ympärillään oleva energiakenttä sen paljastaa.

Helppoa rahaa, käykää hakemassa pois.

Heh, ei tämä ole mikään show-maailman juttu!

Voisit lahjoittaa miljoona dollaria sinulle tärkeään hyväntekeväisyyteen ja energiakentän aistimisn osoittamiseen menisi maks tunti aikaa. Aika itsekkäitä nämä energiakentän aistivat ovat, kun kukaan ei ole suostunut testiin.

Mä myös pystyn aistimaan energiakenttiä näin netin kautta, nyt aistin että ketjussa on paljon seinähulluja. Se oli sitten 400 euroa, voi maksaa suoraan mun tilille.

Vierailija
64/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä, miksi tähän ketjuun täytyy tulla teidän "sokeiden" vänkäämään, että tämä on vain mielikuvitusta ja höpöhöpöä. Mitä se teidän p*rseitä kutittaa, että jotkut ovat erilaisia kuin itse olette? On meillä ihmisillä nämä 5 tunnustettuakin aistia erivahvuisia, miten sitten eivät olisi ne aistit, jpita tiede ei tunne/tunnusta.

Me ihmiset tiedämme itsestämme hyvin vähän ja käytämme vain murto-osaa siitä kapasiteetista, mikä meillä on. Kannattaa avartaa mieltään hiukan, jokaisen, mitään siinä ei häviä, mutta voi oppia itsestään paljonkin uutta.

Vierailija
65/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luvassa on miljoonan dollarin palkinto sille joka pystyy aistimaan toisen energiakentän. Ainoa mitä tarvitsee tehdä on pelkän energiakentän perusteella päätellä kuka on sermin takana, ts et näe kuka siellä on, mutta hänen ympärillään oleva energiakenttä sen paljastaa.

Voisit lahjoittaa miljoona dollaria sinulle tärkeään hyväntekeväisyyteen ja energiakentän aistimisn osoittamiseen menisi maks tunti aikaa. Aika itsekkäitä nämä energiakentän aistivat ovat, kun kukaan ei ole suostunut testiin.

Mä myös pystyn aistimaan energiakenttiä näin netin kautta, nyt aistin että ketjussa on paljon seinähulluja. Se oli sitten 400 euroa, voi maksaa suoraan mun tilille.

Se on seinähullu, joka ei myönnä sitä, että maailmassa on paljon sellaista mitä ei ole vielä edes tunnistettu, saati tutkittu.

Vierailija
66/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistin Raamatun ennustuksen toteutuneen ja Jeesuksen saapuneen Glasgowiin hieman eri muodossa kuin viimeksi

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/69d2f192-c1dc-40ac-b370-b623b349…

Vierailija
67/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran erään maanviljelijän auran.

Onko tämä ollut jo Fingerporissa?

Vierailija
68/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Muutamaa erilaista energiaa tulee mieleen. On niitä jotka huokuu sitä "pahaa", kylmää tai kuumottavaa energiaa, vaikka käyttäytyisivätkin normaalisti ja jopa ystävällisesti, näistä tyypeistä onkin sitten myöhemmin paljastunut esimerkiksi väkivaltaisia piirteitä tmv. Sitten on niitä aurinkoisia, joiden tapaamisesta tulee iloinen ja innostunut olo, ja heidän seurassaan on tervetullut ja kupliva olo. Sitten on niitä keiden seurassa rauhoitun, olen kuin kotiin olisin tullut. Pari ihmistä on sellaisia, joista tiedän että ovatko he samassa kaupungissa vai ei, näitä näen myös unissa. Muut tunnen korkeintaan metrien päästä, useimmiten vain samassa huoneessa. Joistain ei tule mitään tunnetta, tai en ota siitä selvää ja joskus se on epämukavaa. Erilaiset vahvat tunnetilat tuntuu myös, esim. hermostuneisuus, viha, onni, toisten väliset kemiat.

