Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PARHAIMMAT turn on:it naisissa! Vain miehet vastaavat!

Vierailija
08.01.2015 |

Näin päin

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:12"]Empatiakyky, haluaa kuunnella ja ymmärtää, osaa keskustella, uteliaisuus elämän monimuotoisuutta kohtaan,on avoin, aito. Herkkä, tietää mitä haluaa.

Mieluummin pyöreä kuin langanlaiha, kauniit silmät joissa on pilkettä, pyöreä isohko peppu, täyteläiset rinnat, avoin seksin suhteen, haluaa tyydyttää miehen ja tulla tyydytetyksi. Rakastava.
[/quote] tämä oon minä!

Vierailija
62/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:40"]

Kun nyt päästiin tähän seksismiin, niin sinun käsityksesi unelmanaisesta on hyvin esineellinen ja ulkonäköpainottunut, mielestäni se on melko seksististä, oletko eri mieltä? Ainoat henkiset avut, joita toivot ovat iloisuus, ei feminismiä (eli et toivo naisesi kannattavan tasa-arvoa) tai vasemmistolaisuutta. Kuulostaa että kaipaat lähinnä pumpattavaa barbaraa, ja se taas kertonee sinusta itsestäsi ja omista henkisistä avuistasi aika paljon. :)

[/quote]

Käsitykseni unelmanaisesta ei ole ulkonäköpainottunut, koska mielestäni paras turn-on naisessa on se, että hän ei ole feministi. Eikä feminismi tarkoita tasa-arvoa vaan miesvihaa. Sinä se näytät kaipaavan lähinnä pumpattavaa barneytä, joka tekee ja sanoo kaiken kuten robotti, kuten sinä feministinä käsket.

[/quote]

Se ettet sinä tiedä, mitä feminismi tarkoittaa, on kovin kurja juttu. Ei, se ei tarkoita miesvihaa, ihan näin tiedoksesi. Feministi on ihminen, joka kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, ja heitä on joukossamme paljon. Esim Keira Knightley ja Beyonce ovat feministejä. Kuulostat kovin aggressiiviselta, oletko pohtinut, että jospa itse oletkin se, joka kokee vihaa vastakkaista sukupuolta kohtaan? Huorittelu tukisi tätä analyysia. Perusteeton huorittelu kun on sellainen peruspena-sovinistin ensiapu, kun äly ei pysy perässä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:37"]

Kun nyt päästiin tähän seksismiin, niin sinun käsityksesi unelmanaisesta on hyvin esineellinen ja ulkonäköpainottunut, mielestäni se on melko seksististä, oletko eri mieltä? Ainoat henkiset avut, joita toivot ovat iloisuus, ei feminismiä (eli et toivo naisesi kannattavan tasa-arvoa) tai vasemmistolaisuutta. Kuulostaa että kaipaat lähinnä pumpattavaa barbaraa, ja se taas kertonee sinusta itsestäsi ja omista henkisistä avuistasi aika paljon. :)

[/quote]

Käsitykseni unelmanaisesta ei ole ulkonäköpainottunut, koska mielestäni paras turn-on naisessa on se, että hän ei ole feministi. Eikä feminismi tarkoita tasa-arvoa vaan miesvihaa. Sinä se näytät kaipaavan lähinnä pumpattavaa barneytä, joka tekee ja sanoo kaiken kuten robotti, kuten sinä feministinä käsket.

[/quote]

Se ettet sinä tiedä, mitä feminismi tarkoittaa, on kovin kurja juttu. Ei, se ei tarkoita miesvihaa, ihan näin tiedoksesi. Feministi on ihminen, joka kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, ja heitä on joukossamme paljon. Esim Keira Knightley ja Beyonce ovat feministejä. Kuulostat kovin aggressiiviselta, oletko pohtinut, että jospa itse oletkin se, joka kokee vihaa vastakkaista sukupuolta kohtaan? Huorittelu tukisi tätä analyysia. Perusteeton huorittelu kun on sellainen peruspena-sovinistin ensiapu, kun äly ei pysy perässä. :)

[/quote]

Kyllä taitaa meidän älykkö nyt myhäillä siellä tyytyväisenä ja peukutella omaa viestiään kun kirjoitti mielestään niin osuvan viestin.. Vihaan miesvihaisia femakkoja (kuten sinä), en kunnollisia, ihania naisia :) Ihan näin tiedoksesi :)

Vierailija
64/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:02"]

Ainoat henkiset avut, joita toivot ovat iloisuus, ei feminismiä (eli et toivo naisesi kannattavan tasa-arvoa) tai vasemmistolaisuutta. [/quote]

En nyt ole se, jolle vastasit, mutta eihän feminismillä ole pitkään aikaan ollut Suomessa enää tasa-arvon kanssa mitään tekemistä muuten kuin korulauseissa. Tasa-arvoa kannatan kyllä, mutta tyypillisen feministin älyllisesti epärehellisellä kirsikoiden poiminnalla ei ole sen kanssa paljonkaan tekemistä. 

