Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakas, sinusta on tullut pullukka

Vierailija
08.01.2015 |

Jee, uudet jaksot starttasivat just Subilla! 

*suklaalevy esille*

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Christer ja Anna jakso oli aivan ihana. Parin rakkaus näkyi kaikesta. Jopa Jenni oli minusta liikuttunut lopussa.

Ihan alusta en jaksoa nähnyt, eli olivatko he tavanneet Eliittikumppaneissa ja Anna raskaana toiselle miehelle, vai kuinka? Niin tai näin hieno suhde heillä (ainakin jakson mukaan).

Vierailija
42/101 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selkä kestää silikonia jos on jo 4 pullistumaa selässä?? Sääliksi käy miestä! Tai no itsehän on valintansa tehnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ohjelma. Täyttä paskaa ajattelee puolisostaan, eikä noi edes terveyden vuoksi laihduta, vaan ulkonäön takia. En ymmärrä mikä hinku noilla on mennä koko Suomelle toitottamaan tulevista silikonirinnoistaan. Kaikki tämä fitness-hässäkkä mikä nykypäivänä tursuaa joka suunnasta, on juuri Se syy mikä aiheuttaa nuorillekin ihan helvetisti itsetuntopaineita. Kaikki on niin ulkonäköpainotteista koko ajan ettei mitään rajaa. Joo, treenaa ittesi bikinikuntoon ja peppu oikein kiinteäksi, kaikkialla toitotetaan. Saatana mitä paskaa. Tämä kiroilu sopii juuri mainiosti ikäluokkani kuvaukseen mutta totuuden halusin vaan sanoa, että nämä kaikki fitness-intoilu ja muut saavat ihmiset ihan tolaltaan, pitäisi aina muka miellyttää silmää. Toki jollain kyse voi olla terveydestäkin, mutta usein ulkonäkö tungetaan siksi ykköskriteeriksi. Minä ainakin nautin elämästäni syömällä kunnolla juuri sitä mitä haluan,,vaikka Se myöhemmin koituisikin kohtalokseni. Hoidot siitä minä kustannan itse, mutta en käytä elämääni siihen että huolehtisin muiden pinnallisten ihmisten mielipiteistä isokokoisesta ulkomuodostani ja vedä jotain proteiini pirtelöitä salilla treenauksen lomassa joka vitun päivä. Terveisin 115 kg akanketale. P.S. menisi kyllä aika nopeasti hermo jos oma puoliso mätkättäisi vieressä kun yrittää kuntoilla, ei tommonen kuritus ja valmennus kuulu parisuhteeseen.

Vierailija
44/101 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna ja A-P oli aika ihana pari! :)

Vierailija
45/101 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei tahdo niin ei pysty, on tän naisen asenne! niin säälittävä tapaus, miehenä sanoisin et treenaa mieles mukaan kun mikään ei passaa..

Vierailija
46/101 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jokaisessa jaksossa on aina r-vikainen.

Vierailija
47/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nopealla silmäyksellä otsikoksi Rakas, sinusta on tullut puliukko. Vois olla tarvetta sellaisellekin realitylle.

Vierailija
48/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:11"]Taas nähtiin muuten miten pinnallisia naiset ovat. Miestä kaihersi pilalle oleva parisuhde, seksin puute ja yhteiset touhut. Nainen halusi itsestään paremman näköisen. Huoh. Taitaa nainen rakastaa enemmän itseään ja mässyä kuin lapsia ja miestään.
[/quote]
Eikös se kommentoinut yhdessä kohtaa, että voisi ukollaankin olla enemmän lihaksia. Just. Tunnen pari reilusti ylipainoista nuorta naista ja hekin haluaisivat timmin lihaskimpun poikakaveriksi.

Vierailija
49/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:48"]

Sopisi varmasti AV-mammoille tuo ohjelmaformaatti.. Ainakin oma vaimo on turvonnut raskauksien myötä..

[/quote]

No ihan varmasti sopisi. Jotain punkeron kuvaakin kattelevat ja sanovat muka normipainoiseksi. Totta ne sen takia, että ite ei tuntus niin lihavalta.

Vierailija
50/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla Pullukka myöskään töissä, jumitti kotona suht isojen lapsosten kanssa (jotka varmaankin päiväkodissa?)!

Vierailija
51/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätys tää mamma oli.varmasti lihonnut takasin.

Vierailija
52/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hän oli kaunis niissä 10 vuotta vanhoissa kuvissa. Kurja juttu, ettei mennyt niinkuin oli suunnitellut, mutta mielestäni 11kg on tosi hyvin jo!

Vierailija
53/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta pakko kommentoida. Jos minun mieheni olisi tapaamisestamme lihonut yli 40 kg niin mulla olisi kyllä aika huijattu olo, suoraan sanoen. 

Kivittäkää vaan, mutta ei tarvi olla edes kauhean pinnallinen sanoakseen suoraan ettei kyseinen muutos välttämättä vastaa täysin ulkoista habitusta, jota toivoisi unelmien kumppanilla olevan. Ja kyllä minulle ainakin sen kaiken kipinän ylläpitämiseen, mitä pitkässä suhteessa vaaditaan vuodesta toiseen, on kumppanin vastattava omaa ihannetta myös ulkoisesti. Ja etenkin jos lihominen olisi hommattu vain syömällä ja omalla laiskuudella, ei siis minkään sairauden seurauksena. 

Ihmeen kärsivällinen tsemppaaja tämä Teemu tässä jaksossa oli vaikkakin pullukka jaksoi kitistä koko ajan. Itse tosin olisin miehelleni lakannut aikoja sitten jo kaupasta tuomasta niitä mässyjä, joilla kiloja sai kartutettua. 

Vierailija
54/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:50"]

Kyllä sitä hääpukua oli suurennettu, ei 11 kiloa vähennä 15 senttiä yläkropasta.

[/quote]

Pukuhan oli edelleen liian pieni. Kyllä se päälle mahtui, mutta kiristi ja puristi varsinkin yläselkään kamalat makkarat. Olisko ollut vieläpä takaa kiinni nyöritettävää mallia, jolloin nyörityksellä voi pelata useilla senteillä. Toisaalta en tietenkään tiedä, onko puku istunut yhtään paremmin häissä, toivottavasti on. Ja jos pelkällä kiinteytyksellä voi vähentää vyötäröltä senttejä, niin miksei sitten painonpudotuksen kanssa?

Vierailija
55/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurennettu sitä hääpukua oli ihan selkeästi. Melkoinen lapatossu oli kyllä mieskin.

Vierailija
56/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se puku istunu yhtään.. :/ pitihän se tietty pukea, jotta näytettäisi että tavoitteet on saavutettu( ainakin muka), mut olihan se iiihan liian pieni vielä!

Vierailija
57/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se puku olisi ollut täysin sopiva, olis varmaaan pyörähtänyt ja esitellyt muuttunuta olemustaan joka kantilta...

Vierailija
58/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita kommentteja. Miksi musta he olivat mukavan oloisia eikä mun silmään heidän parisuhteensa vaikuttanut olevan veitsenterällä? Toki nainen vinkui paljon, mutta varmasti olisi itselläkin pinna kireällä jos aiemmin on tottunut laiskottelemaan paljon ja sitte yhtäkkiä pitääkin alkaa treenata 3x pv plus tiukka ruokavalio...

Joku täällä epäili ettei nainen kävisi töissä mutta mä olin kuulevinani ihan alussa että hän olisi liukuhihnatyössä pakkaajana.

Itseäkin kiinnostaisi, mitä parille mahtaa kuulua nyt? Paljonkohan kuvauksista on aikaa? 

Vierailija
59/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 15:42"]Ei tainnut olla Pullukka myöskään töissä, jumitti kotona suht isojen lapsosten kanssa (jotka varmaankin päiväkodissa?)!
[/quote]Olihan se töissä, alussa sanottiin että jotain liukuhihnatyötä tekee.

Vierailija
60/101 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton Sannan Facebookin profiilikuva on hmmm... erikoinen