Korostan että kaikissa näissä tarkoitan nimenomaan sitä energiatunnetta mikä heistä tulee, ei niinkään heidän käytöstä, luonnetta tai puheita, vaan sellainen omassa kehossa tuntuva tunne, lämmin, kylmä, värisevä, pehmeä, kova. Varmasti tähänkin on joku ihan järkevä biologinen selitys, tyyliin feromonit ja vastaavat, mutta niitä ei vielä ole tutkittu tarpeeksi, kun kuulostaa niin huuhaalta.

Vierailija
69/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aistin toisten energioita, etenkin jos ne ovat selvästi voimakkaampia, osaan myös lukea ihmisten pieniä eleitä ja kehonliikkeitä herkästi. Olen hyvin nuoresta saakka tuntenut ja aistinut näitä asioita ja luulin, että olenko jotenkin seko, mutta olen tänä vuonna oppinut olevani erityisherkkä ihminen ja äitini myös (molemmat myös aistitaan ihmisten energiakenttiä), joten.. monelle asialle löytyi selitys.

Esim tänä kesänä kun kävin kaupungilla, huomasin kun ohiajavasta autosta katsoi mies minua, en tuntenut häntä, en ollut koskaan nähnyt tätä miestä missään, mutta sen pienen hetken ajan mitä häntä näin, koin hyvin voimakasta negatiivista energiaa tästä miehestä, että minulle tuli hankala olo. 

Monesti tulee vastaan sellaisia neutraaleja ja rauhallisia energioita vastaan, joskus on mukava tuntea sellaista selvää, puhdasta positiivisuuttakin joistain henkilöistä. Eilenkin olin kaupassa kaverin kanssa ja joku tuntematon iäkkäämpi mummeli tuli kehumaan kaverin takkia ja tästä naisesta hehkui sellainen lämmin energia.

Myös viestejä lukiessa minä aistin sen toisen ihmisen tunteen ja tunnetilan, vaikka asuttaisiin hyvinkin kaukana toisistamme (esim minä täällä suomessa, läheinen ystävä asuu muualla euroopassa) ja se on aika villi tunne. 

Vierailija
70/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen positiivisuus ihmisellä jolla on hullun kiilto silmissä on havaittavissa vaikka ei Dr. Lecterin hajuaistia olisikaan.

Vierailija
71/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on seinähullu, joka ei myönnä sitä, että maailmassa on paljon sellaista mitä ei ole vielä edes tunnistettu, saati tutkittu.

Sin muuta kuin ilmottaudut tutkittavaksi, kykysi nähdä ihmisen ympärillä oleva aura on helppo todistaa tai tai todistaa ettet näe sitä.

Vierailija
72/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä näitä hulluja sikiää? 

Olen myös äärimmäisen taitava valokuvaamaan ihmisten ilmeitä.

Tiedätkö mistä tämä johtuu, tämä taitavuutenu lukea ihmisten mikroilmeitä? Minulla on lievä asperger, sosiaaliset tilanteet ovat olleet lapsesta tosi haastavia. Minun on pitänyt ponnistella tosi paljon, jotta ymmärrän ihmisiä ja tilanteita. Etsiä normaalista poikkeavia kanavia.

Äidilläni on tämä sama. Olin pitkään kotiäitini hoidossa. Eli tälle on aivan looginen selitys.

olisit sitten kertonut sen selityksen.

Mikä selitys? Lievä autismi, johon en saanut varhaislapsuudessa normaalia tukea, on tehnyt minusta ylitarkkaavaisen ja ylianalysoivan. Jotta selviäisin normaaleista arkisista sosiaalisista tilanteista. Olen aina tarkkailija ja sivustakatsoja. Minä olen opetellut koska pitää nauraa useimmille vitseille yms.

Toisaalta tämä on myös hauskaa.

Minun pitää lukea toisten tunnetiloja herkästi, tämäkin on varhaislapsuudesta.

