PARHAIMMAT turn on:it naisissa! Vain miehet vastaavat!
Kommentit (151)
HEI! TURN ONNEJA KEHIIN NYT! :D
Sellainen jonka kanssa on mukava olla ja viettää aikaa, kunnioittaa minua ja on minun kunnioitukseni arvoinen. Ystävällinen, kiltti ja herkkä, ehkä hieman ujokin, mutta reipas. Terveet elämäntavat, urheilullinen. Ystävälliset silmät ja lempeät kavot.
Empatiakyky, haluaa kuunnella ja ymmärtää, osaa keskustella, uteliaisuus elämän monimuotoisuutta kohtaan,on avoin, aito. Herkkä, tietää mitä haluaa.
Mieluummin pyöreä kuin langanlaiha, kauniit silmät joissa on pilkettä, pyöreä isohko peppu, täyteläiset rinnat, avoin seksin suhteen, haluaa tyydyttää miehen ja tulla tyydytetyksi. Rakastava.
Hoikka, sopivan kokoiset tissit, iloisuus ja huumorintaju.
Sellainen kiva nainen, joka osaa tehdä itse päätöksiä esim. osaa valita kuinka paksut sukkahousut laittaa hameen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:12"]
Empatiakyky, haluaa kuunnella ja ymmärtää, osaa keskustella, uteliaisuus elämän monimuotoisuutta kohtaan,on avoin, aito. Herkkä, tietää mitä haluaa.
Mieluummin pyöreä kuin langanlaiha, kauniit silmät joissa on pilkettä, pyöreä isohko peppu, täyteläiset rinnat, avoin seksin suhteen, haluaa tyydyttää miehen ja tulla tyydytetyksi. Rakastava.
[/quote]
Olen hämmästynyt, että saatoin löytää itseni jostakin listauksesta. :> Sori ohis.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:12"]
[/quote]
Olen hämmästynyt, että saatoin löytää itseni jostakin listauksesta. :> Sori ohis.
[/quote]
Hienoa! :D
- C-kupin pyöreät rinnat, sirot kädet, nilkat ja sääret mutta muuten saa olla muodokas. Ei roteva nainen.
- Pitkät hiukset
- kirkkaat silmät
- vaatetyylinä hameita yms
- huumorintajuinen, hauska
- sosiaalisesti taitava, ei tosikko
- 162-170cm pitkä
Siinä nyt muutama.
m25
tiukka, antava, pukeutuu kevyesti.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:23"]- C-kupin pyöreät rinnat, sirot kädet, nilkat ja sääret mutta muuten saa olla muodokas. Ei roteva nainen.
- Pitkät hiukset
- kirkkaat silmät
- 162-170cm pitkä
Siinä nyt muutama.
m25
[/quote]
Minä muuten paitsi rinnat on D-kupit! Anteeksi, tungin vastaamaan vaikka olen nainen.
Huumorintaju, hymyilevät silmät ja ystävällisyys.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:23"]- C-kupin pyöreät rinnat, sirot kädet, nilkat ja sääret mutta muuten saa olla muodokas. Ei roteva nainen.
- Pitkät hiukset
- kirkkaat silmät
- 162-170cm pitkä
Siinä nyt muutama.
m25
[/quote]
C-kuppi yksin ei ole koko eikä kerro oikeen mistään, vrt. 65C ja 85C.
Tää tulee täyteen ulkonäkövaatimuksia toisin kuin se keskustelu hyvästä miehestä on täynnä henkisiä asioita
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 22:23"]- C-kupin pyöreät rinnat, sirot kädet, nilkat ja sääret mutta muuten saa olla muodokas. Ei roteva nainen. - Pitkät hiukset - kirkkaat silmät - vaatetyylinä hameita yms - huumorintajuinen, hauska - sosiaalisesti taitava, ei tosikko - 162-170cm pitkä Siinä nyt muutama. m25 [/quote] Minä muuten paitsi rinnat on D-kupit! Anteeksi, tungin vastaamaan vaikka olen nainen.
[/quote]
Niin varmaan.
Iloinen ja rento. Lisäksi pidemän päälle tärkeää, ettei motkota liikaa ja antaa käydä baareissa bissellä.