[/quote]

No tämä on sinun -jokseenkin kyyninen- näkemyksesi asiaan. Itse pidän feminismiä todella tärkeänä aatteena, joka on edistänyt naisten asemaa todella suurin harppauksin. Laskenkin itseni feministiksi ja kannatan nimenomaan sukupuolten välistä tasa-arvoa. 

[/quote]

En millää muotoa kiistä, etteikö feminismi olisi saanut paljon hyvää aikaan naisen yhteiskunnalisen aseman parantamiseksi, mutta määritelmällisesti se on kuitenkin naisasialiike joka nimenomaan pyrkii parantamaan naisen asemaa yhteiskunnassa eikä niinkään tasa-arvoon. 

Todelliseen tasa-arvoon ei mielestäni tulla pääsemään pelkästään yksisilmäisesti naisen asemaa parantamalla. 

Mainitsemani älyllinen epärehellisyys tulee esiin esimerkiksi asevelvollisuuden suhteen; täysin samat itseään feministeiksi kutsuvat ihmiset, jotka näkivät kovasti vaivaa osoittaakseen, että nainen on täysin yhtä pätevä suorittamaan armeijan, kuin mieskin käyttävät nyt, kun naisille on saatu oikeus käydä armeija, täysin samoja argumentteja kuin sitä oikeutta vastustaneet sovinistit aikanaan perustellaaksen miksi naisella ei kuitenkaan pitäisi olla asevelvollisuutta. Samat oikeudet, ei samoja velvollisuuskia eli ei tasa-arvoa.

Toinen esimerkki on tämä "naisen euro on 80 senttiä"-klisee ja sen varjolla naisten palkkaolojen parantaminen, kun jätetään kuitenkin mainitsematta, että työsuoritteessakin on aika iso ero. Puhumattakaan siitä, että koska eläkeikä on tasa-arvon nimissä sama niin viimekädessä ne näennäisesti paremmin tienaavat miehet maksavat itseasiassa ne pidempään elävien naisten eläkkeet. Eliniänodotteen ja työsuoritteen huomioon ottaen itseasiassa tilastokeskuksen tilastojen mukaan naisen euro on noin 105 senttiä. Tuossa on parikin tasa-arvo-ongelmaa, joista toinen vaatii miehen ja toinen naisen olojen parantamista, mutta kumpaakaan ei ratkaista sillä, että maksetaan naisille enemmän palkkaa kuten monen feministin kuulee julistavan.

Kolmas selvä evidenssi siitä, että feminismi ajaa nimenomaan naisten asiaa eikä tasa-arvoa, on se, että aivan viime vuosina on koettu tarpeelliseksi alkaa perustaa erilaisia miesten etujärjestöjä huolehtimaan siitä tasa-arvosta myös miesten kannalta.

Vierailija
65/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, taisi se aika osuva viesti olla, kun eipä sulta mitään kunnon vastinetta irronnut. :) Toisaalta, eihän sinulta ole missään vaiheessakaan irronnut, antisi keskusteluun on ollut lähinnä "senkin femakkohuara !!!!!!", joten eipä odotuksetkaan olleet kovin korkealla. :)

Mielestäsi siis kunnon nainen ei kannata sukupuolten välistä tasa-arvoa? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Sitä että sinä olet sovinisti. Voit lukea sen määritelmän Wikipediasta. Mutta joo, en jaksa vastata sulle enää, sillä et selvästikään kykene muuhun kuin huoritteluun ja absurdeihin syytöksiin, koenkin servanneeni sinut täydellisesti. :)

Öitä! :)

Vierailija
66/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä taitaa meidän älykkö nyt myhäillä siellä tyytyväisenä ja peukutella omaa viestiään kun kirjoitti mielestään niin osuvan viestin.. Vihaan miesvihaisia femakkoja (kuten sinä), en kunnollisia, ihania naisia :) Ihan näin tiedoksesi :)

[/quote]

Aika ehdolliselta kuulostaa rakkautesi. Seuraavaksi ihmettelet puistonpenkillä, miksi elämä meni pieleen, kun ihanasta naisesta tuli vihainen femäsika, vaikka sinä vain valvoit omaa etuasi. Vihaaminen on noin keskimäärin ylemmyydentuntoisten ääliöiden puuhaa. Et siedä feministiä, koska projisoit häneen omat piirteesi.

Vierailija
67/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:00"]Jep jep, taisi se aika osuva viesti olla, kun eipä sulta mitään kunnon vastinetta irronnut. :) Toisaalta, eihän sinulta ole missään vaiheessakaan irronnut, antisi keskusteluun on ollut lähinnä "senkin femakkohuara !!!!!!", joten eipä odotuksetkaan olleet kovin korkealla. :)

Mielestäsi siis kunnon nainen ei kannata sukupuolten välistä tasa-arvoa? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Sitä että sinä olet sovinisti. Voit lukea sen määritelmän Wikipediasta. Mutta joo, en jaksa vastata sulle enää, sillä et selvästikään kykene muuhun kuin huoritteluun ja absurdeihin syytöksiin, koenkin servanneeni sinut täydellisesti. :)

Öitä! :)

[/quote]

Ja sä et servannut mitään, luulet vaan osaavasi mutta todellisuudessa sulle nauraa kaikki. Kukaan ei kaipaa tosikko-femakon seuraa joka kitisee aiheesta kun aiheesta ja vieläpä siitä jos miehellä on tietynlainen naismaku.

Vierailija
68/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen Malla Malmivaaramainen virnuilu, mitä tekee Kimmo-sarjassa Ullana.
M21

Vierailija
69/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ainakin viisi kertaa oli lähellä etten ajanut pyörällä ojaan, kiitos leggingseille ja Tampereen/Pirkkalan misseille.

Glutemus Maximus pomppii vaan rytmissä ja minä unohdan kuinka ohjataan.

Vierailija
70/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kannattaako Valeria Solanas mielestäsi sukupuolten välistä tasa-arvoa, kun hän julistaa miesten olevan paskakasoja jotka täytyy tuhota maan päältä? Tulva-lehden päätoimittaja Atlas Saarikoski kutsui Solanasta feminismin merkkihenkilöksi, joten tämänkaltaisilla "tasa-arvon" ajatuksilla ajetaan maamme ainoaa feministilehteä. Tai miltä kuulostaa Ruotsin feministipuolueen perustajan ehdotus miesverosta? Voisit myös kertoa miten Naisasialiitto Unioni kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, kun se ei ole historiansa aikana koskaan ottanut kantaa tai ajanut muutosta yhteenkään miesten kokemaan tasa-arvo-ongelmaan.

Vierailija
71/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN ei kiinnosta osuuko arvon av-mamma jonkun miehen kuvailuihin. Voin sanoa, ettei nämä kuvailut nyt niin erikoisia ole, etteikö monikin nainen niihin sopisi.

On mukava, omistaa hiukset, 140-190cm, 0-100v "Aivan kuin minä!!" "Minä olen tällainen hihii"  

Vierailija
72/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 03:00"]Jep jep, taisi se aika osuva viesti olla, kun eipä sulta mitään kunnon vastinetta irronnut. :) Toisaalta, eihän sinulta ole missään vaiheessakaan irronnut, antisi keskusteluun on ollut lähinnä "senkin femakkohuara !!!!!!", joten eipä odotuksetkaan olleet kovin korkealla. :) Mielestäsi siis kunnon nainen ei kannata sukupuolten välistä tasa-arvoa? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Sitä että sinä olet sovinisti. Voit lukea sen määritelmän Wikipediasta. Mutta joo, en jaksa vastata sulle enää, sillä et selvästikään kykene muuhun kuin huoritteluun ja absurdeihin syytöksiin, koenkin servanneeni sinut täydellisesti. :) Öitä! :)   [/quote] Painu sinne koloosi vaan ruma huora ja keksi elämällesi muuta tekemistä kun jokaisessa ketjussa vinkuminen. Ei tuollaiselle tosikolle jaksa mitään vääntää rautalangasta, olet täysin turha ja ignooraan viestisi koska ei kiinnosta.

[/quote]

Ihan varmaan huumorilla nimittelet toista rumaksi huoraksi? Vai onko tosikkous miesten etuoikeus?

Vierailija
73/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousukeskustelusta feminismikeskusteluksi...huoh.

Vierailija
74/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:24"]

Haluan että hän on:

- Itsenäinen nainen. Kaveri sanoi kerran että hän haluaa miehen joka ei oikeastaan tarvitse häntä. Samanlaista naista etsin. Hän ei siis saa olla säälittävän riippuvainen minusta vaan hän viettää aikaansa kanssani siksi että pitää minusta, muttei siksi että hän käyttää minua täyttämää jonkun tyhjän kolon elämässään. Jos tiedän hänen olevan kykenevä lähtemään ovesta noin vain, on hän vahva nainen.

- Huumorintajuinen. Olen lukenut muutaman tutkimuksen jonka mukaan miehet eivät oikeasti halua huumorintajuista naista vaikka niin sanovatkin. Miehet sanovat että he haluavat naisen jolla on huumorintajua koska niin on vain tapana sanoa, eivätkä miehet itse edes tiedosta etteivät he tällaista naista toivo. Todellisuudessa miehet haluavat olla se henkilö suhteessa joka tuottaa huumorin. Minun kohdallani tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Haluan naisen joka ei vain ymmärrä huumoria, vaan pystyy myös tuottamaan sitä. En halua naista joka vain hihittelee jutuilleni ihan kuin tarvitsisin sellaista imaretelua. Hänen pitää itse myös keksiä vitsejä. Se on älykkyyden merkki.

- Tavoitteellinen. Haluan että hänellä on tavoitteita elämässä. Ei mikään pyrkyri ja uratykki tarvitse olla, eikä tavoitteiden tarvitse olla suuria, mutta kunhan hänellä on jotain ajatuksia siitä miten siirtyä eteenpäin elämässä ettei hän jää laakereilleen lepäämään.

- Pystyy keskustelemaan laaja-alaisesti asioista. Hänen ei välttämättä tarvitsee tietää kaikesta, eihän kukaan ole sellainen, mutta häneltä pitää kuitenkin olla kiinnostusta osallistua vakaviin keskusteluihin maailmasta ja halua ymmärtää vaikeita asioita. 

- Ateisti. Hänen pitää ehdottmasti olla ateisti. Tämä on deal-breaker. En voi viettää aikaani aikuisen ihmisen kanssa jonka tiedän uskovan satuolentoihin.

Ulkonäön suhteen minulla ei ole oikein toiveita. En ole itse mitenkään komea, joten minulla ei ole oikein varaa asettaa naiselle mitään vaatimuksia ulkonäön suhteen. Ainoa asia joka on pakko sanoa on että haluan hänen olevan normaalipainoinen. Nykyään vaikuttaa olevan suuri tabu sanoa tätä ääneen koska jos toivoo kumppanin olevan normaalipainoinen kutsutaan sinua pinnalliseksi tai jopa painorasistiksi. Samaan aikaan saa kuitenkin toivoa jos minkälaisia muita asioita toisen ulkomuodolta, vaikka useimmin näitä asioita (pituutta, kasvojen kokosuhteita, jne) ei voi edes muuttaa, kun taas paino on yksi harvoista ihmiskehon piirteistä johon voi itse vaikuttaa. En sille mitään voi; pidän normaalipainoisista naisista, ja minun on hyvin vaikea kuvitella aloittavani suhdetta ylipainoisen kanssa. Tiedän että tämä vaikeuttaa suuresti naisen löytämistä koska tällä hetkellä suomalaisnaisista noin puolet ovat ylipainoisia, mutta tämähän on sitten minun ongelmani. Tämän lisäksi pientä plussaa on jos naisella on punaiset hiukset ja/tai jos hän on taustaltaan korealainen tai japanilainen. Nämä kaksi viimeistä asiaa eivät missään nimessä ole toiveita. Ne ovat vain pientä ylimääräistä plussaa, jos tällaisin ominaisuuksin varusteltu nainen sattuisi matkaan tarttumaan.

Mies 30-v.

[/quote]

OLET NAINEN!!! :D

[/quote]

Ehkä vain tunnistan naiseellisen puoleni.

Minulla on tapana miettiä aika tarkasti asioita jotta pystyn ne selkeästi selittämään, ja tämän lisäksi haluan välttää stereotypisiä miesten "isot tissit, perse, ja seksiä pitää saada"-asenteita. Siksi tekstiä tuppaa tulemaan paljon (vaikka karsin kommentistani pois noin kaksi kolmasosaa ja sen myötä selitykseni jäivät kieltämättä vajaiksi), jonka lisäksi toiveeni keskittyvät enemmän naisen luonteenpiirteisiin.

T: Mies joka kirjoitti kommentin johon vastasit.

Vierailija
75/151 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:22"]

Tiukka beba, kauniit kasvot, isot silmät, iloinen asenne, painoindeksi noin 19, tötterötissit, naisellinen pukeutuminen ja ääni, pitkä tukka, ei-feminismiä eikä muuta vasemmistolaista hölynpölyä.

[/quote]

perusjunttisovinistin vastaus :) 

[/quote]

tosikko-femakkoon kolahti ja kovaa.

[/quote]

Heheh kehenhän se oikein kolahti? ;) Olet oikeassa, olen todellakin feministi ja varmaankin siksi vastauksesi löyhkäävä sovinismi oikein ällötti, eli siinä mielessä voisi tosiaan sanoa, että kyllä, se jopa kolahti. ;)

[/quote]

Löyhkäävä feministi, juuri sinunlainen ällöttävyys on pahin turn-off naisessa. Yrität kontrolloida sitä mitä mies saa sanoa ja ajatella. Pilkkaat sovinismiksi kaikkea mikä ei mahdu sinun ahtaaseen ja seksistiseen käsitykseen miehestä. Juuri tuollaisen feministiasenteen puuttuminen on iso, iso turn-on naisessa, eli se että on kohtelias, suvaitsee muiden ihmisten mielipiteitä eikä ole ylimielinen.

[/quote]

Minkähänlaisia ahtaita ja seksistisiä käsityksiä minulla on miehistä, kerrothan? Tunnen paljon ihania miehiä, jotka eivät ole ollenkaan kaltaisiasi junttisovinisteja.

[/quote]

Sä et todellakaan ole viehättävä nainen. Femakkous ja vasemmistolaisuus on todellinen turn off. Kuten myös ilmiselvä aspergerisi.

[/quote]

En ole se henkilö, jota haukut, mutta pistänpä oman kauhani haisevaan soppaan.

Millä tavalla vasemmistolaisuus ja feminismi linkittyvät toisiinsa? Puolekantani on Kokoomus ja kannatan sukupuoleten tasa-arvoa eli feminismiä. Älä siis oleta, että feministi on seisoo vasemmalla.

76/151 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vartiaisen poskipäät ja huulet ja pienet kiinteet rinnat. En saa nukuttua kun ajattelen tota naista. Kun vaan olis joku vähän saman olonen...

http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1386928008349.jpg

Vierailija
77/151 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:47"]No oletan, että naisella on sen verran älyä, että pakkasella käyttää housuja ja vaikka välihousujakin. Mekot ja hameet tietysti käyttöön sellaisella kelillä kun niillä tarkenee. Ootte te kanssa..ensin te kysytte mikä naisessa sytyttää ja kun rehellisesti vastaa, niin ei kelpaa tai tahallaan väännetään siitä jotain paskaa.
[/quote]

Tuo hame- ja mekkovaatimus on ihmeellinen. Ihan kuin ei olisi oikea nainen jos ei käytä mekkoja ja hameita :D

78/151 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista. Huumorintajuinen mutta kuitenkin ujo. Ei pukeudu miesmäisesti.

Vierailija
79/151 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Väkertäjä" time="10.01.2015 klo 21:13"]

Jenni vartiaisen poskipäät ja huulet ja pienet kiinteet rinnat. En saa nukuttua kun ajattelen tota naista. Kun vaan olis joku vähän saman olonen...

http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1386928008349.jpg

[/quote]

Ei tollasia nyt kovin paljoa kadulla liiku...eli kandee laskea tavotteita.

Vierailija
80/151 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:33"]Jännä tuo mekor ja hameet toive Suomen ilmastossa.
[/quote]
Kelpaakohan esim. neulesukkikset tai fleece-vuoriset vai pitääkö olla sellaset 20 denieriä. :-D
[/quote]

Ja jos laitatkin ne 20den niin huora oot ku et osaa pukeutua vaan pakkp "tyrkyttää" pakkasessa :D
[/quote]

No minä käytän noita paksuja sukkiksia, kun tykkään talvellakin käyttää hameita ja mekkoja. Sitä en tiedä mitä miehet tykkää.
[/quote]

Myös minä käytän paksuja sukkiksia, kovilla pakkasilla sukkisten päälle voi laittaa leggarit, jotka riisuu perillä pois. Ja kun laittaa vielä pitkävartiset saappaat ei todellakaan ole kylmä. Montaa kertaa vuodessa en käytä housuja.