Olen suoranäköisyyden lisäksi hyvin suorapuheinen. Arvaa onko minulla paljon kavereita.

Vierailija
73/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sin muuta kuin ilmottaudut tutkittavaksi, kykysi nähdä ihmisen ympärillä oleva aura on helppo todistaa tai tai todistaa ettet näe sitä.

Onko joku tässä ketjussa sanonut näkevänsä auran? En ainakaan minä. Ap puhui energian tuntemisesta, jos alkuperäinen aihe kiinnostaa. Mutta taitaa kiinnostaa vain vängätä vastaan asiasta mikä ei kiinnosta sitten yhtään.

Vierailija
74/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on n.s. kuudes aisti. Suvussani puhutaan myös noidan vaistosta. Lähinnä kyky aistia yliluonnollisia asioita.

Vierailija
75/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä näitä hulluja sikiää? 

Voisit aloittaa lähimmän kansalaisopiston järjestämältä sukututkimuskurssilta. Niitä kokoontumisia on iltaisin eli varmaan päivätyön jälkeen ehtisit.

Vierailija
76/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on n.s. kuudes aisti. Suvussani puhutaan myös noidan vaistosta. Lähinnä kyky aistia yliluonnollisia asioita.

Aika monella ihmisellä on kyky aistia toisista asioita. Eri tavoin. Minua tämä hämmentää, mutta niin se on. Monet teatterialan ihmiset ovat hyviä tässä. Johtuuko siitä, että on kanavat auki.

Vierailija
77/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aisti toisten ihmisten tunteita. Mutta luulen, että aistin monenkin ihmisten energiakentän, tai miksi sitä sanoisi.

Vai pitäisikö sitä sanoa värähtelyksi. Koko Universumi on nimittäin musiikkia. Aistinko siis, millainen musiikki on ihmisessä?

Vierailija
78/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin erittäin mielelläni suostua koehenkilöksi jonkin maineikkaan yliopiston tutkimusprojektissa tällä saralla ja vaikka ihan ilmaiseksikin. En vaan osaa ajatella miten tällaista asiaa voisi tutkia, millä menetelmillä ja mitä olisivat relevantit tutkimuskysymykset.

Vierailija
79/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tässä ketjussa sanonut näkevänsä auran? En ainakaan minä. Ap puhui energian tuntemisesta, jos alkuperäinen aihe kiinnostaa. Mutta taitaa kiinnostaa vain vängätä vastaan asiasta mikä ei kiinnosta sitten yhtään.

Eli suomeksi sanottuna, energiakenttä tarkoittaa intuitiivista mielikuvaa toisesta ihmisestä. Pieni vinkki, jokaisella ihmisellä on taito.

Energiakentän aistimisesta tehtiin aikanaan mielenkiintoinen testi. Näitä ihmekykyjä omaaville ihmisille annettiin näytettäväksi eri ihmisten kuvia ja kysyttiin minkälainen heidän energiakenttä oli. Ihmiset kuvasivat monisanaisesti täysin tuntemattomien ihmisten energiakenttiä. Kun sitten näytettiin sarjamurhaajan kuvaa, niin kukaan ei kuvannut häntä psykopaattiseksi sarjamurhaajaksi, vaan pääosin hänen ”energiakenttänsä” oli sisäisesti kauniin ihmisen energiakenttä.

Vierailija
80/115 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin erittäin mielelläni suostua koehenkilöksi jonkin maineikkaan yliopiston tutkimusprojektissa tällä saralla ja vaikka ihan ilmaiseksikin. En vaan osaa ajatella miten tällaista asiaa voisi tutkia, millä menetelmillä ja mitä olisivat relevantit tutkimuskysymykset.

Ei muuta kuin ilmottaudut, miltei jokaisessa yliopistossa löytyy psykologian laitos, joka mielellään ottaa tutkittavaksi ihmisiä, joilla on vastaavia kykyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi